Kuinka moni EI ole luovuttanut verta?

Keittiönoita
Mä olen luovuttanut vain plasmaa. Aikaan, jolloin ei ollut vielä synteettistä vesirokkorokotetta, sairastuin vyöruusun. Ja silloin kävin luovuttamassa veriplasmaa, josta tehtiin syöpälapsille vesirokkorokotetta. Muulloin en ole käynyt, koska olin ensin liian kevyt ja myöhemmin nivelreumaatikko eli vereni ei kelvannut luovutukseen.
 
Yritän uskaltaa
Mielelläni luovuttaisin. En ole uskaltanut lähteä kokeilemaan, koska nuorempana kerran menin äitiäni vastaan ko. tilaisuuteen ja olin oksentaan eteiseen sen raudan hajun takia.

Piikkiäkammoa ei ole, mutta se haju...! Täytyy yrittää luovuttaa vielä kun saa, ennenkuin paino tippuu liikaa.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Yritän uskaltaa;27557017:
Mielelläni luovuttaisin. En ole uskaltanut lähteä kokeilemaan, koska nuorempana kerran menin äitiäni vastaan ko. tilaisuuteen ja olin oksentaan eteiseen sen raudan hajun takia.

Piikkiäkammoa ei ole, mutta se haju...! Täytyy yrittää luovuttaa vielä kun saa, ennenkuin paino tippuu liikaa.
Ootko nyt ihan varma, että se haju tuli siitä verestä? Siellähän ei ole verta muuta kuin pusseissa, jotka ei ole missään vaiheessa avonaisia. Mä ymmärtäisin, jos se veri olisi jossain altaissa tms. Tai sitten mä en vaan enää haista sitä..
 
En oo luovuttanu enkä tuu ikinä luovuttamaan. Luovuttaasin kyllä jos voisin. Syynä kaks kertaa sairastettu syöpä.

Mua oikiasti ottaa päähän se ku en voi luovuttaa verta. En mäkään neuloosta tykkää koska muhun on niitä tökitty ihan kiitettävän paljo, mutta sen verran kestääsin, että voisin luovuttaa verta. Siitäki huolimatta, että mulla vaikia löytää suonia.
 
viestin aloittanut jatkaa
Ootko nyt ihan varma, että se haju tuli siitä verestä? Siellähän ei ole verta muuta kuin pusseissa, jotka ei ole missään vaiheessa avonaisia. Mä ymmärtäisin, jos se veri olisi jossain altaissa tms. Tai sitten mä en vaan enää haista sitä..
No siellä oli niin hirveä raudan ? haju. Haju todellakin tuli siitä verestä tai tilanteesta. Aikaa on yli 15 vuotta ja muistan sen vieläkin.
 

Yhteistyössä