Mamut ilmaiseksi Robinin konserttiin...ei ju**l****

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27488083]Maahanmuutto näyttää tuottavan suuria ongelmia niin muuttajille kuin kantaväestölle, että onko siinä mitään järkeä?[/QUOTE]

Minkään ylimääräisen kivan järjestäminen tuntuu aiheuttavan niin paljon ongelmia, että lopetetaan kaikki ylimääräisen jakaminen suosiolla. Sitten kun kaikilla on yhtä kurjaa niin kaikki voivat paremmin. Näin tästä(kin) vänisemisestä (20sivua jo) on nähtävä. Jessus.

[QUOTE="vieras";27488105]Minkään ylimääräisen kivan järjestäminen tuntuu aiheuttavan niin paljon ongelmia, että lopetetaan kaikki ylimääräisen jakaminen suosiolla. Sitten kun kaikilla on yhtä kurjaa niin kaikki voivat paremmin. Näin tästä(kin) vänisemisestä (20sivua jo) on nähtävä. Jessus.[/QUOTE]

Kyllä ehottomasti!!!!!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Järkkyä;27488034:
Suomessa on tapahtunut suuri ympäristökatastrofi ja täällä vaan itketään konserttilippujen vuoksi. Ei ole elämää joillakin, ei.
Joko ympäristöministeri Niinistö (vihreät) on tajunnut erota?

Keittiönoita
Hei niin me päiväkodissa tehdään. Kasvatetaan lapsia samoin riippumatta heidän etnisestä taustastaan. Mutta kyllä taustojen erilaisuus arjessa näkyy, olisi hullua ruveta väittämään, ettei koskaan saisi tai tulisi näkyä. Ihan suomenkielikin asettaa vuosien haasteita varhaiskasvatuksellisesti sekä vielä kouluvaiheessa. Myös ruokavalio on monella maahanmuuttajalla erilainen, ihan koko koulu-uran läpi.
Ihmiset ovat erilaisia, kyllä se pitää aina ottaa huomioon.
Jos ruokavalio on erilainen, niin toki se huomioidaan. Huomioidaanhan se valtaväestön lastenkin kohdalla. Samoin uskonto. Jo mun lapsuudessani koulussa oli jehovantodistajalapsia eikä heidän tarvinnut koskaan osallistua joulujuhliin. Ja tottakai pitää ottaa huomioon se, että ihmiset ovat erilaisia. Mutta ei sitä erilaisuutta pidä nostaa esille silloin, kun se ei ole tilanteessa lainkaan tarpeellista.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
[QUOTE="vieras";27488105]Minkään ylimääräisen kivan järjestäminen tuntuu aiheuttavan niin paljon ongelmia, että lopetetaan kaikki ylimääräisen jakaminen suosiolla. Sitten kun kaikilla on yhtä kurjaa niin kaikki voivat paremmin. Näin tästä(kin) vänisemisestä (20sivua jo) on nähtävä. Jessus.[/QUOTE]

Lopetetaan ensimmäiseksi ylimääräisen kivan jakaminen etnisen profiloinnin perusteella...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27488134:
Jos ruokavalio on erilainen, niin toki se huomioidaan. Huomioidaanhan se valtaväestön lastenkin kohdalla. Samoin uskonto. Jo mun lapsuudessani koulussa oli jehovantodistajalapsia eikä heidän tarvinnut koskaan osallistua joulujuhliin. Ja tottakai pitää ottaa huomioon se, että ihmiset ovat erilaisia. Mutta ei sitä erilaisuutta pidä nostaa esille silloin, kun se ei ole tilanteessa lainkaan tarpeellista.
No sanopas se, miksi pitää? Miksi ihmisten pitää rääkyä maahanmuuttajien erivärisestä ihosta tai liian suuresta lapsiluvusta tms.?
Jatkuvastihan siitä toitotetaan, maahanmuuttajuudesta, jatkuvastihan sen annetaan olla ensimmäinen ja ainoa asia mikä tänne muualta muutaneen ihmisen määrittää....
Kannattaa ihmiset miettiä mitä sanoo ja tekee, ei se meiltä suomalaisiltakaan ole kiellettyä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27488136]Lopetetaan ensimmäiseksi ylimääräisen kivan jakaminen etnisen profiloinnin perusteella...[/QUOTE]

Tai varallisuuden tai terveyden tai iän tai sukupuolen tai tai tai. Annetaan, jos on pakko, vain se välttämätön, eli ruoka ja suoja, muuten kaikki hoitakoon oman kivansa kykyjensä mukaan.

