Matkusteletteko puolison kanssa kahdestaan, ilman lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja käydään:
Me tehdään sellaisia lyhyitä reissuja kotimaassa ilman lapsia romantiikan ja seksin takia. Hotellissa on jotenkin kiihottavaa panna hienon illallisen ja parin viinilasin jälkeen <3

On niissä kieltämättä ihan eri tunnelma. Ja juuri se, kun ei tosiaan tarvitse alkaa siivota tai lähteä mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Meillä on se vaihe, että vielä lähtevät mielellään mukaan, mutta eivät enää pitkille matkoille, kuukausi on vähän liian pitkä. Joten nyt sitten reissataan lyhyempiä aikoja tai jopa ollaan reissaamatta :) Vielä en teinejä halua jättää keskenään pitemmäksi ajaksi. Nytkin tulee äitini meille, kun me olemme viisi päivää pois.

Meillä on vähän hankala saada hoitajaa tai oikeammin en halua vaivata ihmisiä sillä asialla. Toistaiseksi muksut ovat innostuneita reissaamaan äidin ja iskän kanssa, mutta se vaihe varmaan menee pian ohi.

Olen kyllä aika tavalla ollut reissussa yksin, mies myös jonkin verran. Että ei tässä mökkihöperöksi tarvitse tulla, mutta kahdenkeskistä romantiikkaa etsitään lähinnä oman olohuoneen sohvalta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Meillä on vähän hankala saada hoitajaa tai oikeammin en halua vaivata ihmisiä sillä asialla. Toistaiseksi muksut ovat innostuneita reissaamaan äidin ja iskän kanssa, mutta se vaihe varmaan menee pian ohi.

Olen kyllä aika tavalla ollut reissussa yksin, mies myös jonkin verran. Että ei tässä mökkihöperöksi tarvitse tulla, mutta kahdenkeskistä romantiikkaa etsitään lähinnä oman olohuoneen sohvalta. =)
Me ajateltiin nyt mennä katsomaan Ranskaa vähän, miltä näyttää viinialueet tähän aikaan vuodesta :) Parina vuonna me olemme käyneet pienen reissun äitini ja hänen miehensä kanssa (appi poikia "hoitamassa" silloin) ja sekin on ollut tosi kivaa. Ei niinkään romantiikan perässä käydäkään vaan ihan sen, että on mukava välillä olla ihan aikuisten kesken. Muutaman kerran ollaan myös erikseen reissattu ja sekin on kivaa. En keksi mitään matkustamista, mistä en pitäisi. Jos työn takia pitäisi, se voisi joskus olla tylsää, muttei onneksi tarvi.

Tallinnan risteily jne. ilman lasta, mutta ei kahdestaan. Ei vielä ainakaan olisi kiva mennä, lapsi vasta 1,5v ja ikävä olis niin kova, etten varmaan nauttis. Myöhemmin varmaan tulee se aika, kun haluaa irtiottoja.

Ollaan käyty viikonloppureissuja useampi ja viime kesänä käytiin Turkissa viikko. Tänä syksynä lähdetään reissuihin eri aikaan omien kavereiden kanssa joten lapset ovat kotona :)

Minkä ikäinen lapsenne oli, kun olitte ekan kerran reissussa ilman häntä? Meillä tulevaisuudessa kyllä varmasti matkustellaan kahdestaankin, mutta ei vielä, kun lapsi on vasta 11 kk. Ensi kesänä tarkoitus on meilläkin Pariisi katsastaa, mutta perheenä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Möö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Möö:
Ei ole miestä mutta matkustan muutaman kerrqan vuodessa itsekseni ilman lasta.
Lähtiessä on aina "kamalaa, kamalaa huono äiti -fiilis". Mutta reissulla olen MINÄ en äiti ja se on upea tunne.
Tarvitsen omaa aikaa. Viimeksi olin muuten Pariisissa. Upein kaupunki maailmassa !

Uskon! Kyllä välillä tekee hyvää olla vaan olemassa itseään varten.

Joo ! Ja oikein järkytyn kun en osaa matkalla ikävöidä lasta...vaikka se on maailman rakkain otus.
Sitten on kiva tulla taas kotiin ja arkeen.
Lapsi päästää mut maailmalle jos tuon kivoja tuliaisia, se on se "hinta"...minkä maksan mielelläni. Pariisista oli muuten vaikea löytää mieleisiä leluja. Uskomatonta mutta totta !

Heh joo, noikin varmasti odottaisi matkalaukullista tuliaisia ;-)))))

Lapset yleensä toivovat jotain tiettyä lelua tai sarjaa. Ostan tuliaisen valmiiksi jemmaan jo Suomesta ennen matkaa, toki matkaltakin tulee jotain hankittua muttei mene "loma" kaupoissa tietyn lelun etsimiseen.