Joko ympäristöministeri Niinistö (vihreät) on tajunnut erota?Alkuperäinen kirjoittaja Järkkyä;27488034:Suomessa on tapahtunut suuri ympäristökatastrofi ja täällä vaan itketään konserttilippujen vuoksi. Ei ole elämää joillakin, ei.
Jos ruokavalio on erilainen, niin toki se huomioidaan. Huomioidaanhan se valtaväestön lastenkin kohdalla. Samoin uskonto. Jo mun lapsuudessani koulussa oli jehovantodistajalapsia eikä heidän tarvinnut koskaan osallistua joulujuhliin. Ja tottakai pitää ottaa huomioon se, että ihmiset ovat erilaisia. Mutta ei sitä erilaisuutta pidä nostaa esille silloin, kun se ei ole tilanteessa lainkaan tarpeellista.Hei niin me päiväkodissa tehdään. Kasvatetaan lapsia samoin riippumatta heidän etnisestä taustastaan. Mutta kyllä taustojen erilaisuus arjessa näkyy, olisi hullua ruveta väittämään, ettei koskaan saisi tai tulisi näkyä. Ihan suomenkielikin asettaa vuosien haasteita varhaiskasvatuksellisesti sekä vielä kouluvaiheessa. Myös ruokavalio on monella maahanmuuttajalla erilainen, ihan koko koulu-uran läpi.
Ihmiset ovat erilaisia, kyllä se pitää aina ottaa huomioon.
No sanopas se, miksi pitää? Miksi ihmisten pitää rääkyä maahanmuuttajien erivärisestä ihosta tai liian suuresta lapsiluvusta tms.?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27488134:Jos ruokavalio on erilainen, niin toki se huomioidaan. Huomioidaanhan se valtaväestön lastenkin kohdalla. Samoin uskonto. Jo mun lapsuudessani koulussa oli jehovantodistajalapsia eikä heidän tarvinnut koskaan osallistua joulujuhliin. Ja tottakai pitää ottaa huomioon se, että ihmiset ovat erilaisia. Mutta ei sitä erilaisuutta pidä nostaa esille silloin, kun se ei ole tilanteessa lainkaan tarpeellista.
Juuri näin. Tämäkin pikku episodi on vain yksi sivujuonne paljon isommasta kokonaisuudesta eli tästä vääristyneestä rasistisesta hyysäyskulttuurista.Sinusta tässä on kyse vain jostain pikkukivasta. Minusta tässä on kyse koko kierosta ajattelutavasta joka Suomessa vallitsee maahanmuuttoon liittyen.
Pienistä puroista kasvaa suuria jokia, eikö?
Nimenomaan pikkukivasta. Pikkukivasta, jota järjestetään joka päivä jossain päin maata ja maailmaa jollekin. Vähän ylimääräistä hömppää. Mutta kun nyt me ei saada vaan noi vaan saa. Ja sitten nyt noi saa ja taas minä jäin ilman. Ja nyt sain minä, mutta se onkin oikein, kun aina muuten saa nuo muut. Yhyy ja väniväni.Sinusta tässä on kyse vain jostain pikkukivasta. Minusta tässä on kyse koko kierosta ajattelutavasta joka Suomessa vallitsee maahanmuuttoon liittyen.
Pienistä puroista kasvaa suuria jokia, eikö?
Ja toitotetaan niin kauan, kun myös kuntien virkamiehet näin toimivat. Tämä Robinin keikkahomma on taas yksi niistä asioista, joilla maahanmuuttajuutta korostetaan. Ja korostajina ovat nämä virkamiehet. Ajattelemattomuutta heiltä, kyllä.No sanopas se, miksi pitää? Miksi ihmisten pitää rääkyä maahanmuuttajien erivärisestä ihosta tai liian suuresta lapsiluvusta tms.?
Jatkuvastihan siitä toitotetaan, maahanmuuttajuudesta, jatkuvastihan sen annetaan olla ensimmäinen ja ainoa asia mikä tänne muualta muutaneen ihmisen määrittää....Kannattaa ihmiset miettiä mitä sanoo ja tekee, ei se meiltä suomalaisiltakaan ole kiellettyä.
Mä luulen, että tässä on käynyt päinvastoin...että kansan toitotus ja korostaminen on tarttunut kuntien virkamiehiin...?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27488236:Ja toitotetaan niin kauan, kun myös kuntien virkamiehet näin toimivat. Tämä Robinin keikkahomma on taas yksi niistä asioista, joilla maahanmuuttajuutta korostetaan. Ja korostajina ovat nämä virkamiehet. Ajattelemattomuutta heiltä, kyllä.
Voi olla. Joka tapauksessa virkamiehet ovat nyt nostaneet maahanmuuttajuuden esille asiassa, jossa sitä todellakaan olisi tarvinnut nostaa.Mä luulen, että tässä on käynyt päinvastoin...että kansan toitotus ja korostaminen on tarttunut kuntien virkamiehiin...?
Mutta eipä mulla enää thän ole lisättävää. Keep on rockin' guys.