Miten te jaksatte olla se kanki perseessä joka helvetin asiasta? Oikeaasti? Tässä on kyse LASTEN KONSERTISTA, yhdestä helvetin konsertista ja kyllä nyt sydämeen sattuu ja sielua kirpaisee, kun JOKU SAA JOTAIN ILMAISEKSI. Menkää nyt jo itseenne.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
[QUOTE="vieras";27488165]Tai varallisuuden tai terveyden tai iän tai sukupuolen tai tai tai. Annetaan, jos on pakko, vain se välttämätön, eli ruoka ja suoja, muuten kaikki hoitakoon oman kivansa kykyjensä mukaan.

Miten te jaksatte olla se kanki perseessä joka helvetin asiasta? Oikeaasti? Tässä on kyse LASTEN KONSERTISTA, yhdestä helvetin konsertista ja kyllä nyt sydämeen sattuu ja sielua kirpaisee, kun JOKU SAA JOTAIN ILMAISEKSI. Menkää nyt jo itseenne.[/QUOTE]

Sinusta tässä on kyse vain jostain pikkukivasta. Minusta tässä on kyse koko kierosta ajattelutavasta joka Suomessa vallitsee maahanmuuttoon liittyen.

Pienistä puroista kasvaa suuria jokia, eikö?

[QUOTE="vieras";27488165]Tai varallisuuden tai terveyden tai iän tai sukupuolen tai tai tai. Annetaan, jos on pakko, vain se välttämätön, eli ruoka ja suoja, muuten kaikki hoitakoon oman kivansa kykyjensä mukaan.

Miten te jaksatte olla se kanki perseessä joka helvetin asiasta? Oikeaasti? Tässä on kyse LASTEN KONSERTISTA, yhdestä helvetin konsertista ja kyllä nyt sydämeen sattuu ja sielua kirpaisee, kun JOKU SAA JOTAIN ILMAISEKSI. Menkää nyt jo itseenne.[/QUOTE]

No ei kato nyt voi mennä kun meillä on nyt oikeus olla tuohtuneita...nääsnääs. Kun me ollaan niin aikuisia ja helvetin viksuja. Nääsnääs. Ja YHYY! Ei siitä mihinkään pääse.

"Sanna"

Sinähän tässä kanki persiissä olet. Annetaan minun puolestani kaikille tasapuolisesti ilmaiseksi asioita, eikä vain etnisen taustan perusteella. Tämä on syrjintää suomalaislapsia kohtaan. Heille tulee paha mieli. Mutta pitää varmaan opettaa lapsille, että silloin kun on paha mieli kokemastaan epäreiluudesta, niin silloin ei ole rasisti ja kirkkaan kruunun. Helpottaa varmaan monen lapsen oloa?!

"Sanna"
Sinusta tässä on kyse vain jostain pikkukivasta. Minusta tässä on kyse koko kierosta ajattelutavasta joka Suomessa vallitsee maahanmuuttoon liittyen.

Juuri näin. Tämäkin pikku episodi on vain yksi sivujuonne paljon isommasta kokonaisuudesta eli tästä vääristyneestä rasistisesta hyysäyskulttuurista.

