Pefletit ja tyynyliinat kuullostaa kivoilta. Samoin paperinuket, olettaen et lapset ovat jo koululaisia jolloin osaavat oikeasti tehdä kivoja paperinukenvaatteita.
Nuo pulloaskartelut ei mulle iske, osin siksi et olis ekologisempaa kierrättää se lasi kun nyt se menee varmaan aikanaan sekajätteeseen kun siihen on liimailtu kiviä jolloin se ei lasinkeräykseen käy.
Opettajille ja kerhotädeille/päikkärin tädeille me on ostettu aina jotain karkkia, ei konvehteja vaan muuta hyvää karkkia.
Nykyään ostetaan suklaatikkarit, maksaa jotain 2 euroa kpl, ja on tosi hauskat ja voi syödä tai vaikka antaa toiselle opelle syötäväksi jos ei itse suklaasta pidä. Halpa ja kiva, eikä ope huku suklaaseen, toisin kuin jos saa kakskyt konvehtirasiaa.
Meillä perheessä sekä kaveripiirissä opettajia ja eikä kukaan taida oppilailta lahjoja haluta. Toki kiittää kun saa, mut korkeintaan joku koulusta lähtevä luokka jonka oma ope on ollut pitkään antaa yhteisen lahjan, se voi olla kiva mutta ei välttämätön.
Lasten kummeille lapset askartelee kortit itse, ei muuta. Joku itsetehty kuusenkoriste vois kans olla kiva jos kortin lisäks haluaa kummeja jollain muistaa.