Aries 78
[QUOTE="akka";27544566]Hyvä, mulla nimittäin on hyvä miesmaku. =)
Sovit miesmakuuni.[/QUOTE]
Hmm..
Sovit miesmakuuni.[/QUOTE]
Hmm..
Pitää talveksi kasvattaa sellainen risuparta että pääsee pikkulinnut sinne lämmittelemäänkalju ja parrakas mies
oma ukko on kalju, parrakas ja tatuoitu.. huhPitää talveksi kasvattaa sellainen risuparta että pääsee pikkulinnut sinne lämmittelemään
:OLispetti miksi oot ottanut mun kaverin kuvan profiilikuvaksesi? vai eikö toi edes ole olevinaan sun kuva?
Multa puuttuu se partaoma ukko on kalju, parrakas ja tatuoitu.. huh
Kaikki kuvat on omia!Lispetti miksi oot ottanut mun kaverin kuvan profiilikuvaksesi? vai eikö toi edes ole olevinaan sun kuva?
pikkasen on harjottelussa vielä tuo valokynä?
Eihän niissä ole edes sama ihminen..? Ainakin kovasti näyttää yhdeltä mun jenkkikamulta toi kuva sun profiilissa..Kaikki kuvat on omia!
Heheh :kiss:Booty puhuu omasta puolestaan :kiss:
Kiva, kun löysin taas sun blogin. Jatkan seuraamista muutaman päivän tauon jälkeen.
Kaikki kuvat on omia! Ai miten niin toistan itseäni.Eihän niissä ole edes sama ihminen..? Ainakin kovasti näyttää yhdeltä mun jenkkikamulta toi kuva sun profiilissa..
Ei mulla ole lupaa laittaa tänne mun kaverin kuvia. Tuskin itsekään tykkäisit jos joku postaisi sun kuvia jonnekin ulkomaalaiselle keskustelupalstalle?Kaikki kuvat on omia! Ai miten niin toistan itseäni.
Laitappa siitä sun Jenkkikamusta kuva niin vertaillaan.
Ei mulla ole lupaa laittaa tänne mun kaverin kuvia. Tuskin itsekään tykkäisit jos joku postaisi sun kuvia jonnekin ulkomaalaiselle keskustelupalstalle?