Kurvikas nainen on hoikka-kurvikas, EI läski!

• Viestiketjun aloittaja jepsjee
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27575502:
A. Mä oon valmis tekemään ihan mitä tahansa, kunhan joku sanoo mitä pitää tehdä.
B. Koska haluan näyttää hyvältä niin kun kaikki muut. :p
No mitäs jos sä nyt eka hommaisit sen harrastuksen?

Se vois olla vaikka sitä urheilua niin saatais tässä tapettua kaks kärpästä yhdellä iskulla:rolleyes:

"vieras"
[QUOTE="Niin";27575663]Tietääkö joku jonkun ylipainoisen...tai no okei, läskin, ihmisen, jolla EI olisi rintoja ja leveää lantiota? Eikös se vähän niinkun sisälly määritelmään.[/QUOTE]
No ei. Heti tulee yksi nainen mieleen. Leveäharteinen, pienirintainen omenavartalo ja pieni takamus ja ohuet jalat.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27575681]Mä olen jumpalla törmännyt muutamaan kertaan sellaiseen "luonnonoikkuun", jolla päästä vyötäröön asti on hoikan ihmisen vartalo, mutta sitten lantio, takamus ja reidet kuin 130kg naisen. Todella erikoinen näky. Mitähän nuo laskelmat siihen mahtaisi sanoa...ei taida ihan kaikkiin ja kaikkeen päteä kuitenkaan.[/QUOTE]

Ihan hyvin pätee, jos on vaikka 70 cm vyötärö ja 120 cm lantio. Laske itse. Onhan se kurvi (ja ISO kurvi onkin :D) mutta ei ihanne. Eli 0,7.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27575698]Ihan hyvin pätee, jos on vaikka 70 cm vyötärö ja 120 cm lantio. Laske itse. Onhan se kurvi (ja ISO kurvi onkin :D) mutta ei ihanne. Eli 0,7.[/QUOTE]

Joo, ei se kyllä mikään kaunis näky ollut, ei millään pahalla... Jokseenkin pysäyttävä näky kylläkin, mutta ei ehkä niin positiivisessa mielessä.

Ohoo
[QUOTE="vieras";27575698]Ihan hyvin pätee, jos on vaikka 70 cm vyötärö ja 120 cm lantio. Laske itse. Onhan se kurvi (ja ISO kurvi onkin :D) mutta ei ihanne. Eli 0,7.[/QUOTE]

Toi 0,7 on ihanteen vähimmäismitta. Kurvikkaampi on aina parempi, mutta tietysti aina liika on liikaa.

Kookas
Ei kun et sä ymmärrä, mitä tarkoittaa sana "suhde". Vaikka sullakin olis vyötärö 30cm kapeampi lantiota, niin silti, yli 100 cm vyötäröllä, olet vähemmän muodokas, kuin se, jonka vyötärö on 60cm ja lantio 90cm. Ja sullahan lantio on vaivaset 20 cm vaan leveämpi. Eli olet oikeasti kyllä tosi pötkäle.
Sä taidat nyt sekoittaa mut tuohon vieraaseen kun otat esille mun mittoja. Mä en ole mikään pötkäle ja selvästi kyllä erottaa vartalon eri osat. Ihan turhaan väität muuta kun et ole edes nähnyt mua.

Edelleen suosittelen ottamaan vähän rennommin elämässä. :)

"näinpä"
[QUOTE="Niin";27575663]Tietääkö joku jonkun ylipainoisen...tai no okei, läskin, ihmisen, jolla EI olisi rintoja ja leveää lantiota? Eikös se vähän niinkun sisälly määritelmään.[/QUOTE]

Ylipainoisilla on yhtä yleistä kuin laihoilla pienet rinnat, rintojen koko ei ole kiloista kiinni. Leveä lantio lihavalla ei ole muodokkuutta, jos vyötärö puuttuu kokonaan ja koko keskivartalo näyttää tynnyriltä. Ja lihavalla perse on monesti roikkuva ja voi olla pienikin eikä lihaksissa ole mitään ryhtiä.

Lihavat ovat monesti juuri tynnyrimuotonsa takia tasapaksuja pökkelöitä, mutta laihakin voi olla muodokas, jos on selkeästi erottuvat tissit, perse ja lantio-vyötärösuhde. Tosin usein tuollaiset muodot on vain normaalipainoisilla ja monet hoikathan ovat normaalipainoisia.

Ohoo
[QUOTE="vieras";27575845]No tuossa ekan sivun englanninkielisessä TUTKIMUKSESSA oli todettu, että YLEISESTI eniten pidetään 0,7 suhteesta. Tietysti sinä voit olla poikkeus ja tykätä muhkummasta.[/QUOTE]

En koe pitäväni muhkusta, vaan erittäin pienestä vyötäröstä. 0,7 suhde on aika keskiverto, itselläni tuo ylittyy, mutta minua on silti sanottu poikavartaloiseksi ja laihaksi. Kukaan ei ole huomannut, että takamus on iso.

