lucifer
:O järkyttävääNainen, hiljaa!
opcorn:
:O järkyttävääNainen, hiljaa!
opcorn:
Mielellään rikosrekisteri tyyppisiä kuvia (sis nikin) että ilmenee tothuus, ja saa sen palstan suuren myönnytystittelin! Tätähän kaikki ovat tulleet täältä hakemaan!niinjustiinsa, bannia niille jotka ei paljasta kaikkia asioitaan totuuden mukaisesti mitään niihin lisäämättä ja mitään vähentämättä
ja kaikilla pitäis olla profiilissa kattava valokuvakokoelma itsestään
omasta mielestäni mulla oli taas hyvin silmää muotoseikoilleJoo, huonosti oli Ruutis asiansa nyt muotoillut, eli :O Ruutis on sittenkin nainen :O
*kääntäävääntää*
Siis tuo mielikuvahan on kerrassaan suloinen. En mä sillä :hug::ashamed:
:ashamed:Nainen, hiljaa!
opcorn:
siis ei ei ja ei... nyt et punastele kun mies käyttää tuomosta kieltä...!!!!!:ashamed:
:stick::ashamed:
siis ei ei ja ei... nyt et punastele kun mies käyttää tuomosta kieltä...!!!!!
Mä niin tykkään vihaisista ja komentelevista miehistä:ashamed:siis ei ei ja ei... nyt et punastele kun mies käyttää tuomosta kieltä...!!!!!
anna mä arvaan nyt on sitten joku nimeltämainitsematon paikka vettynyt......Mä niin tykkään vihaisista ja komentelevista miehistä:ashamed:
[video=youtube_share;wMiq4ODF-Kk]http://youtu.be/wMiq4ODF-Kk[/video]anna mä arvaan nyt on sitten joku nimeltämainitsematon paikka vettynyt......
Vihaset miehet on jees, mutta kyl tää ylenpalttinen huomio on parastaLispetti!
Otsikko ei kuuluu näin: "Kuinkas monta feikkiä palstalla on? Listaa itsesi!"
tai näin:
"Kuinkas monta feikkiä palstalla on? Lispetti esille!"
Muuta meille niin kuria piisaa. Ttykkään susta, pussataanko?Mä niin tykkään vihaisista ja komentelevista miehistä:ashamed:
Vieläkö sä olet pyörinyt netissä noilla niinsanotuilla epämääräisillä sivuillaOon paljastellu täällä itestäni yhtä sun toista, kaikki totta, mutta epäilen silti että kukaan tunnistaa mua irl. Vaikka tiedän, että täällä on ainakin 2 sellasta, joita nään töissä hyvin usein ja mulla on parin kanssa paljon yhteisiä kavereita. Eli kai mä jotenki aika feikki sitten olen?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tää on kyllä totta, nimittäin sun kohdalla.Ihmiset ottaa vähän liian tosissaan tämän palstan.