[QUOTE="Sanna";27488189]Sinähän tässä kanki persiissä olet. Annetaan minun puolestani kaikille tasapuolisesti ilmaiseksi asioita, eikä vain etnisen taustan perusteella. Tämä on syrjintää suomalaislapsia kohtaan. Heille tulee paha mieli. Mutta pitää varmaan opettaa lapsille, että silloin kun on paha mieli kokemastaan epäreiluudesta, niin silloin ei ole rasisti ja kirkkaan kruunun. Helpottaa varmaan monen lapsen oloa?![/QUOTE]

Niin siis lapsellehan ei tule PAHA mieli jos sä ostat sen lipun ja lapsi pääsee konserttiin, eikö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nyt ja koko ketjun on kuulkaa kyse ollut ihan sen AIKUISEN pahasta mielestä.
Mutta en mä sitä mene kieltämään enää tässä vaiheessa, että asian olis voinut hoitaa korrektiimmin ja näennäisesti oikeudenmukaisemminkin.

"vieras"

Nimenomaan pikkukivasta. Pikkukivasta, jota järjestetään joka päivä jossain päin maata ja maailmaa jollekin. Vähän ylimääräistä hömppää. Mutta kun nyt me ei saada vaan noi vaan saa. Ja sitten nyt noi saa ja taas minä jäin ilman. Ja nyt sain minä, mutta se onkin oikein, kun aina muuten saa nuo muut. Yhyy ja väniväni.

• Tykkää
"vieras"
Ihan kuin kaikki Mikkelin, tai koko Suomen tai peräti universumin lapset haluaisivat mennä Robinin konserttiin, ne jotka saisivat ilmaisen lipun tai ne, jotka joutuisivat sen itse ostamaan. Ihan kamala kärpäsestä härkänen-juttu. Olen satavarma, että lapset (nuo 6-7-vuotiaat) eivät suhtaudu tähän ollenkaan niin kuin aikuiset, etenkin ne aikuiset, joiden omia lapsia tämä ei ollenkaan koske.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";27488204]Ihan kuin kaikki Mikkelin, tai koko Suomen tai peräti universumin lapset haluaisivat mennä Robinin konserttiin, ne jotka saisivat ilmaisen lipun tai ne, jotka joutuisivat sen itse ostamaan. Ihan kamala kärpäsestä härkänen-juttu. Olen satavarma, että lapset (nuo 6-7-vuotiaat) eivät suhtaudu tähän ollenkaan niin kuin aikuiset, etenkin ne aikuiset, joiden omia lapsia tämä ei ollenkaan koske.[/QUOTE]

Mä niin peesaan sua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:hug:

"vieras"
[QUOTE="vieras";27488199]Nimenomaan pikkukivasta. Pikkukivasta, jota järjestetään joka päivä jossain päin maata ja maailmaa jollekin. Vähän ylimääräistä hömppää. Mutta kun nyt me ei saada vaan noi vaan saa. Ja sitten nyt noi saa ja taas minä jäin ilman. Ja nyt sain minä, mutta se onkin oikein, kun aina muuten saa nuo muut. Yhyy ja väniväni.[/QUOTE]

Yleensä suomalaisia ilahduttaa yhtä paljon, ellei enemmän se, jos toiselta otetaan jotain pois, kuin se, että saisi itselleen jotain.

• Tykkää
"vieras"
[QUOTE="Sanna";27488189]Sinähän tässä kanki persiissä olet. Annetaan minun puolestani kaikille tasapuolisesti ilmaiseksi asioita, eikä vain etnisen taustan perusteella. Tämä on syrjintää suomalaislapsia kohtaan. Heille tulee paha mieli. Mutta pitää varmaan opettaa lapsille, että silloin kun on paha mieli kokemastaan epäreiluudesta, niin silloin ei ole rasisti ja kirkkaan kruunun. Helpottaa varmaan monen lapsen oloa?![/QUOTE]

Kyllä se nyt jumalauta on nähty, että saa kuka tahansa ja mitä tahansa millä perustein tahansa, niin aina on se ihmistyyppi, jolla on jotain valittamista asiasta. Kun ei saatu tuettua lomaa. Kun ei saatu joululahjakeräyksestä sitä mieluisinta lahjaa. Kun ei meidän lapsi nyt päässyt tuolle ja tälle kesäleirille. Väniväniväni.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";27488212]Kyllä se nyt jumalauta on nähty, että saa kuka tahansa ja mitä tahansa millä perustein tahansa, niin aina on se ihmistyyppi, jolla on jotain valittamista asiasta. Kun ei saatu tuettua lomaa. Kun ei saatu joululahjakeräyksestä sitä mieluisinta lahjaa. Kun ei meidän lapsi nyt päässyt tuolle ja tälle kesäleirille. Väniväniväni.[/QUOTE]

Tässä keskustelussa on aika monta tuon lajin edustajaa....:whistle:
Sitä ihteään.

