Morriganin oma ketju

Minua toisaalta kyllä kiinnostaisi, kun joku palstaharmaa näki kerran pääni sisään, mutta toisaalta hirvittää mitä sieltä tulisi.

Ei sielta tule mitaan, mita et halua paastaa. Tosin on olemassa ihmisia, jotka runnovat itsensa vakisin toisen paan sisaan, mutta en kuulu heihin. Sellaista hatatilannetta ei ole eteeni tullut, etta kokisin sallituksi. Kokemus ei nimittain ole mitenkaan miellyttava...

Minä jäin aika lailla miettimään Jonsered vastaustasi, onko niin, että sinä näet vaan niitä " näkyjä" mutta et voi tulkita niitä.
Tulkitsin itse sen mitä näit, ja se kolahti jossain määrin. Mietin sitä, voiko saarekkeiden erkanemista hidastaa, mahdatko voida siihen vastata.

Minä jäin aika lailla miettimään Jonsered vastaustasi, onko niin, että sinä näet vaan niitä " näkyjä" mutta et voi tulkita niitä.
Tulkitsin itse sen mitä näit, ja se kolahti jossain määrin. Mietin sitä, voiko saarekkeiden erkanemista hidastaa, mahdatko voida siihen vastata.
Tietenkin voisin yrittaa tulkita, mutta se on sinun alitajuntasi peilikuvaa. :) Itse koen sen niin, etta nakyjen tarkoitus on heratella niita asioita, jotka ovat tassa hetkessa oleellisia, mutta piilossa.

Silta pohjalta sanoisin, etta se, mita saarekkeille lopulta tapahtuu on taysin sinun kadessasi. Tai niin taysin, kuin se ylipaataan tassa elamassa on mahdollista.

Tietenkin voisin yrittaa tulkita, mutta se on sinun alitajuntasi peilikuvaa. :) Itse koen sen niin, etta nakyjen tarkoitus on heratella niita asioita, jotka ovat tassa hetkessa oleellisia, mutta piilossa.

Silta pohjalta sanoisin, etta se, mita saarekkeille lopulta tapahtuu on taysin sinun kadessasi. Tai niin taysin, kuin se ylipaataan tassa elamassa on mahdollista.
kiitos vastauksesta. Siinä onkin minulle mietittävää.. miten osaisin toimia oikein.

[QUOTE="Vieras";27552035]Haluaisitko katsoa minun pääni sisään?[/QUOTE]

Hassua. :D Olin aikeissa kirjoittaa, etta en katso paiden sisaan, mutta niinhan siina vain kavi. Nain siis jotain valkehtivaa, metallista, kuin pesukoneen rummun, se oli ulkopuolelta raastava. Ajattelukone.

Sitten alkoi huvittaa liiaksi ja ote herpaantui. :D

Olen kylla katsonut paankin sisaan, mennyt silmasta sisaan ja paikallistanut verenkiertohairioita, mutta se onnistuu vain harvojen kanssa, laheisten tuttavien.

Heippa Morrigan. :wave:
Näkisitkö tällä kertaa jotain miusta ?
Jos jaksat ja viitsit katsoa ?

Mukavaa päivää siulle. :)

Ei sielta tule mitaan, mita et halua paastaa. Tosin on olemassa ihmisia, jotka runnovat itsensa vakisin toisen paan sisaan, mutta en kuulu heihin. Sellaista hatatilannetta ei ole eteeni tullut, etta kokisin sallituksi. Kokemus ei nimittain ole mitenkaan miellyttava...
Hyi. Olin eilen näihin aikoihin jo unten mailla kun tämä on kirjoitettu, mutta näin viime yönä unta että joku yritti tunkeutua muhun pään alueelta. Olin tosi vihainen sille ja huusin "Mene pois Saat**a"
:O

Hassua. :D Olin aikeissa kirjoittaa, etta en katso paiden sisaan, mutta niinhan siina vain kavi. Nain siis jotain valkehtivaa, metallista, kuin pesukoneen rummun, se oli ulkopuolelta raastava. Ajattelukone.

Sitten alkoi huvittaa liiaksi ja ote herpaantui. :D

Olen kylla katsonut paankin sisaan, mennyt silmasta sisaan ja paikallistanut verenkiertohairioita, mutta se onnistuu vain harvojen kanssa, laheisten tuttavien.
Ihmeellistä. Oletko miettinyt että voisit tehdä jonkinlaista parannus/tulkitsemistyötä?

[QUOTE="tuiskutuuli";27556023]Kokeiletko näkisitkö jotain minulle?[/QUOTE]

Kokeillaan pois, jos osutaan samoihin aikoihin paikalle. Muuten en saa sinua kiinni kovinkaan helpolla. Olemme taalla 9 tuntia jaljessa Suomen ajasta, se vahan hankaloittaa.

Ensin oli kaksi ratasta, joiden reunat olivat pyoristyneet, ne eivat koskeneet toisiinsa ja vain oikean puoleinen pyori. Sitten kuva muuttui tummemmaksi ja ylapuolella oli lasinen katto, jonka alla linnut lensivat. Ne eivat huomanneet, etta keskella kattoa oli aukko, josta paasi pois - tai eivat uskaltaneet lahtea lasikaton alta.
Kiitos tästä, vaikka ei ihan heti avautunut :)

Minahan teen sita. :D
Niin mutta samalla praktiikalla uuden miehesi kanssa, omalla vastaanotolla? Tai jotain silleen. No mutta:ashamed:

P.s.Mun luokse ei saa tulla yllättäen kurkistelemaan mun energioita. Mun koti on usein tosi sotkuinen, jos en jaksa siivota. Ja muutenkin saatan olla itse rähjäinen ja epäedustava. Saa käydä vain virka-aikoina, kun asiasta erikseen sovitaan:D

Siis saatan kulkea alusvaatteillani kotona tukka pystyssä, ja olisi epämieluisaa jos silloin tulisi joku sieppaamaan energioita mun ympäriltä:whistle: Mutta uskon että ammattilaisena noudatat hienotunteisuutta:D

Viimeksi muokattu:
Niin mutta samalla praktiikalla uuden miehesi kanssa, omalla vastaanotolla? Tai jotain silleen. No mutta:ashamed:

P.s.Mun luokse ei saa tulla yllättäen kurkistelemaan mun energioita. Mun koti on usein tosi sotkuinen, jos en jaksa siivota. Ja muutenkin saatan olla itse rähjäinen ja epäedustava. Saa käydä vain virka-aikoina, kun asiasta erikseen sovitaan:D

Siis saatan kulkea alusvaatteillani kotona tukka pystyssä, ja olisi epämieluisaa jos silloin tulisi joku sieppaamaan energioita mun ympäriltä:whistle: Mutta uskon että ammattilaisena noudatat hienotunteisuutta:D
:D
Oikeasti asiasta on ollut puhetta miehen kanssa, hanen ideansa. Mutta katsotaan nyt.

[QUOTE="tämä";27562414]Katsotko minua myös.[/QUOTE]

Nyt en juuri voi, on muutama huushollausprojekti kesken. Kavin vain vilkaisemassa valilla, josko ketjuun on tullut lisaa kommentteja. :)

Huomenna? Eli minun aamupaivani, teidan iltanne...

Yhteistyössä