Ollaanks vähän imeliä irmeleitä :heart::kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27603977::hug: :kiss:
Ollaanks vähän imeliä irmeleitä :heart::kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27603977::hug: :kiss:
Kai me sit vähä ollaanOllaanks vähän imeliä irmeleitä :heart::kiss:
Ilmiselvästi sulla on halua paljastaa, ni anna tulla vaaAlkuperäinen kirjoittaja Kerttu Leppävaara;27603967:Mutta ettepäs arvaa kuka mä olin ennen!
opcorn: paljastuksia kehiin
kesyä... niin kesyä...
Rouva on hyvä ja näyttää mallia sittenkesyä... niin kesyä...
Sulla puskee työt nyt harrastuksiin mukaan
Google-kuvahaun tulos kohteessa http://koti.tnnet.fi/muhvi/tavaraa/sonni.jpgSulla puskee työt nyt harrastuksiin mukaan
ei hirveesti liity noi utareet mun töihin. eikä harrastuksiinSulla puskee työt nyt harrastuksiin mukaan
Tissit on aina relevantit! Kulkeehan ne mukana! (onnistuiko seivi, kohta ne tietää ettei mulla oelkkaan tiimarinvihkoa)ei hirveesti liity noi utareet mun töihin. eikä harrastuksiin
Okej, voin olla Jennan Unelma koska saan ihanan mielikuvan nimestä, mutta niitä sen tekosia en halua ottaa, voisko ne deletoida pois?Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27604162:Päivän parhaat naurut!
Eli Lispetti on Jennan Unelma/Kepsis/Lunatic?
Jatkakaa toki opcorn:
Veikkaan samaa.Eiks Lispetti oo joku vanha palstailija joka leikkii nyt jotain juttua?
Mitä, yritätkö sä nyt sanoa että ei aidosta tissihiestä leivotakaan *erittäin pettyny*ei hirveesti liity noi utareet mun töihin. eikä harrastuksiin
tissejä leipoo vain mun mussukkani....:saint:Mitä, yritätkö sä nyt sanoa että ei aidosta tissihiestä leivotakaan *erittäin pettyny*