Vantaan asuinalueet - mitä suosittelet

• Viestiketjun aloittaja "Muuttohaukka"
  • Ensimmäinen viesti
Nää on taas näitä. Olen varsin tyytyväinen asuinalueeseemme Vantaalla, mutta en kyllä aio täällä asuinaluettamme mainita. Tulee taas joku ja tietää paremmin:whistle: Kaikenkaikkiaan Vantaa ei taida olla säästöjensä takia lapsiperheiden top tenissä....

kala nimeltä wanda
[QUOTE="vieras";27586582]Liikaa mamuja ja juoppoja joka paikassa.:x[/QUOTE]

Ei kyllä ne mamut, juopot, narkit ja sen semmoiset on tuolla meidän "etelä-provinssissamme", eli Helsingissä. Ja tarkemmin vielä itä -sellaisessa.

"pois"
Joo, lapsiperheen kannattaa muuttaa muualle. Ekaa kertaa elämässäni minäkin ajatusta harkitsen, vaikka koko ikäni olen täällä asunut. Ehkä joku lähikunta on kiinnostuneempi lapsista ja nuorista kuin tää kaupunki.

"vieras"
Itse asun Ilolassa ja tää on kivaa ja rauhallista aluetta. Tietääkseni täällä ei edes paljhon maahanmuuttajia ole. Ainut miinus on se et päiväkodit ja koulu on tupaten täynnä. Täältä on hyvät kulkuyhteydet lahdentielle ja tuusulantielle ja kohta valmistuu kehärata, joka parantaa joukkoliikennettä.

Kartanonkoski on mukava samoin Kivistö koska siellä on paljon uudisrakennusta ja pian junaratakin. Vantaalla on hieman sellainen itä-/länsi-asettelu, jos olet idästä et ikinä suosittelisi Länsi-Vantaata ja toisin päin.
Länsi-Vantaa tuntuu kyllä muutenkin kärsivän palveluista ja selkeästi jäävän jalkoihin kehityksessä, koska suurin osa rahoituksesta menee Itä-Vantaalle.

Yhteistyössä