Ootko nyt ihan varma, että se haju tuli siitä verestä? Siellähän ei ole verta muuta kuin pusseissa, jotka ei ole missään vaiheessa avonaisia. Mä ymmärtäisin, jos se veri olisi jossain altaissa tms. Tai sitten mä en vaan enää haista sitä..Alkuperäinen kirjoittaja Yritän uskaltaa;27557017:Mielelläni luovuttaisin. En ole uskaltanut lähteä kokeilemaan, koska nuorempana kerran menin äitiäni vastaan ko. tilaisuuteen ja olin oksentaan eteiseen sen raudan hajun takia.
Piikkiäkammoa ei ole, mutta se haju...! Täytyy yrittää luovuttaa vielä kun saa, ennenkuin paino tippuu liikaa.
No siellä oli niin hirveä raudan ? haju. Haju todellakin tuli siitä verestä tai tilanteesta. Aikaa on yli 15 vuotta ja muistan sen vieläkin.Ootko nyt ihan varma, että se haju tuli siitä verestä? Siellähän ei ole verta muuta kuin pusseissa, jotka ei ole missään vaiheessa avonaisia. Mä ymmärtäisin, jos se veri olisi jossain altaissa tms. Tai sitten mä en vaan enää haista sitä..
Eikä se vois olla mikään puhdistusaine tms? Mietin vaan, että vaikka mä olen päivittäin veren kanssa tekemisissä, mä en haista sitä koskaan. Tai sitten mun nenä on turtunut .No siellä oli niin hirveä raudan ? haju. Haju todellakin tuli siitä verestä tai tilanteesta. Aikaa on yli 15 vuotta ja muistan sen vieläkin.