Jumankek, mun vanhemmat varmaan vaan väitti menevänsä Kreetalle silloin ku me oltiin mummolassa :O Tosiasiassa olivatkin kotona, roistot!
vielä parempi vaihtoehto, on jos paketoi lomalle miehen ja lapset.
Ja saa jäädä yksin kotiin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jumankek, mun vanhemmat varmaan vaan väitti menevänsä Kreetalle silloin ku me oltiin mummolassa :O Tosiasiassa olivatkin kotona, roistot!
Tai sitten voi lähtettää lapset lomalle ja jäädä itse kotiin.
Se käy melkein lomasta sekin.:xmas:
Kuulostaa paskalta provolta, ei kukaan vanhempi olisi niin itsekäs että lykkäisivät lapset hoitoon jouluna ja itse lähtisivät Thaimaaseen.
En edelleenkään sanonut että..ei jumalauta en jaksa. Antaa olla, nyyhkyti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27491276:Kyllä pari viikkoa on aika pitkä aika kuusivuotiaalle. Mummosta puhumattakaan, aika hyväkuntoiset isovanhemmat saa olla että jaksaa kaksi viikkoa järjestää puuhaa alakouluikäisille...
Toivon edelleen että tuo on provo, enkä mä silti ole yhtään katkera. Saan kyllä mennä mieheni kanssa kaksin reissuun, mutta en mitenkään haluaisi olla paria viikkoa ilman lapsia.
Ite ollaan lähdössä tammikuussa Thaimaahan ja tietenkin 2- ja 3-vuotiaat tulee mukaan. Enkä koe että uhraudun.
Alkuperäinen kirjoittaja palstan mätämunat;27491959:Tästä huomaa taas ne äidit jotka on palstan mätämunia ja kilvan nuoleskelemassa toisiaan. Sitten on näitä fiksuja ja empaattisia äitejä, jotka todella rakastavat lapsiaan NIIN paljon että haluavat jakaa matkakokemuksetkin heidän kanssaan eikä sysätä itsekkäästi matkoilta pois. Ja sitten pikkulikat räksyttää että kateellisia vaan ovat, huoh. Mä en tajua miten joillekin suodaan edes lapsia, kun on jo asenne tuollainen! Oma napa oma napa. Kannattaako niitä lapsia hommata kun niistä pitää vähän väliä päästä eroon, ne on rasitteita?????
vielä parempi vaihtoehto, on jos paketoi lomalle miehen ja lapset.
Ja saa jäädä yksin kotiin...