Mamut ilmaiseksi Robinin konserttiin...ei ju**l****

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kerropa, mistä kouluista on joulujuhla POISTETTU ja just MAAHANMUUTAJIEN takia?
Martinlaakson uimahallissa aloitetaan ensi vuoden alussa maahanmuuttajille tarkoitetut uintivuorot. Käytännössä normaaleiden aukioloaikojen ulkopuolella järjestettävien uintien aikana hallin suuret ikkunat peitetään kankaalla. Uimahalli hankki uimarit peittävät verhot | Uutiset | Pääkaupunkiseutu | Oma kaupunki

Jouluperinteet ovat hävinneet monista suomalaisten koulujen ja päiväkotien joulunvietosta. Koulut luopuvat jouluperinteist

Rehtori Satu Honkalan mukaan on sekä käytännöllinen että periaatteellinen kysymys, ettei juhlissa voida laulaa Suvivirttä. Hän toteaa muun muassa, että koulun oppilaista alle puolet on luterilaisia ja yli 200 huoltajaa on saattanut tietoon, etteivät heidän lapsensa saa osallistua uskonnonharjoittamiseen. Suvivirsi kiellettiin – piispan lapset jäävät pois kevätjuhlasta

Lunatic
Anna mä veikkaan, teitä närkästyttää nyt se, jos ne mamut ovat afrikasta tulleita?

Mutta entäpä jos ne ovatkin amerikkalaisten sotilaiden lapsia esimerkiksi?
Tehän suorastaan hurraatte ilosta jos näin on.

:xmas:

??
[QUOTE="vieras";27483533]Martinlaakson uimahallissa aloitetaan ensi vuoden alussa maahanmuuttajille tarkoitetut uintivuorot. Käytännössä normaaleiden aukioloaikojen ulkopuolella järjestettävien uintien aikana hallin suuret ikkunat peitetään kankaalla. Uimahalli hankki uimarit peittävät verhot | Uutiset | Pääkaupunkiseutu | Oma kaupunki

Jouluperinteet ovat hävinneet monista suomalaisten koulujen ja päiväkotien joulunvietosta. Koulut luopuvat jouluperinteist

Rehtori Satu Honkalan mukaan on sekä käytännöllinen että periaatteellinen kysymys, ettei juhlissa voida laulaa Suvivirttä. Hän toteaa muun muassa, että koulun oppilaista alle puolet on luterilaisia ja yli 200 huoltajaa on saattanut tietoon, etteivät heidän lapsensa saa osallistua uskonnonharjoittamiseen. Suvivirsi kiellettiin – piispan lapset jäävät pois kevätjuhlasta[/QUOTE]

Hieman vanhoja uutisia ja ohi kysymyksen aiheen, eikä mene edes maahanmuuttajien piikkiin. ;) Katylina olisi voinut kertoa, missä koulussa ei ole joulujuhlaa ensi kuussa kun hän nähtävästi sen tietää, ihan simppeliä!

• Tykkää
Reactions: Wolt
"vieras"
Anna mä veikkaan, teitä närkästyttää nyt se, jos ne mamut ovat afrikasta tulleita?

Me ei, se riittäisi kun mamuilla on just samat oikeudet mitä kantauosmalaisella ihmisellä on suomessa, mutta kun se vaan ei mene niin.

"pöh"
[QUOTE="sitä saa mitä tilaa";27483541]Eipä tarvitse ihmetellä miksi nuivuus mamuja kohtaan lisääntyy vuosi vuodelta ja persut kulkevat vaalivoitosta toiseen...[/QUOTE]

Eiväthän ne edes voittaneet nyt viimeksi! Suomalaiset näitä päätöksiä tekee, miksi syyttää maahanmuuttajia? Pelkkä mainoskikka jollekin uikuttavalle pikkupojalle, eihän maahanmuuttajalapset edes tuollaisesta tykkää?!

"nuuh"

Ei hurraututa. Onko niillä lapsia, eikös niillä ole vain niitä iloisen masentuneita pommikoiria? Ehkä silloin voin hurrauttaa vähän kun Liettuan lapset lähtee lippujonoon, siinä ei muut huomaakkaan kun on pöllitty vauvoiltakin vaipat ja keikkaliput vaihdettu käytettyihin hyttikortteihin. Tunnin sisään on sänkipäiset myyneet liput ovelta ovelle NicoLiinoille.

nohh
Jos en paremmin tietäisi niin tuo kuulostaisi ihan natsien touhulta, keskitetään mamuja yhteen paikkaan ja sitten....

