toisen ketjun inspiroimana... MEIKITÖN KUVAPINO. kuka uskaltaa mukaan?

sirkka harmailee
Mistähän johtuu että joillain ihmisillä silmän ulkonurkka punoittaa? Ap:n kuvasta huomaa hyvin että hänellä punoittaa.

Mulla on ihan sama vika ja mua ärsyttää suunnattomasti sen takia olla ilman meikkiä kun näyttää niin väsyneeltä vaikka ei olisikaan väsynyt!

Toisilla ei punoita yhtään ja näyttää niin freesiltä/pirteeltä ilman meikkiäkin (esi.phoebsi tai rukoilijasirkka) *kade teille*
Kyllä mullakin punoittaa, ei vaan näy kuvassa. On tosi herkkä alue, eikä saa hieroa silmiä tai punottaa vaan enemmän. Mulla ei kyllä kirvele. A-vitamiini saattaa vaalentaa tommosia alueita, mulla ainakin on auttanut, kun mulla on siinä ollut semmosta tummempaa pigmenttiä muutenkin.

sama vieras
Kyllä mullakin punoittaa, ei vaan näy kuvassa. On tosi herkkä alue, eikä saa hieroa silmiä tai punottaa vaan enemmän. Mulla ei kyllä kirvele. A-vitamiini saattaa vaalentaa tommosia alueita, mulla ainakin on auttanut, kun mulla on siinä ollut semmosta tummempaa pigmenttiä muutenkin.
Joo sen oon huomannut myös jos silmiä hieroo niin punoitus oikein voimistuu hetkeksi. Onko jotain a-vitamiini voidetta vai pitääkö selvitellä ruokia missä olisi runsaasti a-vitamiinia?

sirkka harmailee
Joo sen oon huomannut myös jos silmiä hieroo niin punoitus oikein voimistuu hetkeksi. Onko jotain a-vitamiini voidetta vai pitääkö selvitellä ruokia missä olisi runsaasti a-vitamiinia?
Apteekissa myydään sellasia aika kalliita seerumeita, erivärisissä lasipulloissa. Olen semmoisista käyttänyt sitä a-vitamiinia. Kannattaa kokeilla se myös, että onko jotkut rasvat, mitä se iho ei siedä, että joskus jotkut rasvat saa silmänympärykset punottamaan muutenkin.

Yhteistyössä