Tässä niitä halpoja lahjaideoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideoita

Vieras
Meillä kekseliäitä (JA HALPOJA) itse tehtyjä + kierrätettyjä joululahjoja, vaikka oma kehu haiseekin

Anopille: Surautin vanhasta pellavaliinasta peflettejä :) joihin lapset painoivat kangasmaaleilla käden jälkiä.

Oma äiti ja isä: Lapset painoivat vanhoihin tyynyliinoihin käden jälkiä kangasmaaleilla.

ope 1 (jää vaavi lomalle): kokosin rauta langan avustuksella "himmelin" lasten virkkaamista naruista. värikästä on mukava vaavin katsella :)

ope 2: liimasin pikku kiviä viinipullon kylkeen (liotin + irrotin tietysti ensteks etiketit poikkee ) Hieno elementti esimerkiksi sisustuksessa, maljakkona tms.

kummitäti 1: sama ku edellä

kummitäti 2: sama ku edellä

kummisetä 1: sama ku edellä pienellä muunnoksella: Liimasin myös pistaasipähkinän kuoria kuvioiksi kivien kanssa. Mielenkiintoisen näköinen, mutta kauniimpi omamsta mielestä kivisenä vain.

kummitytölle 3 v.:Askartelin paperi nukkeja. Alku aatos peräisin lehdessä olleesta paperi nukesta, jonka leikkasin irti+liimasin paperille. Lapset piirtelivät sympaattisia vaatteita paperi nukelle. Tässä tärkeää että paperi nukke liimattu pahville.

Vielä lahjat väsäämättä parille ystäväperheelle, sukulaiselle ja kummilapselle :) Sekä kummille. Onneksi on vielä 1 kk aikaa :)

Lopuksi kysymys :Arvatkaa koko budjetti tähän menenssä??

Kangas maalit: n. 20 euroa , rautalanka n. 3 euroa, ja liima 1 e sekä pahvit 2 e. Ei paha :)
HUOM! Olen kopioinut tämän viestin sellaisesta ketjusta josta ei voinut lainata viestiä. TÄMÄ EI SIIS OLE MINUN TEKSTI.

Pefletit on hyvä idea. Meiltäkin löytyy pöytäliina, jossa pahoja tahroja, mutta tahrattomista osista saa hyvät pefletit ja pieni tahrakaan ei haittaa, kerta siihen voi pistää kuviot päälle... tosin pyllyn alle en tiedä miltä kangasväri tuntuu.

Niin hyväkuntoisia lakanoita meiltä ei sensijaan löydy, että niitä viitsisi alkaa tyynyliinoiksi noristelemaan ja noi pullohommat taas ei välttämättä ole lahjansaajan mieleen.

En ole ikinä oikein näitä kädenjälkiä ymmärtänyt, niitten painamista kankaaseen. Eikö siihen peflettiin kandeis painaa vaikka perseen kuva. Niin tietäis mihin käyttöön se on tarkoitettu?

Yhteistyössä