Kurvikas nainen on hoikka-kurvikas, EI läski!

• Viestiketjun aloittaja jepsjee
  • Ensimmäinen viesti
Kookas
Mä järkytän teitä nyt omilla mitoillani. 126-115-132

Joo tiedän, että on paljon ylipainoa mutta kyllä mulla selvästi erottuu kropan eri osat toisistaan. Sokea saa sen ihmisen olla joka ei mun rintoja erota muusta kropasta. :LOL: ;)

Ohoo
10 cm erotusta, kun mennään reippaasti yli 100 cm ympäryksestä ei tee susta muodokasta, vaan paremminkin pötkäleen. Mietippä kun sulla on lantiokin vain 20 cm leveämpi vyötäröä, kun monella hoikalla niissä on eroa 30cm. Ei silloin kovin hyvin niitä muotoja ole sulla.

Kookas
Joo en ota, mieluummin olen ihan hoikka.
Jos sä tuutu mittojas esittelemään ha väität olevas kurvikas, niin kai siihen saa vastata?
Enhän mä syömisestä mitään kirjoittanut ku kirjoitin rennommasta mielestä. :D Mä en ainakaan jaksa kauheasti miettiä kilojani vaikka painonpudotus on meneillään. Paino tippuu kun tippuu eikä hidas tippumisvauhti haittaa. Mä en jaksa stressata tällä asialla koska ei siitä mitään hyötyä ole.

Missä mä väitin olevani kurvikas yleisen käsityksen mukaan? Tarkoitin vain, että en mä mikään muodoton pötkö ole kuten jotkut luulee kaikkien ylipainoisten olevan.

Joten rentoudu nyt vähän. :D

"vieras"
Olen aina saanut kuulla omaavani tiimalasivartalon mutta nyt mitattuani tulin siihen tulokseen että päärynää kai tässä enemmän muistutetaan vaikka tissit DD-kuppia ovatkin. :D
Mitat 85-72-95.
170 cm ja 60 kg, muutoman kilon toki voisi pudottaa mutta ei se hirveästi noita senttejä muuttaisi..

[QUOTE="Vieras";27574843]Millä matematiikalla sä kumoat, ettei kyseiset mitat ole kurvikkaat? Kai jopa sä näet, että vyötärö on pienin? Vai eikö mene prosessoriin asti eikä ymmärrykseen?[/QUOTE]

Kumpi on kurvikkaampi: 90-60-90 vai 130-100-130?
Vai ovatko molemmat mielestäsi yhtä kurvikkaita?

"vieras"
Onko se 20 vai 30 sentin ero vyötärön ja lantion ja rinnanympäryksen suhteessa joka tekee naisesta kurvikkaan?
Vai kuinka suuri ero tulisi olla jotta laskettaisiin "kurvikkaaksi"?

[QUOTE="vieras";27574997]Onko se 20 vai 30 sentin ero vyötärön ja lantion ja rinnanympäryksen suhteessa joka tekee naisesta kurvikkaan?
Vai kuinka suuri ero tulisi olla jotta laskettaisiin "kurvikkaaksi"?[/QUOTE]

Laskentakaava oli ekalla sivulla. Vyötärö-lantiosuhde noin 0,7 taisi olla se ihanne. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27574342:
Ihan ymmärrettävää. Mitä ihmeen mielenkiintoista miehissä (tai heidän nevö-hööd-päivissään) voisi olla?
Riippuu tietty miltä kantilta asiaa katsoo.

Jos ottaa sen sellaisena kuin on tarkoituskin, eli kiinnittää huomiota epäkohtiin (epätasa-arvoon laissa, syrjäytymisriskit, itsemurhatilastot jne), niin onhan siinä "mielenkiintoa" ts. tärkeä aihe.
Noi miesten- ja naistenpäivät tuppaa vaan menemään niin, että alkuperäinen tarkoitus unohtuu ja naistenpäivät pyhitetään krääsälle, kehuille ja lahjonnalle, miestenpäivä on joku vaan, ihan sama.

Hieman huvittavaa, että jengi vinkuu tasa-arvosta, mutta kun on oikein aiheelle pyhitetty päivä, alkaakin se "Kehu mua! Osta mulle krääsää! Ota suihin!/Ime mun klittaa!" jne.

[QUOTE="Vieras";27575154]165 cm:lla 10-7-10 mitat kuvikkaat?[/QUOTE]

Mitähän tämä nyt tarkoittaa? :confused:

Siis jos vyötärö-lantio -suhde 0,7 on ihanne, niin 90cm lantiolla vyötärön tulisi olla 90cm x 0,7 eli 63cm. Ja 130cm lantiolla vyötärön tulisi olla 130cm x 0,7 = 91. Capiche?

"Vieras"
Näyttää 10-7-10 mitat kurvikkaalta 165cm pitkällä?

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27575290:
Mitähän tämä nyt tarkoittaa? :confused:

Siis jos vyötärö-lantio -suhde 0,7 on ihanne, niin 90cm lantiolla vyötärön tulisi olla 90cm x 0,7 eli 63cm. Ja 130cm lantiolla vyötärön tulisi olla 130cm x 0,7 = 91. Capiche?

Yhteistyössä