No jos suomalaisella naisella on ollut keskimäärin 12 seksikumppania niin onhan tuo marginaalinen ilmiö. Etenkin 130.Tytsi hei, pienet taitaa olla sun piirit.
No jos suomalaisella naisella on ollut keskimäärin 12 seksikumppania niin onhan tuo marginaalinen ilmiö. Etenkin 130.Tytsi hei, pienet taitaa olla sun piirit.
totta, mutta jos tuohon lasketaan mummot ja isomummotkin mukaan, niin laskevat kovasti keskiarvoa. Luulen, että heistä aika harvalla on ollut 12 kumppania.No jos suomalaisella naisella on ollut keskimäärin 12 seksikumppania niin onhan tuo marginaalinen ilmiö. Etenkin 130.
Kirjoitit kymmeniä seksikumppaineita kokeneen...No jos suomalaisella naisella on ollut keskimäärin 12 seksikumppania niin onhan tuo marginaalinen ilmiö. Etenkin 130.
En mä tunne monia, joilla olisi ollut kymmeniäkään. Miehiä enemmän. En tosin kysele kaikilta asiasta. En tiedä, onko erityisen pienet piirit.Kirjoitit kymmeniä seksikumppaineita kokeneen...
Voi olla että hässin nyt pilkkua Tarkoitit kai yli sata läpi käynyt?
Mä tunnen useita jotka vaihtavat usein seksikumppania, varmasti jokaisella sata rikki, ovat ihan fiksuja ja täyspäisiä.
onko horoperse kateellinen?Hei, kaikki on varmaan jo kuullut sen, että neitsyytesi meni 27-vuotiaana ukollesi, jonka kanssa olet ollut jo kuusi vuotta.
Niin ja eipi ukkoa haitannut, vaikka painoit 125kg.
Kahdeksannen? Kuule, perässä ollaan, mutta hyvin, hyvin kaukana. Tässä menee ikä että pääsen sinun lukuihisi.Kun nyt sais edes sen kahdeksannen kumppanin ettei ihan paikat mene umpeen :snotty:
Mut juu, iso luku mutta mulla onkin niin vähän kokemusta. Jollekin varmasti pieni luku. Ihan mistä sitä kattoo.
Mikä sua jätkä vaivaa?:OHei, kaikki on varmaan jo kuullut sen, että neitsyytesi meni 27-vuotiaana ukollesi, jonka kanssa olet ollut jo kuusi vuotta.
Niin ja eipi ukkoa haitannut, vaikka painoit 125kg.
Hirvee stalkkaaja olet! PTHYI! Hommaa elämä, jookoMä oon nähny tuon asian kerrottuna varmaan viis kertaa muutaman viikon aikana.
Mistä?onko horoperse kateellinen?
opcorn:
Kuinka niin?Mikä sua jätkä vaivaa?:O
Pahaa verta?Hirvee stalkkaaja olet! PTHYI! Hommaa elämä, jooko
Ei tänne tartte tuoda tollasta pahaa verta, mee salille purkaa ja tule
sitten takaisin hymyilevänä ja kivana
Hmmm...eikös jokaisella ole oikeus omaan mielipiteeseen?Pahaa verta?
Mua nauratti kun tuon viestin luin.
Oonko mä seuraava uhri? Toistelen mäkin samaa levyä.Pahaa verta?
Mua nauratti kun tuon viestin luin.
No kunhan nyt ensin pääset harrastamaan. Tiedä mimmonen nymfo susta tulee,Oonko mä seuraava uhri? Toistelen mäkin samaa levyä.
Aaa, se oli siis tuo painojuttu mikä tossa niin järkytti.Hmmm...eikös jokaisella ole oikeus omaan mielipiteeseen?
Miksi hyökäät tolleen raivokkaasti tiimarinvihkoas rapistellen
Tänne saakka kuuluu sivujen suhina
Onko sulla jotakin paino-ongelmia? Kun tuot esille kilogrammoja
ilman syytä.
Etkä toistele, sulla on monta levyä.Oonko mä seuraava uhri? Toistelen mäkin samaa levyä.
että on tarkasti selitetty jos kertoo milloin menetti neitsyyten ja kenelle ja vielä joskus mainiinnut olleensä tuolloin läski....? ok, sulle ehkä erikäsitys tarkasta kuin minullaAaa, se oli siis tuo painojuttu mikä tossa niin järkytti.
Olen vaan sattunut näkemään tuon tarinan niin monta kertaa, että kirjaimellisesti repesin nauruun kun tuon viestin luin ja toin tuntemukseni ilmi.
Ei varmaan kannate selitellä täällä noin tarkasti, jos ei kestä kommentointia aiheesta.
En tiedä ketään muuta palstalaista, joka olisi noin tarkasti selittänyt oman ja puolisonsa seksijutut.Tai sit en oo huomannu.
En mä tiedä muiden neitsyyksistä, kumppaneista ja sen aikaisesta elopainosta.että on tarkasti selitetty jos kertoo milloin menetti neitsyyten ja kenelle ja vielä joskus mainiinnut olleensä tuolloin läski....? ok, sulle ehkä erikäsitys tarkasta kuin minulla
Aaa, se oli siis tuo painojuttu mikä tossa niin järkytti.
Olen vaan sattunut näkemään tuon tarinan niin monta kertaa, että kirjaimellisesti repesin nauruun kun tuon viestin luin ja toin tuntemukseni ilmi.
Ei varmaan kannate selitellä täällä noin tarkasti, jos ei kestä kommentointia aiheesta.
En tiedä ketään muuta palstalaista, joka olisi noin tarkasti selittänyt oman ja puolisonsa seksijutut.
Tai sit en oo huomannu.
Taistele kuin mies!En mä tiedä muiden neitsyyksistä, kumppaneista ja sen aikaisesta elopainosta.
Voi olla, etten ole vain huomannut ja sun juttus jostain syystä olen (niinku jotku muutkin), mutta turha ruveta repiin pelihousuja jos joku toistaa tismalleen saman minkä olet itse kertonut useaan otteeseen.
Ei ole kyse sun tai mun pieruverkkairesta tai niiden repimisestä, vaan siitä että sulla ei riitä, noh sanotaan vaikka kärsivällisyys, kirjoittaa asiaa. Alat räveltää vihkoas ja revit sieltä jotakin haista kakka tietojaEn mä tiedä muiden neitsyyksistä, kumppaneista ja sen aikaisesta elopainosta.
Voi olla, etten ole vain huomannut ja sun juttus jostain syystä olen (niinku jotku muutkin), mutta turha ruveta repiin pelihousuja jos joku toistaa tismalleen saman minkä olet itse kertonut useaan otteeseen.
Missä kiusaa? Kuka?Ei voi noin paljoa ärsyttää, täytyy joku syy olla, jos.
Nnniiiiin joooo...sää kuulut tähän "katkerat palstakiusaajat" Ry:n porukkaan...olisit heti sanonu Ptyi pthyi!
käykää ny joku varastamassa siltä toi vihko pois
Mä uskon, että tuleekin, mutta se vaatii ihastumista ja/tai parisuhdetta.No kunhan nyt ensin pääset harrastamaan. Tiedä mimmonen nymfo susta tulee,
kun pääset makuun