Enkä tarkoita sellaista suhteettoman kokoista takamusta, se ei näytä luonnolliselta, eikä yleensä hoikalla ole edes mahdollinen.

Ohoo
[QUOTE="vieras";27575879]Olipa se erityisen kurvikas tai ei, niin se on se malli joka miellyttää eniten miesten sekä naisten silmää.[/QUOTE]

Varmasti keskimäärin näin. Se on hyvin normaalin ja sopusuhtaisen näköinen.

"eee"
[QUOTE="vieras";27573317]Okei... Olenko siis läski vai kurvikas vai molempia tai en kumpaakaan? Kertokaa ah te viisaat!
BMI 26 164cm 71kg, rinnanymp. 103, lantion ymp. 103, vyötärö 88cm.
:) Kiitten jo etukäteen tiedosta lämmöllä![/QUOTE]

Vyötärönympäryksesi ylittää riskirajat reilusti, keskivartalossa sisäelinten ympärillä oleva rasva on terveydelle vaarallista. Mahaa sinulta selvästi löytyy. Yleisesti ottaen kurvikkaan mittana pidetään sitä, että lantion- ja vyötärönympäryksessä olisi eroa 25-30 cm, sinä olet huomattavasti tasapaksumpi.

entinen "läski"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27573396:
BMI:n perusteella tässä ollaan lievän lihavuuden puolella. Jos minulta kysytään (ja hei, minultahan kysytään!), niin suosittelisin kyllä noin 10-15 kilon painonpudotusta. Kurvisi eivät tämän johdosta katoaisi minnekään, vaan kaikki mitat pienenisivät about samassa suhteessa.
Ja näinhän se ei mene! Minä olin ylipainoisena n.100-75-100, siis oikeasti kurvikas. Vaan kun laihdutin siihen ihannepainoon -> tissit ja perse lähti eli käytännössä näytän paksummalta!!! Kiitos kyllä kannatti!

Totuus kun vaan on, että sitä ei voi laihduttaa sieltä, mistä haluaisi laihduttaa...

"tyhmä"
Tyhmä mikä tyhmä, mutta tuo luku 0,7 niin onko enemmän kurveja mitä pienempi luku on vai mitä suurempi? Siis onko lantion ja vyörätön välinen suhde suurempi kummin päin? Kun ihannehan oli 0,6-0,7 eli ihaillaanko suurempaa lantiota/hoikempaa vyörtäröä vai tasapaksuisempaa?

tiinukki
[QUOTE="tyhmä";27577006]Tyhmä mikä tyhmä, mutta tuo luku 0,7 niin onko enemmän kurveja mitä pienempi luku on vai mitä suurempi? Siis onko lantion ja vyörätön välinen suhde suurempi kummin päin? Kun ihannehan oli 0,6-0,7 eli ihaillaanko suurempaa lantiota/hoikempaa vyörtäröä vai tasapaksuisempaa?[/QUOTE]

Tietenkin suurempaa lantiota/ kapeampaa vyötäröä. Monet miehethän sanovat, että mitä suurempi lantio/kapeampi vyötärö, sen seksikkäämpi.

piukkelis
[QUOTE="tyhmä";27577006]Tyhmä mikä tyhmä, mutta tuo luku 0,7 niin onko enemmän kurveja mitä pienempi luku on vai mitä suurempi? Siis onko lantion ja vyörätön välinen suhde suurempi kummin päin? Kun ihannehan oli 0,6-0,7 eli ihaillaanko suurempaa lantiota/hoikempaa vyörtäröä vai tasapaksuisempaa?[/QUOTE]

Mitä pienempi luku sitä suuremmat kurvit. Näin mä sen ainakin tajuaisin. Esim omilla mitoillani 59 cm ja 82 cm menee yli 0,7 joten olen semmoinen tasapaksuuhko :)

Jos taas lantioini kasvaisi vaikka 90 cm, mutta vyötärö pysyisi 59 cm niin luku olisi 0,65 ja olisin paljon kurvikkaampi.

Kookas
[QUOTE="vieras";27577329]
[/QUOTE]

Hyi kamala mitkä asennot noilla neideillä varsinkin tuolla vasemmapuoleisella eikä tapapuolensa näytä kyllä sellaiselta mitä itselle haluaisin. Ei näytä kyllä mun mielestä mitenkään seksikkäältä tuollainen.

Kyllä mun mielestä toisennäköiset naiset ovat seksikkäämpiä ja kurvit tuodaan esille hyvin.

Yhteistyössä