Kuinka moni EI ole luovuttanut verta?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27559018:
Kahdesti olen yrittänyt- huonoin tuloksin.

Mulla saa otettua vain toisesta kädestä ja siinä tekee suoni hyvin jyrkän mutkan kohta hyvän pistospaikan yllä. Suoniverinäytteet saa kyllä otettua, mutta verentulo yksinkertaisesti vain lakkaa, ennenkuin saadaan minimimäärä talteen.
Harmittaa.
Minä oon luovuttanut kerran. Hemoglobiini oli alhainen, mutta sain luvan luovuttaa. Piti kädellä pumpata, jotta sain tarpeeksi tulemaan. Kesti kauan. Sit kun nousin ylös, alkoi pyörryttää. Laitettiin jalat ylhäällä makoilemaan. Toiste ei sitten ole tullut mentyäkään. Toivottavasti edes tuo erä kalpasi mihinkään.
 
kkkkkk
[QUOTE="vieras";27563119]Minä oon luovuttanut kerran. Hemoglobiini oli alhainen, mutta sain luvan luovuttaa. Piti kädellä pumpata, jotta sain tarpeeksi tulemaan. Kesti kauan. Sit kun nousin ylös, alkoi pyörryttää. Laitettiin jalat ylhäällä makoilemaan. Toiste ei sitten ole tullut mentyäkään. Toivottavasti edes tuo erä kalpasi mihinkään.[/QUOTE]

No mulla pitää ottaa aina kahdesta kädestä, jotta saadaan pussi täyteen ja kestää tooosi kauan. Silti käyn luovuttamassa, koska olen tiedostanut asian tärkeyden. Pieni vaiva mulle, mutta voi oikeasti pelastaa jonkun toisen hengen. Mutta jokainen tekee omat päätöksensä.
 

Yhteistyössä