Kurvikas nainen on hoikka-kurvikas, EI läski!

• Viestiketjun aloittaja jepsjee
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Hyi kamala mitkä asennot noilla neideillä varsinkin tuolla vasemmapuoleisella eikä tapapuolensa näytä kyllä sellaiselta mitä itselle haluaisin. Ei näytä kyllä mun mielestä mitenkään seksikkäältä tuollainen.

Kyllä mun mielestä toisennäköiset naiset ovat seksikkäämpiä ja kurvit tuodaan esille hyvin.
Joo ton blondin takapuoli on jotenkin .... outo. Toisella kyllä kovin nätti.

Kookas
[QUOTE="vieras";27577406]Joo ton blondin takapuoli on jotenkin .... outo. Toisella kyllä kovin nätti.[/QUOTE]

Tuon bruneten takapuoli on kyllä nätti, mutta asentoaan saisi hänkin korjata.

neuvolassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27573396:
BMI:n perusteella tässä ollaan lievän lihavuuden puolella. Jos minulta kysytään (ja hei, minultahan kysytään!), niin suosittelisin kyllä noin 10-15 kilon painonpudotusta. Kurvisi eivät tämän johdosta katoaisi minnekään, vaan kaikki mitat pienenisivät about samassa suhteessa.

Oletko saman kokoinen "mies" kun Jyrki Katainen? Jotenkin tulee mieleen jutuistasi. Naisetkaan ei saisi näköjään painaa kun pitäisi kaikkien laihduttaa.

:D

"Vieras"
Mitä sitten. Kyse oli siitä mitä näyttää kurvikkaalta ja moni ulisi, että joku 130-100-130 ei ole niin kurvikasta kuin hoikkeliini jolla pienempi vyötärö-lantio-suhde. Ottakaa se silmä pois arsesta ja piirtäkää paperille niin näette, että isous tuo kurveihin kokoa. Ja se johtuu siitä, ettei pituus kasva.

[QUOTE="vieras";27575506]Huoh. Siinä mittajutussa puhuttiin hedelmällisessä iässä olevien naisten mitoista. Ihmisistä, huom huom. Kenenkään aikuisihmisen mitat ei voi olla 10-7-10.[/QUOTE]

"miimu"
Kaikkein huvittavinta on, että lihavat naiset haukkuvat kaikkia normaalipainoisia hoikkia kurvikkaita naisia luuviuluiksi ym. rumilla nimityksillä ja väittävät että vain lihava voi olla kurvikas. Hoikista ihmisistä vain todella harvat ovat mitään laihoja tai anorektisen näköisiä.

Beep
[QUOTE="miimu";27578836]Kaikkein huvittavinta on, että lihavat naiset haukkuvat kaikkia normaalipainoisia hoikkia kurvikkaita naisia luuviuluiksi ym. rumilla nimityksillä ja väittävät että vain lihava voi olla kurvikas. Hoikista ihmisistä vain todella harvat ovat mitään laihoja tai anorektisen näköisiä.[/QUOTE]

No eipä kaikki hauku. Itse ihailen esim. Jennifer Lopezia tosi paljon ja itse olen läski. Älä yleistä!!!

Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27579080:
Katsos kun minä en lainkaan tykkää lihaskimpuista, en sikaniskoista enkä kaljamahoista. ;)
Enkä minä lihaksittomista kynäniskoista minihiirulaiskokoisista "miehistä". Sniif.

:LOL:

(Välimallejahan ei Liliillä tänään ollut) :rolleyes:

"vieras"
Pakko oli mittailla tän ketjun innoittamana. 89-72-100 tuli tulokseksi. :ashamed: Miten niin päärynä. :D No aika lähellä ollaan sitä ihanteellista 0,7 -suhdetta, mutta ylimääräistähän tässä on. Jos lähtis 10cm lantiolta ja vyötäröltä niin taitais olla just hyvä. Jokunen vuosi takaperin olinkin niissä mitoissa, silloin bmi tosin alipainon puolella... nyt se on 22,5 ja yritän kyllä vähän laihduttaa, vaikka menee tää näinkin. :)

sdsdf
[QUOTE="Vieras";27578171]Mitä sitten. Kyse oli siitä mitä näyttää kurvikkaalta ja moni ulisi, että joku 130-100-130 ei ole niin kurvikasta kuin hoikkeliini jolla pienempi vyötärö-lantio-suhde. Ottakaa se silmä pois arsesta ja piirtäkää paperille niin näette, että isous tuo kurveihin kokoa. Ja se johtuu siitä, ettei pituus kasva.[/QUOTE]

Nyt ollaan kyllä jo aika kaukana todellisuudesta, siellä.

