Lomalle ilman lapsia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annni78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annni78

Vieras
Varattiin just miehen kanssa joululomaksi kahden viikon matka Thaimaahan!
Ja vielä ihan kahdestaan mennään, ei olla oltu pitkään aikaan millään lomalla ilman lapsia.

Noh, tällä kertaa muksut saa viettää joulun mummin ja papan kanssa kun äiti ja iskä saa vihdoin rentoutuu! :)

no voi ihanaaaaa.. eipä niillä lapsilla niin väliä olekaan, kunhan ite päästään aurinkoon, niiin ihqqqq ja vielä jouluna.. On se niin ihanaa kun äiti ja isi pääsee aurinkoon ja lapset eivät saa edes joulua... mahtavaa...

Vois ajatella joskus muitakin kuin sitä omaa leviää persettä. Kiitos ja anteeksi.

No just, taas saa palstamammojen kateuden ja vihan niskoilleen!! On se kurjaa kun joillain on varaa tehdä jotain kivaa vaihteeks.
Lapset on nyt 6v ja 8v.

Onhan mullakin varaa, hyvinkin. Mutten tekisi sitä jouluna ilman lapsia. Lapset varmana arvostaa teidän kahden viikon lomaa Thaimaan lämmössä samalla kun itse ovat jumissa kylmässä suomessa (Y)

Mä ja mun mies tehdään molemmat yli 60tuntista viikkoo, joten mun mielestä on enemmän kun kohtuullista jos saatais hetki olla irti arjesta.
Lapset viettävät mieluusti joulunsa isovanhempiensa kanssa ja mummi ja pappa olivat erittäin iloisia että saavat pojat jouluvieraikseen.

Mä ja mun mies tehdään molemmat yli 60tuntista viikkoo, joten mun mielestä on enemmän kun kohtuullista jos saatais hetki olla irti arjesta.
Lapset viettävät mieluusti joulunsa isovanhempiensa kanssa ja mummi ja pappa olivat erittäin iloisia että saavat pojat jouluvieraikseen.

Aivan juu, provo haiskahtaa yhä pahemmin :D yli 60 tuntisella viikolla tekisitte molemmat yli 12 tuntia viikolla tai myös viikonloppuisin töitä eikä kukaan täysijärkinen ihminen, joka viettää todella vähän aikaa lastensa kanssa muutenkin, tunkisi lapsiaan hoitoon silloinkin kun olisi hyvä hetki viettää edes vähän aikaa näiden kanssa. Vaikka siellä Thaimaan lämmössä.

Sillä lailla. Kävikö teillä mielessäkään että ehkä lapsenne haluaisivat myös lomailla joskus, jos vanhemmat tekevät uraa aamusta iltaan :headwall:
Vaikka provohan tämä.

Voin sanoa että provo tämä ei ole.
Toisten ilo ja onni synnyttävät näemmä täällä pelkkää kateutta, että viettäkää te mammat joulunne makaammlla kotona ja syömällä.

No just, taas saa palstamammojen kateuden ja vihan niskoilleen!! On se kurjaa kun joillain on varaa tehdä jotain kivaa vaihteeks.
Lapset on nyt 6v ja 8v.
Mun 8 v ja 6 v olisivat taatusti onnesta soikeana, jos saisivat olla isovanhempien luona pari viikkoa, ja viettää joulua siellä kaiken huomion keskipisteenä :)

Joulun jälkeen heille koittaisi uusi joulu, kun iskä ja äiti raahaisivat kassikaupalla tuliaisia Thaimaasta...en usko, että he pistäisivät sitäkään pahakseen.

Nyt tää lässähti, höh.

Mun 8 v ja 6 v olisivat taatusti onnesta soikeana, jos saisivat olla isovanhempien luona pari viikkoa, ja viettää joulua siellä kaiken huomion keskipisteenä :)

Joulun jälkeen heille koittaisi uusi joulu, kun iskä ja äiti raahaisivat kassikaupalla tuliaisia Thaimaasta...en usko, että he pistäisivät sitäkään pahakseen.

Sama juttu noilla meidän alakoulu ikäsillä!:)
Viettäkää ap kiva matka!

Yrittäjän vapaus on toki tehdä 60 t viikkoa, mutta ehkä kannattaa loman jälkeen asettaa asiat tärkeysjärjestykseen. On varmasti hyvä, että hoidatte parisuhteen ensin kuntoon.

Yhteistyössä