Kuinka paljon on lauantaityökorvaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Leena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27487930]Järkipuhetta. Puolin ja toisin kun joustetaan, homma toimii![/QUOTE]

Tätähän minä juuri olen peräänkuuluttamassa. Olen valmis joustamaan niin paljon, että uhraan vapaapäiviäni joskus, kunhan myös työnantaja antaa siitä sopivan korvauksen, eikä oleta että ihan hyvää hyvyyttäni alan ilmaistyöntekijäksi.

[QUOTE="aapee";27488140]Tätähän minä juuri olen peräänkuuluttamassa. Olen valmis joustamaan niin paljon, että uhraan vapaapäiviäni joskus, kunhan myös työnantaja antaa siitä sopivan korvauksen, eikä oleta että ihan hyvää hyvyyttäni alan ilmaistyöntekijäksi.[/QUOTE]

No kai sinä sen pomon jollain keinolla tavoitat ja voit sopia asiasta tai hänellä on joku vastuuhenkilö??

Jos ei niin sitten ei ja sillä selvä, ei varmaan kukaan mene töihin ja sitten odottaa joko katastrofi tai joku muu ensi viikolla.

[QUOTE="aapee";27487834]Ja jos en mene, niin homma kusee ja menetetään kaikki ne rahat, jotka on tähän asti tähän viimeisimpään projektiin laitettu.[/QUOTE]
Puhut ihan kuin se olisi minun vikani. Anteeksi, että et pitänyt kertomastani totuudesta.

No jos teillä on aikataulu jonka mukaan pitää olla valmis, ja työaika on arkipäivisin x tuntia niin teidän homma on tehdä työ siinä ajassa mikä on annettu. Jos ette siihen kykene, niin kannattaa miettiä miksi ette suoriudu tehtävästä.

No jos teillä on aikataulu jonka mukaan pitää olla valmis, ja työaika on arkipäivisin x tuntia niin teidän homma on tehdä työ siinä ajassa mikä on annettu. Jos ette siihen kykene, niin kannattaa miettiä miksi ette suoriudu tehtävästä.

Ei ole mitään tiettyä deadlinea, vaan työ etenee sen mukaan, miten eri muuttujat vaihtelevat. Näihin muuttuviin tekijölihin me emme pysty itse vaikuttamaan. Niiden ehdoilla siis mennään ja juuri se vaikuttaa siihen, ettei kolmea päivää pidempää taukoa voi tulla töissä.

Yhteistyössä