Oletko saman kokoinen "mies" kun Jyrki Katainen? Jotenkin tulee mieleen jutuistasi. Naisetkaan ei saisi näköjään painaa kun pitäisi kaikkien laihduttaa.
Hmm, en ollutkaan tullut Jyrkiä sillä silmällä katsoneeksi, mutta nyt kun googletin kuvia, niin joo, aika lailla samankokoisia taidamme olla. Olen ehkä (ainkin omaan silmääni :)) hiukan jotenkin urheilullisemman tms. näköinen. Eli hartioita minulla taitaa olla hiukan enemmän ja selkä vähän leveämpi, mutta miltään kaapilta en silti Jyrkin vieressäkään näyttäisi.

Kaikkien ei tarvitse laihduttaa. Itse asiassa kenenkään ei tarvitse minun takiani laihduttaa, mutta sanon toki kysyttäessä mielipiteeni. Sinun painoasi en kommentoi, koska et kommenttiani kysynyt. :)

kurvikas
[QUOTE="Vieras";27578171]Mitä sitten. Kyse oli siitä mitä näyttää kurvikkaalta ja moni ulisi, että joku 130-100-130 ei ole niin kurvikasta kuin hoikkeliini jolla pienempi vyötärö-lantio-suhde. Ottakaa se silmä pois arsesta ja piirtäkää paperille niin näette, että isous tuo kurveihin kokoa. Ja se johtuu siitä, ettei pituus kasva.[/QUOTE]

Hoikassa normaalipainoisessa vartalossa kurvit näyttävät kauniimmalta ja selvemmin erottuvilta kuin lihavassa vartalossa. Hoikassa vartalossa kurvit ovat kauniin muotoisia ja kiinteämpiä eikä läskien pursuaminen joka kohdasta aiheuta kurveihin roikkuvuutta tai muita ylimääräisiä muhkuroita tai makkaroita.

Enkä minä lihaksittomista kynäniskoista minihiirulaiskokoisista "miehistä". Sniif.

:LOL:

(Välimallejahan ei Liliillä tänään ollut) :rolleyes:
En minäkään pidä minihiirulaisista. Minulla on välimalleja - onko sinulla beepsiäinen? Jyrki on juurikin "normaali mies" (itseasiassa jopa pidempi kuin keskiverto suomalaismies, ;)) Kasvoistaan ei ole makuuni, mutta en nyt siihen puutu. :rolleyes:

Jyrki:
Pituus: 179 cm
Paino: 78 kg

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Nyt oli tartuttava mittaan 99-72-98, näytti.pituutta 174 ja paino 62. olen kohtuu tyytyväinen, vyötäröä kun vähän sais kavennettua. ja tissejä on fiksailtu lasten jäljiltä eli ne ei onneks pienene vaikka laihduttaisinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27576213:
No sitähän mä olen miettinyt. Siis mistä keksin kivan harrastuksen, joka auttais saamaan paremmat muodot. :D
Noniin, se on nyt päätetty! Tiukun äiti lähtee tanssimaan!:D

Lattarit on kivoja tanssia, sitä suosittelen.

Tanssi on mun mielestä huomattavasti hauskempi ja monipuolisempi liikuntamuoto kuin juokseminen. Kun aktiivisesti harrastat, ja lisäät siihen terveellisen ruokavalion niin saat upean vartalon! Lisäksi saat niitä miehiä kun käyt pyörähtelemässä tanssilattialla! ;)

Yhteistyössä