Näyttääkö 10-7-10 ja 100-70-100 yhtä kurvikkaalta jos molemmat on 165cm pitkiä?Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27575350:Miten se siitä pituudesta sitten riippuu? Avaas nyt vähän.
Eipä niitä varmaan taiottua saa, koska geeneistähän tuo kurvikkuus paljolti on kiinni. Toki oikeanlaisella treenillä vartaloaan voi kyllä muokata paljonkin ja vaatteilla sitten korostaa/peittää parhaimpia/huonoimpia puoliaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27575440:Yritä tässä nyt sitten rakastaa vartaloos, kun tyhmänä näit taas luin..
Voitteko sitten samalla myös kertoa mites mä taijon itselleni sellaiset kurvit?
A) se vaatii työtä, ei taikoja.Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27575440:Yritä tässä nyt sitten rakastaa vartaloos, kun tyhmänä näit taas luin..
Voitteko sitten samalla myös kertoa mites mä taijon itselleni sellaiset kurvit?
No voisitkos sitten kertoa miten musta tulee sellanen muodokas ja kaunis, että mäkin kelpaisin jollekin miehelle? Vai senkö takia mun pitää elää yksin koko elämän, kun satuin huonot geenit saamaan vai? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27575463:Eipä niitä varmaan taiottua saa, koska geeneistähän tuo kurvikkuus paljolti on kiinni. Toki oikeanlaisella treenillä vartaloaan voi kyllä muokata paljonkin ja vaatteilla sitten korostaa/peittää parhaimpia/huonoimpia puoliaan.
Etkö sä oikeasti voi rakastaa itteäs jos et oo unelmamitoissa? Aika surullista.Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27575502:A. Mä oon valmis tekemään ihan mitä tahansa, kunhan joku sanoo mitä pitää tehdä.
B. Koska haluan näyttää hyvältä niin kun kaikki muut.
Hoikka on aina paremman näköinen kuin punkero, oli muodokas tai ei. Kaikki miehet ei niistä muodoista välitä edes.Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27575487:No voisitkos sitten kertoa miten musta tulee sellanen muodokas ja kaunis, että mäkin kelpaisin jollekin miehelle? Vai senkö takia mun pitää elää yksin koko elämän, kun satuin huonot geenit saamaan vai? :kieh:
Ei kun et sä ymmärrä, mitä tarkoittaa sana "suhde". Vaikka sullakin olis vyötärö 30cm kapeampi lantiota, niin silti, yli 100 cm vyötäröllä, olet vähemmän muodokas, kuin se, jonka vyötärö on 60cm ja lantio 90cm. Ja sullahan lantio on vaivaset 20 cm vaan leveämpi. Eli olet oikeasti kyllä tosi pötkäle.
Hoikka on aina paremman näköinen kuin punkero, oli muodokas tai ei. Kaikki miehet ei niistä muodoista välitä edes.
Joo voi silti olla kurvikas, mutta ei se ole se ihanne, että on lihava.entä jos on läski mutta silti on kurveja? ja ihan monikossa kyllä. Oon reippaasti läski ja silti näkyy slevästi kapea vyötärö, rinnat ja leveä lantio.
Tietääkö joku jonkun ylipainoisen...tai no okei, läskin, ihmisen, jolla EI olisi rintoja ja leveää lantiota? Eikös se vähän niinkun sisälly määritelmään.entä jos on läski mutta silti on kurveja? ja ihan monikossa kyllä. Oon reippaasti läski ja silti näkyy slevästi kapea vyötärö, rinnat ja leveä lantio.