N
Niitäh?
Vieras
Oletko sinä jotenkin sairas? Siis tosi sairas??? Siis ihan vammanen? SIIS täys sekopää idiootti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niitäh?;27579224:Oletko sinä jotenkin sairas? Siis tosi sairas??? Siis ihan vammanen? SIIS täys sekopää idiootti?
Alkuperäinen kirjoittaja Niitäh?;27579224:Oletko sinä jotenkin sairas? Siis tosi sairas??? Siis ihan vammanen? SIIS täys sekopää idiootti?
Katsoppas rakas provoilija,kun suomessa ei lain mukaan tehdä kolmea aborttia yhdelle ja samalle henkilölle,eräs ammatti-juristi ystäväni tiäs kertoo..
Mä en ymmärrä ihmisiä jotka arvostelevat noin törkeästi toisten ihmisten tekemiä täysin laillisia päätöksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Voi hyvä tavaton...;27626841:Olen muuten myös tehnyt 3 aborttia kun nyt satun olemaan varsin fertiili tapaus... ja voin sanoa että kyllä lain mukaan saa 3 tai useamman abortin tehdä...
Niin ja monelle abortti ei myöskään ole ehkäisykeino, voihan olla niinkin että pillerit ei sovi, kierukkaa ei mielellään laiteta synnyttämättömälle, kortsut pettää, aina seksi ei edes ole valinta... ja sitten ollaan paksuna.
Ja miksi juuri abortti aiheuttaisi lapsettomuutta... Haloo... Puoskariabortti varmaankin aiheuttaa, tai jos ilmenee joku komplikaatio. Suomessa abortti tahdään kuitenkin tähystyksessä, ja nykyään myös lääkkeellisesti jolloin abortti on itseasiassa synnytys.
Miten synnytys, keisarinleikkaus tai vaikkapa kystien poisto tai kaavinta keskenmenon jälkeen olisi turvallisempaa? Viisaammat valiistakoon.
Tällä hetkellä muuten neljättä kertaa raskaana, ensimmäisen kerran suunnitellusti, ja olen pitämässä lapsen.