Kuinkas monta feikkiä palstalla on? Listaa esille!

• Viestiketjun aloittaja Geetzu
  • Ensimmäinen viesti
niinjustiinsa, bannia niille jotka ei paljasta kaikkia asioitaan totuuden mukaisesti mitään niihin lisäämättä ja mitään vähentämättä

ja kaikilla pitäis olla profiilissa kattava valokuvakokoelma itsestään
Mielellään rikosrekisteri tyyppisiä kuvia (sis nikin) että ilmenee tothuus, ja saa sen palstan suuren myönnytystittelin! Tätähän kaikki ovat tulleet täältä hakemaan!

Nii oliks tääl jotain listautumista, mää voisin sit vaikka rynniä jonon kärkeen jos ei siel muita....ei kukaan halua?...no jos mää sit menen ekana vaikka olenkin niin vaatimaton et mitäs musta ja menkää ja tehkää hyvin mut jos ei kukaan ni kyl mä sit voin.....

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Professional Griefer
Oon paljastellu täällä itestäni yhtä sun toista, kaikki totta, mutta epäilen silti että kukaan tunnistaa mua irl. Vaikka tiedän, että täällä on ainakin 2 sellasta, joita nään töissä hyvin usein ja mulla on parin kanssa paljon yhteisiä kavereita. Eli kai mä jotenki aika feikki sitten olen?

minä,
Oon paljastellu täällä itestäni yhtä sun toista, kaikki totta, mutta epäilen silti että kukaan tunnistaa mua irl. Vaikka tiedän, että täällä on ainakin 2 sellasta, joita nään töissä hyvin usein ja mulla on parin kanssa paljon yhteisiä kavereita. Eli kai mä jotenki aika feikki sitten olen?
Vieläkö sä olet pyörinyt netissä noilla niinsanotuilla epämääräisillä sivuilla

"Lootus"
No ensinnäkään täällä ei ole yhtään oikeasti miespuolista vakkarina :) mutta eihän sillä väliä, on kiva kuvitella pientä palstaflirttiä tylsään elämään, jossa palsta menee yli lasten kanssa vietetyn ajan.

Yhteistyössä