Keittiönoita
No sanopas se, miksi pitää? Miksi ihmisten pitää rääkyä maahanmuuttajien erivärisestä ihosta tai liian suuresta lapsiluvusta tms.?
Jatkuvastihan siitä toitotetaan, maahanmuuttajuudesta, jatkuvastihan sen annetaan olla ensimmäinen ja ainoa asia mikä tänne muualta muutaneen ihmisen määrittää....Kannattaa ihmiset miettiä mitä sanoo ja tekee, ei se meiltä suomalaisiltakaan ole kiellettyä.
Ja toitotetaan niin kauan, kun myös kuntien virkamiehet näin toimivat. Tämä Robinin keikkahomma on taas yksi niistä asioista, joilla maahanmuuttajuutta korostetaan. Ja korostajina ovat nämä virkamiehet. Ajattelemattomuutta heiltä, kyllä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27488199]Nimenomaan pikkukivasta. Pikkukivasta, jota järjestetään joka päivä jossain päin maata ja maailmaa jollekin. Vähän ylimääräistä hömppää. Mutta kun nyt me ei saada vaan noi vaan saa. Ja sitten nyt noi saa ja taas minä jäin ilman. Ja nyt sain minä, mutta se onkin oikein, kun aina muuten saa nuo muut. Yhyy ja väniväni.[/QUOTE]

Ok. Aletaan tästä lähtien järjestämään kaikenlaista pikkukivaa, mutta vain suomalaisille lapsille, ja muista että vain kateelliset valivalittajat voivat vetää tästä herneet nenään.

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27488236:
Ja toitotetaan niin kauan, kun myös kuntien virkamiehet näin toimivat. Tämä Robinin keikkahomma on taas yksi niistä asioista, joilla maahanmuuttajuutta korostetaan. Ja korostajina ovat nämä virkamiehet. Ajattelemattomuutta heiltä, kyllä.
Mä luulen, että tässä on käynyt päinvastoin...että kansan toitotus ja korostaminen on tarttunut kuntien virkamiehiin...?
Mutta eipä mulla enää thän ole lisättävää. Keep on rockin' guys.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27488243]Ok. Aletaan tästä lähtien järjestämään kaikenlaista pikkukivaa, mutta vain suomalaisille lapsille, ja muista että vain kateelliset valivalittajat voivat vetää tästä herneet nenään.[/QUOTE]

Järjestä ihmeessä. Rajaa se vielä perussuomalaisia äänestävien vanhempien lapsia koskemaan, niin pysyy se mieli hyvänä sinunkin kodissasi.

Joskus tulee sellainen tunne, että eräät pitävät maahanmuuttajia jotenkin yksinkertaisina. Että jos heille ei tuo tarjottimella jotain, he eivät itse osaisi mitään keksiä tai tehdä. Ja että he olisivat jotenkin erityisiä. Erilaisia, kyllä, mutta että kovin erityisiä? Hoivaa tarvitsevia, holhottavia?

• Tykkää
Keittiönoita
Mä luulen, että tässä on käynyt päinvastoin...että kansan toitotus ja korostaminen on tarttunut kuntien virkamiehiin...?
Mutta eipä mulla enää thän ole lisättävää. Keep on rockin' guys.
Voi olla. Joka tapauksessa virkamiehet ovat nyt nostaneet maahanmuuttajuuden esille asiassa, jossa sitä todellakaan olisi tarvinnut nostaa.

• Tykkää

Yhteistyössä