Kurvikas nainen on hoikka-kurvikas, EI läski!

• Viestiketjun aloittaja jepsjee
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä olen ollut aina kurvikas, tosin ehkä enemmän päärynä juuri siksi että rinnat ei kovin suuret. Minulla la noin 100cm ja vy 64-66cm, ja voin sanoa että vaikein kroppa ikinä hankkia esimerkiksi farkkuja vielä kun pitkä olen ja nuorena häpesin "kurveja, olisin halunnut olla takapuoleton.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27575440:
Yritä tässä nyt sitten rakastaa vartaloos, kun tyhmänä näit taas luin..
Voitteko sitten samalla myös kertoa mites mä taijon itselleni sellaiset kurvit?
Eipä niitä varmaan taiottua saa, koska geeneistähän tuo kurvikkuus paljolti on kiinni. Toki oikeanlaisella treenillä vartaloaan voi kyllä muokata paljonkin ja vaatteilla sitten korostaa/peittää parhaimpia/huonoimpia puoliaan.

"Vieras"
Niin tai sitten te ette älynneet, että mm pituus vaikuttaa. Ja liiallinen laihuus vaikuttaa, enää ei 0,7-suhde pelasta jos on kovin hoikka. Elikä kaikki tajuaa että isompi on muodokkaampi.

[QUOTE="vieras";27575411]:LOL: ei hitto toi yksi Vieras on vajaa.[/QUOTE]

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27575440:
Yritä tässä nyt sitten rakastaa vartaloos, kun tyhmänä näit taas luin..
Voitteko sitten samalla myös kertoa mites mä taijon itselleni sellaiset kurvit?
A) se vaatii työtä, ei taikoja.
B) miksi pitäisi saada sellaiset kurvit?

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27575463:
Eipä niitä varmaan taiottua saa, koska geeneistähän tuo kurvikkuus paljolti on kiinni. Toki oikeanlaisella treenillä vartaloaan voi kyllä muokata paljonkin ja vaatteilla sitten korostaa/peittää parhaimpia/huonoimpia puoliaan.
No voisitkos sitten kertoa miten musta tulee sellanen muodokas ja kaunis, että mäkin kelpaisin jollekin miehelle? Vai senkö takia mun pitää elää yksin koko elämän, kun satuin huonot geenit saamaan vai? :kieh:

[QUOTE="vieras";27575486]A) se vaatii työtä, ei taikoja.
B) miksi pitäisi saada sellaiset kurvit?[/QUOTE]

A. Mä oon valmis tekemään ihan mitä tahansa, kunhan joku sanoo mitä pitää tehdä.
B. Koska haluan näyttää hyvältä niin kun kaikki muut. :p

"vieras"
[QUOTE="Vieras";27575473]Niin tai sitten te ette älynneet, että mm pituus vaikuttaa. Ja liiallinen laihuus vaikuttaa, enää ei 0,7-suhde pelasta jos on kovin hoikka. Elikä kaikki tajuaa että isompi on muodokkaampi.[/QUOTE]

Huoh. Siinä mittajutussa puhuttiin hedelmällisessä iässä olevien naisten mitoista. Ihmisistä, huom huom. Kenenkään aikuisihmisen mitat ei voi olla 10-7-10.

Ohoo
[QUOTE="Vieras";27575473]Niin tai sitten te ette älynneet, että mm pituus vaikuttaa. Ja liiallinen laihuus vaikuttaa, enää ei 0,7-suhde pelasta jos on kovin hoikka. Elikä kaikki tajuaa että isompi on muodokkaampi.[/QUOTE]

Ei kun et sä ymmärrä, mitä tarkoittaa sana "suhde". Vaikka sullakin olis vyötärö 30cm kapeampi lantiota, niin silti, yli 100 cm vyötäröllä, olet vähemmän muodokas, kuin se, jonka vyötärö on 60cm ja lantio 90cm. Ja sullahan lantio on vaivaset 20 cm vaan leveämpi. Eli olet oikeasti kyllä tosi pötkäle.

Oi voi
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27575502:
A. Mä oon valmis tekemään ihan mitä tahansa, kunhan joku sanoo mitä pitää tehdä.
B. Koska haluan näyttää hyvältä niin kun kaikki muut. :p
Etkö sä oikeasti voi rakastaa itteäs jos et oo unelmamitoissa? Aika surullista.

"vieras"
Tiukun äiti. Se kumppanin löytäminen ei ole vain mitoista kiinni. Eikä kauneuskaan. Jos haluat laihtua, niin mene kuntosalille ja pyydä henkilökohtainen ohjelma ja noudata sitä. Sen laatiminen kuuluu salin hintaan. Salilla on myös lapsiparkki.

Ohoo
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27575487:
No voisitkos sitten kertoa miten musta tulee sellanen muodokas ja kaunis, että mäkin kelpaisin jollekin miehelle? Vai senkö takia mun pitää elää yksin koko elämän, kun satuin huonot geenit saamaan vai? :kieh:
Hoikka on aina paremman näköinen kuin punkero, oli muodokas tai ei. Kaikki miehet ei niistä muodoista välitä edes.

"Vieras"
Tarkista nyt vain oma käsityksesi suhteesta.

Ja piirrä paperille 90-60-90 ja 150-100-150 kropat 165cm pitkinä. Kummassa on muodokkaammat kurvit? Suhde on sama, ovatko ne yhtä kurvikkaat?

Ei kun et sä ymmärrä, mitä tarkoittaa sana "suhde". Vaikka sullakin olis vyötärö 30cm kapeampi lantiota, niin silti, yli 100 cm vyötäröllä, olet vähemmän muodokas, kuin se, jonka vyötärö on 60cm ja lantio 90cm. Ja sullahan lantio on vaivaset 20 cm vaan leveämpi. Eli olet oikeasti kyllä tosi pötkäle.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";27575540]Tarkista nyt vain oma käsityksesi suhteesta.

Ja piirrä paperille 90-60-90 ja 150-100-150 kropat 165cm pitkinä. Kummassa on muodokkaammat kurvit? Suhde on sama, ovatko ne yhtä kurvikkaat?[/QUOTE]

Ovat yhtä kurvikkaat. Sen sijaan mainittu 125-112-125 tms ei ole kurvikas.

Ohoo
[QUOTE="Vieras";27575540]Tarkista nyt vain oma käsityksesi suhteesta.

Ja piirrä paperille 90-60-90 ja 150-100-150 kropat 165cm pitkinä. Kummassa on muodokkaammat kurvit? Suhde on sama, ovatko ne yhtä kurvikkaat?[/QUOTE]

165 senttinen satasen vyötäröllä on armoton punkero! Siinä ei auta se, että on yhtä kurvikas, kuin joku normaalivartaloinen. Veditkö muuten lukemat hatusta, vai laskitko ne?

"vieras"
Mä olen jumpalla törmännyt muutamaan kertaan sellaiseen "luonnonoikkuun", jolla päästä vyötäröön asti on hoikan ihmisen vartalo, mutta sitten lantio, takamus ja reidet kuin 130kg naisen. Todella erikoinen näky. Mitähän nuo laskelmat siihen mahtaisi sanoa...ei taida ihan kaikkiin ja kaikkeen päteä kuitenkaan.

Yhteistyössä