Eikö tavoite olisi, että jokainen kerta olisi hyvä? Jotenkin kun näitä lukee, jää se käsitys, että on tosi yleistä, että parisuhteessakin seksi on usein aika huonoa ja että sitä pidetään ihan normaalina.Samaan suhteeseen mahtuu kyllä hyvää seksiä ja" pelkkiä" panoja.
Ootko sä nyt tytsi sit harmaana täällä kommentoimassa?Eikö tavoite olisi, että jokainen kerta olisi hyvä? Jotenkin kun näitä lukee, jää se käsitys, että on tosi yleistä, että parisuhteessakin seksi on usein aika huonoa ja että sitä pidetään ihan normaalina.
No miltä se joulu tuntuu jos joka päivä on joulu?En ole Tytsi. En muuten koskaan syö jauhelihakeittoa, koska se ei ole erityisen hyvää. Miksi nähdä minkäänlaista vaivaa sellaisten asioiden eteen, jotka ei oikein ole hyviä? Mä en ainakaan halua mitään, mikä on jotain "pelkkää" tai "ihan kiva".
Sinänsä kyllä vähän huvittavaa että jotkut haluaa välttämättä yleistää ihmisten mielipiteitä, väännellä niitä, mustavalkoistaa, sörkkiä jne.
Se on aivan sama loppujen lopuksi mitä sinä ajattelet toisen seksuaalielämästä, keskustelua jos haluaa on parempi omata avoin mieli, muuten homma ei anna kellekkään mitään, se on vain mielipiteen huutamista. Lisätään siihen vielä väkisin väärin ymmärtäminen tai toisten sanojen vääntely omien tarkoitusperien kattamiseksi, olet vain keskusteluhäirikkö.
Se mikä toimii sinulla, ei toimi välttämättä kaverilla. Mutta kaverin silti pitäisi toimia niinkuin sinä asian koet että voit uskoa toisen olevan tyytyväinen tai jopa onnellinen omaan elämäänsä?
Ihme touhua.
Tuo oli viittausta koko ketjuun, täällä on aikamoinen läjä suhteellisen puusilmäisiä "minun tapa on oikea, miksi ette ymmärrä, blaablaa" kommentteja.
eli peruspalstasettiä.Tuo oli viittausta koko ketjuun, täällä on aikamoinen läjä suhteellisen puusilmäisiä "minun tapa on oikea, miksi ette ymmärrä, blaablaa" kommentteja.
ok. Mä taas tykkään vaihtelusta.Ihanalta.
No joo. Huvittaa vaan kun moni joka sitä harrastaa on jo ollut niin pitkään palstalla että pitäisi tajuta ettei sillä pääse mihinkään. Ei se saa ketään sinun kanssa olemaan samaa mieltä, ne jotka peesaa, on jo valmiiksi samaa mieltä, ei se tuonut mitään sisältöä asiaan.eli peruspalstasettiä.
Mä tykkään jauhelihakeitosta, mutta silti se ei ole mun "all time favorite ruoka". En jaksaisi syödä joka päivä vaikka pihviä ja valkosipuliperunoita.Ja vaihtelua on sitten se, että välillä tehdään vähän pahaa ruokaa... Ok.
kuka on sanonut että "pelkkä "pano ei olisi hyvä.. ja mikä sitten määrittää hyvän tai huonon seksin. Esileikin ja aktin yhteenlaskettu aika, vuorokauden aika vai mikä...Eikö tavoite olisi, että jokainen kerta olisi hyvä? Jotenkin kun näitä lukee, jää se käsitys, että on tosi yleistä, että parisuhteessakin seksi on usein aika huonoa ja että sitä pidetään ihan normaalina.
ei, ei pahaa ruokaa. Mutta joskus on paikallaan syödä pikaruokaa ja joskus taas hitaasti ja huolella haudutettua..Ja vaihtelua on sitten se, että välillä tehdään vähän pahaa ruokaa... Ok.
Lähinnä siitä tuli vaan mieleen kun tuo Lunatic markkinoi tytsille seksiä sanomalla, ettei se ole kummoistakaan ja että kannattaa alkaa siis sitä harrastaa.kuka on sanonut että "pelkkä "pano ei olisi hyvä.. ja mikä sitten määrittää hyvän tai huonon seksin. Esileikin ja aktin yhteenlaskettu aika, vuorokauden aika vai mikä...
Todellakin näin .ei, ei pahaa ruokaa. Mutta joskus on paikallaan syödä pikaruokaa ja joskus taas hitaasti ja huolella haudutettua..
Eiköhän lunalla ole ihan omat kokemukset asiasta jotka tulee kommenteissa esiin, niinkuin meillä muillakin, ei välttämättä kannata takertua yhden keskustelijan kommentin "sävyihin". Enemmänkin miettii sitä ajatusta siinä kommentissa eikä niitä lillukan varsia.Lähinnä siitä tuli vaan mieleen kun tuo Lunatic markkinoi tytsille seksiä sanomalla, ettei se ole kummoistakaan ja että kannattaa alkaa siis sitä harrastaa.
Seksi voi olla kaikenlaista, mutta itse en halua seksiä, jossa on edessä tuo "pelkkä", koska pidän itseäni kuitenkin jollain tavalla arvokkaana ihmisenä.
Se pelkkä siinä olikin lainausmerkeissä, en tarkoittanut sitä, että se määrittäisi ihmisarvoa mitenkään. Kirjoitin sen pitkässä parisuhteessa olevan näkökulmasta, jossa ei toiselle voi mitenkään edustakaan " pelkkää panoa".. kun on elänyt toisen kanssa jo vuosia. Se pelkkä viitasi pikemminkin yhdynnän ja seksiin käytetyn ajan pituuteen.. sellainen hopulla housut pois ja hommat hoitoon tyylinen juttu.Lähinnä siitä tuli vaan mieleen kun tuo Lunatic markkinoi tytsille seksiä sanomalla, ettei se ole kummoistakaan ja että kannattaa alkaa siis sitä harrastaa.
Seksi voi olla kaikenlaista, mutta itse en halua seksiä, jossa on edessä tuo "pelkkä", koska pidän itseäni kuitenkin jollain tavalla arvokkaana ihmisenä.
tavoite on tavoite ja käytäntö on käytäntöEikö tavoite olisi, että jokainen kerta olisi hyvä? Jotenkin kun näitä lukee, jää se käsitys, että on tosi yleistä, että parisuhteessakin seksi on usein aika huonoa ja että sitä pidetään ihan normaalina.
juuri näin. Tavoitteeksi voi toki asettaa senkin, että molemmat olisivat perusarjessa juuri samanaikaisesti samallalailla seksuaalisesti virittyneitä ja kysyntä ja tarjonta kohtaisivat aina täydellisesti. Harvoin se kuitenkaan ihan aina niin menee..tavoite on tavoite ja käytäntö on käytäntö
jos on pannut toisen kanssa tuhansia kertoja niin on matemaattinen selviö että siihen joukkoon mahtuu erikoisen hienoja kertoja mutta myös rutiinisuorituksia