Millainen olisi unelmatalosi? Etsi jotain samalaista oikotielta tai joku valokuva

• Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti
"nainen"
Kun kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, niin olisi ihan kiva nähdä esimerkkivalokuva, tai malli jostain. Esim oikotiellä myynnissä oleva talo tai muu valokuva. Kerro, miksi se olisi unelmien talo.

Mietin talon rakentamista ja olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä unelmatalosta.

"nainen"
Täsmennetään, että Suomen ilmastoon sopiva.
Mitens muuten menee sun asunnonhaun kanssa Akaatti?

Mä hommasin itselleni juuri vuokra-asunnon parissa päivässä. Ihan kiva ja juuri remontoitu se on.

"nainen"
kyllä
[QUOTE="nainen";27626519]Mitä duunia sä teet, olisiko ihan oikeasti mahdollisuuttaa muuttaa maalle?
Onko tuo haave vai ihan oikeasti sitoutuisit kunnostamiseen ja isoon remonttiin? Mua itseä kammoksuttaa talot, joissa on sähkolämmitys, koska se on niin kallista.[/QUOTE]

on, on. meillä 135 asuinneliötä ja sähkönkulutus on 13 000 kwh vuodessa. Kaikki on suhteellista.

[QUOTE="nainen";27626519]Mitä duunia sä teet, olisiko ihan oikeasti mahdollisuuttaa muuttaa maalle?
Onko tuo haave vai ihan oikeasti sitoutuisit kunnostamiseen ja isoon remonttiin? Mua itseä kammoksuttaa talot, joissa on sähkolämmitys, koska se on niin kallista.[/QUOTE]

No siis tässä mun haavessahan mä olen rikas, ja mä voisin palkata jengiä kunnostamaan mun unelmataloa :D Enkä mä kauheen maalle haluais, jos tollasen talon sais metroradan varrelta niin kiva :LOL:

"Stella"
http://www.etuovi.com/kohde/9449976

Tässä talossa on ihana tunnelma. Tosin paljon menee sisutuksen(kin) ansioksi. Joka tapauksessa tykkään kartanomaisista kivitaloista.

"nainen"
Jokaisella on oma makunsa, siitä ei voi kiistellä. Mun vaan ihmetyttää, mikä tässä viehättää? Ahdas, kopperoinen ja kaikkein halvimmat maalatut mäntyportaat. Laminaattitasot pinnoilla. Pihalla ei omaa rauhaa, kun naapuri kurkistaa vierestä. Terassille ei sovi edes 3 tuolia.

Yhteistyössä