toisen ketjun inspiroimana... MEIKITÖN KUVAPINO. kuka uskaltaa mukaan?

Kepsis
[QUOTE="vieras";27563663]Ja haetaanko tässä asennossa kenties seksikkyyttä? :D Ei hyvääpäivää teidän kanssanne![/QUOTE]

onko sinulle kuvan ottaminen seksikkyyden hakemista jos ei ole passikuva pose kyseessä?

Kepsis
[QUOTE="vieras";27563981]Kysyinkin että haetaanko? Siihenhän pyritään? Aina ei onnistu. Mitä muuta näillä kiemurtelukuvilla haetaan? :)[/QUOTE]

Haetko sinä aina sitä? Kun otat kuvan itsestäsi. Mieti nyt tarkkaan ja rehellisesti, niin ei tarvitse jatkaa sitten turhaa jankkaamista.

[QUOTE="vieras";27563728]

ehkä sitä sitten tämän kuvan postattuani uskaltaisin rekisteröityäkin.[/QUOTE]

Mä tunnen sut! Kuha rekkaat, ni pistä yv. En tässä kehtaa siun tietoja kertoilla, enkä juuri omianikaan. :)

kahvikirahvi
[QUOTE="vieras";27563728]

ehkä sitä sitten tämän kuvan postattuani uskaltaisin rekisteröityäkin.[/QUOTE]

Alkaako sun nimi etunimi E:llä? Näytät meinaan ihan juuri täsmälleen samalta kun mun entinen luokkakaveri!

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27564079:
Mä tunnen sut! Kuha rekkaat, ni pistä yv. En tässä kehtaa siun tietoja kertoilla, enkä juuri omianikaan. :)
Alkaako sun nimi etunimi E:llä? Näytät meinaan ihan juuri täsmälleen samalta kun mun entinen luokkakaveri!
"Vieraalla" paskin säkä ikinä. :D Uskaltautuu osallistumaan kerrankin kuvaketjuun ja harkitsee rekisteröitymistä -> kaikki tutut kyttää palstalla. :LOL:

..and they never heard from her again...

"Lis"
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27563575:
Mun kauneusihanne on tummat hiukset ja vaalea iho, moni taas pitää päivettyneestä ihosta ja vaaleammista hiuksista, sehän on selvää.
Olen luonnostani vaaleahiuksinen, eikä ne todellakaan sovi omasta (ja ystävieni tai puolisoni) mielestä yhtä hyvin kuin tumma ruskea. Vaaleiden hiusten kanssa kasvojen ihokin näyttää punertavalta.

Ps. Kuinka paljon nuorekkaammalta mun pitäisi näyttää, kun luullaan aina 6-8v nuoremmaksi kuin olen :D Tässä kuvassa näytän mielestäni ihan ikäisestäni ja ajattelin että se on hyvä juttu :)
En maininnut paivettynytta ihoa ollenkaan, vaan nimenomaan vaalealle iholle sopivat vaaleammat hiukset. Harvalla kun on luonnostaan noin tummat hiukset ja valkoinen iho. Tai jos on, niin kulmat ja muutenkin varitys on erilainen kuin perussuomalaisella.

Enka tarkoita mitaan platinablondia, vaan joku kaunis vaaleanruskea savy.

Kuvassa naytat vasyneelta, n. 46v. naiselta (en tieda ikaasi), olen varma etta vaaleampi savy piristaisi olemusta.

[QUOTE="vieras";27564217]Mitä tuolla kuvakulmalla sitten hetaan? Mikä visio?
Älä jankkaa vaan kerro jos tiedät, mitä muuta? :)[/QUOTE]

Kumman paljon sua kiinnostaa mun kuvakulmat ja visiot. :D
Tietystä syystä tuo kuva on otettu ja syytä voit jäädä vain miettimään.
Seksikkyyttä sillä ei ole haettu.
Johan mä sanoin etten tiedä edes mitä se on.

Kertoo sinusta ja ajattelutavasta aika paljon jos et löydä,kuin yhden tarkoitusperän kuvan kuvakulmalle. :D

Yhteistyössä