toisen ketjun inspiroimana... MEIKITÖN KUVAPINO. kuka uskaltaa mukaan?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27564257:
No mun ei ainakaan tarvinut kiemurrella. :D
Sä kiemurtelet vastauksenkin kanssa. :) Sulla on siis tollanen tyyli kaikessa? Hyvä se tietysti on jos on löytäny linjansa, vaikka ei sitä itse huomaakaan.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27564272:
Kumman paljon sua kiinnostaa mun kuvakulmat ja visiot. :D
Tietystä syystä tuo kuva on otettu ja syytä voit jäädä vain miettimään.
Seksikkyyttä sillä ei ole haettu.
Johan mä sanoin etten tiedä edes mitä se on.

Kertoo sinusta ja ajattelutavasta aika paljon jos et löydä,kuin yhden tarkoitusperän kuvan kuvakulmalle. :D
Visiot kiinnostaa koska se on mun alaa. Ei mun tarvitse miettiä. Mä nään vaikka sä et itse näkisikään. Mä kysyin sulta, joka kuvan olet ottanut, nähdäkseni että meneekö sun oma visio yksiin sen viestin kanssa jonka annat. Seksikkyytähän tuossa ei todellisuudessa ole mutta useimmiten sitä, huomaamatta ja tunnustamatta, haetaan tämän tyyppisissä amatööriotoksissa.

Oikeasti sä et paljonkaan pysty tulkitsemaan mun ajattelutapaani. :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";27564418]Visiot kiinnostaa koska se on mun alaa. Ei mun tarvitse miettiä. Mä nään vaikka sä et itse näkisikään. Mä kysyin sulta, joka kuvan olet ottanut, nähdäkseni että meneekö sun oma visio yksiin sen viestin kanssa jonka annat. Seksikkyytähän tuossa ei todellisuudessa ole mutta useimmiten sitä, huomaamatta ja tunnustamatta, haetaan tämän tyyppisissä amatööriotoksissa.

Oikeasti sä et paljonkaan pysty tulkitsemaan mun ajattelutapaani. :)[/QUOTE]

Me amatöörit yleensä vaan räpsitään kuvia ilman mitään visiota tai taiteellisuuden hakemista.

sirkka harmailee.
[QUOTE="vieras";27564418]Visiot kiinnostaa koska se on mun alaa. Ei mun tarvitse miettiä. Mä nään vaikka sä et itse näkisikään. Mä kysyin sulta, joka kuvan olet ottanut, nähdäkseni että meneekö sun oma visio yksiin sen viestin kanssa jonka annat. Seksikkyytähän tuossa ei todellisuudessa ole mutta useimmiten sitä, huomaamatta ja tunnustamatta, haetaan tämän tyyppisissä amatööriotoksissa.

Oikeasti sä et paljonkaan pysty tulkitsemaan mun ajattelutapaani. :)[/QUOTE]

Eikö tässä nyt ollut ideana vaan se meikittömyys, eikä asennon syväluotaava analysointi. :) Toi on vähän semmosta kiusantekoa, oikeesti ja ihan turhaa.

sirkka harmailee.
[QUOTE="Lis";27563493]En sano tata mitenkaan pahalla, mutta tassa on oikea tyyppiesimerkki etta suurimmalle osalle suomalaisista ei todellakaan sovi mustat/tummat hiukset.

Sinakin olisit paljon nuoremman ja raikkaamman nakoinen edes hiukan vaaleammilla hiuksilla.[/QUOTE]

Eikös tällänenkin oo vähän turhaa? Jos on meikitön ketju, niin ei sillon kuulu alkaa toisen tyyliä arvostelemaan. Ylivalottunut kuva ja ilman meikkiä ja sit tulee tommonen kommentti. Ei reilua.

punoi
Mistähän johtuu että joillain ihmisillä silmän ulkonurkka punoittaa? Ap:n kuvasta huomaa hyvin että hänellä punoittaa.

Mulla on ihan sama vika ja mua ärsyttää suunnattomasti sen takia olla ilman meikkiä kun näyttää niin väsyneeltä vaikka ei olisikaan väsynyt!

Toisilla ei punoita yhtään ja näyttää niin freesiltä/pirteeltä ilman meikkiäkin (esi.phoebsi tai rukoilijasirkka) *kade teille*

Mistähän johtuu että joillain ihmisillä silmän ulkonurkka punoittaa? Ap:n kuvasta huomaa hyvin että hänellä punoittaa.

Mulla on ihan sama vika ja mua ärsyttää suunnattomasti sen takia olla ilman meikkiä kun näyttää niin väsyneeltä vaikka ei olisikaan väsynyt!

Toisilla ei punoita yhtään ja näyttää niin freesiltä/pirteeltä ilman meikkiäkin (esi.phoebsi tai rukoilijasirkka) *kade teille*
en tiedä mistä johtuu, eikä siihen punotuksen päälle voi vetää edes meikkiä koska alkaa kirveltää |O

"vieras"
Eikö tässä nyt ollut ideana vaan se meikittömyys, eikä asennon syväluotaava analysointi. :) Toi on vähän semmosta kiusantekoa, oikeesti ja ihan turhaa.
En ole vastuussa siitä jos joku lähtökohtaisesti ottaa kaikki kommentit kiusaamisena. :) Mä kyllä perustelin miksi utelin, joten mitään turhaa ei ollut. Miten tuota meikittömyyttä pitäisi jokaisessa viestissä kommentoida. Pitääkö jokaiseen kuvaan kommentoida, aikun sä oot hirveän nätti. Turhaa? :)

sama vieras
en tiedä mistä johtuu, eikä siihen punotuksen päälle voi vetää edes meikkiä koska alkaa kirveltää |O
Siis mä oon pitkään miettinyt mistä johtuu ja kävin ihan ihotautilääkärilläkin yksityisellä pari vuotta sit *nolo*

Ei sekään osannut sen kummempaa sanoa eli turha käynti.

Ja toi on totta et sitä aluetta kirvelee herkemmin kun muualta :O Esim jos silmät vuotaa niin alkaa kirveltämään siitä ulkonurkasta punoittavan alueen kohdalta. Outoa!

Yhteistyössä