T
"Tii"
Vieras
Hyi kuinka pahansuopiä ämmiä monet kommentoijat ovat.
Mutta onhan nuo ihan kamalia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tosiaan tuli omallakin kohdalla tälläinen olo, kun luin teidän vastauksianne. Mitä väärää siinä on, jos ihminen haluaa yrittää jotain erinlaisa? Ollaan heti tuomitsemassa ja haukkumassa kaikki maan rakoon ja sen päälle vielä kysytään, että saako nähdä kuvia käsitöistä? Yhtäkään käsityön kuvaa en tänne laita, jos täällä ei ala ääni muuttuu kellossa.
Sukista pehmoja
![]()
Innostuin tekemään näitä sukkapehmoja
Ny mä sain idean mitä teen niille sukkakasoille
Mies vaan totesi että mulla on liikaa vapaa- aikaa :saint:
Tekee jotenkin pahaa lukea tiedän kaikkien kommentejja, mutta vastaan tähän nyt lopulta, kun minun mielestä lahjoissa aina ajatus tärkein, se että muistaa toista ja ajattelee. Sitten erikseen teidän huomautuksista, niin jos meillä kasapäin vanhoja valk. tyynyliinoja niin miksi uusia ostaisin. Ei ero ole niin suuri ja menevät kuitenkin omille vanhemmille, jotka eivät ole niin nöpönuukia. Tykkäisin itsekkin lahjoista esimerkiksi pikku kivillä koristeltuja viinipulloja voisin tehdä omaa kotiinkin. Tyhjinä pullot annan, koska mautonta antaa alkoholia esim opettajalle lahjaksi. Mullakin kävi mielessä tuon himmelin kohdalla tosin näyttäkö liian itse tehdyltä, MUTTA minun mielestä on OK jos lapsen lahja opelle näyttää itse tehdyltä. Ei kai ope odota tänä päivänä monen kympin muistamisia??
Itseä ahdistaa tällä hetkellä kun on tullut jostain jotain krääsää lahjaksi ja siitä haluaisin eroon mutta sitten ahdistaa se että jos se lahjan antaja tietää että viskasin roskiin. Itse teen lahjaksi neuleita sillä ehdolla että lahjansaaja on toivonut tämmöistä. Ne on sentään käyttökelpoisia
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;27604001:Kaikella ystävyydellä täytyy myös todeta, että en itse missään nimessä antaisi itsetehtyä lahjaa, jos en osaisi tosiaan kunnolla tehdä jotain (esim. kutoa sukkia tmv.) ja kun en osaa, ehdi enkä jaksa opetella/muistella, niin ilman muuta annan sitten jotain muuta kuin itse tekemiäni "sökerryksiä". Onko tämä joku vitsi? En nyt anna lapsenikaan viedä mitä tahansa......se vaan ärsyttää lahjan saajaa eikä ole huomaavaista ollenkaan....tarkoitus oli aloittajalla varmaan hnyvä, mutta nyt mieti uudestaan
Joukossa on niitäkin jotka eivät halua itse tehtyjä lahjoja ollenkaan. Minullakin tuli sellainen kaveri viime vuonna vastaan. Hän kieltäytyi ottamasta lahjaa vastaan kun huomasi, että se sisälsi minun itse tekemät tossut.
Tää nyt on perseestä ja lisäks huonoa käytöstä. Minä olisin ottanut tossusi milloin vain! :heart:
No kierrättää voi ilmankin, että tekee siitä lisää krääsäpaskaa, mitä nuo koristellut pullot on. Se on kierrätystä, että vie ne pullonpalautukseen (vaikka sitten kävellen, pakkoko niitä on hirveitä määriä kerralla viedä, jos ei kerta ole suurkuluttaja) tai vaikka lasinkeräykseen. Kumpaankaanhan ne eivät enää kelpaa, kun niihin on kiviä liimailtu pikaliimalla.Minusta on aivan ihanaa, että joku tässä krääsäpaskamaailmassa kierrättää. Mulle on ihan sama mitä tuodaan, kunhan ei kaupasta ole käyty ostamassa. Itse ottaisin mieluusti ap:n ope2 lahjan![]()