Mutta tuo on niin idioottimaista toimintaa kuin olla ja voi! Olen ollut aina hyvin isänmaallinen, mutta nyt olen alkanut toisissani miettiä muuttoa pois Suomesta, saisivat pitää tämän maailman suurimman vastaaottokeskuksen ihan keskenään, kun Suomessa on kohta näitä mamuja enemmän kuin oikeasti suomalaisia!
Tällaisia kommentteja luettuaan ei voi kuin ihmetellä, että onko sinulla oikeasti hajuakaan niistä luvuista ja määristä, mitä tänne "mamuja" otetaan?

??
[QUOTE="vieras";27483579]Tuosta se lähti ja tähän se johti. Tajuathan sä itsekin että islamistit kieltää suomessa kaiken kristillisen toiminnan?[/QUOTE]
Mikä lähti ja mihin johti?? :D Eihän noissa mainituissa jutuissa ole mitään linkkiä islamisteihin! Ateisteihin kylläkin. ;) Kukaan ei ole kieltämässä kristittyjen toimintaa vaan ihmiset (suomalaiset!) haluavat eroon siitä kristillisestä pakkopullasta, jota tyrkytetään joka paikassa!

"vieras"
Tuohan on rasismia räikeimmillään. Miksei Lipponen ole järjestämässä marssia, entä Kiljunen. Marssiahan ne oli silloinkiin järkkäämässä kun turkkilaiset itse polttli oman pizzeriansa ja tappoi kolme suomalaista tuhotöillään.
Onko niin että rasismin kannattaminen saa ainoastaan loppumaan rasismin suomalaisia kohtaan?

"vieras"
Tällaiset kommentit antaa hyvin pohjaa sille, millaiset ihmiset kannattavat tuollaista touhua. Ei ainakaan kovin älykkäät. Ja surullisinta on että noi rasistisyrjijät (myös valkoisia kohtaan tapahtuva syrjintä on rasismia) aina kommentoi yhtä typerillä argumenteilla.

Kerropa sä nyt sitten miten se hyödyttää kotoutumista että hurja määrä mamulapisa laitetaan keskenään samaan tilaan ja yksi suomalainen teini heiluu lavalla? Miten he pääsevät tällä tavoin paremmin kosketuksiin kulttuurimme kanssa kun ovat vaan keskenään siellä? Parhaiten kotouttaminen sujuisi jos maahanmuuttajat sijoitettais hajalleen ympäri suomen, niin eivät voi piiloutua omiin yhteisöihinsä niin helposti piiloon kotoutumisyrityksiä.
Oothan huomannut, että maahanmuuttokriitikot (lue: rasistit) aina haukkuu keskustelun toisen osapuolen ääliöksi, idiooteiksi ym ja väheksyy toisten älyä? Eivätkä kuuntele toisen osapuolen mielipiteitä tai perusteluja. Siksi tähän keskusteluun osallistun lähinnä sillä tasolla, millä on liikkelle lähdetty ;)

Maahanmuuttajiahan on ympäri Suomea, kaikki eivät tosiaankaan asu siellä Mikkelissä.

huomasitko

pfffft, lisää loistavaa argumentointia vastapuolelta. Mulle on aivan sama millä perusteella syrjitään tai suositaan tiettyjä ryhmiä, itse toivoisin kaikille tasapuolista kohtelua ihonväristä tai alkuperämaasta huolimatta.

"vieras"
[QUOTE="pöh";27483594]Eiväthän ne edes voittaneet nyt viimeksi! Suomalaiset näitä päätöksiä tekee, miksi syyttää maahanmuuttajia? Pelkkä mainoskikka jollekin uikuttavalle pikkupojalle, eihän maahanmuuttajalapset edes tuollaisesta tykkää?![/QUOTE]

Persut saivat kuntavaaleissa 753 lisäpaikkaa, kaikki muut puolueet menettivät paikkoja.

Siinä olet oikeassa, etteivät mamut ole pääsyyllisiä suomalaisten syrjintään, vaan vika on niissä idiooteissa jotka päättävät maahanmuuttopolitiikasta.

huomasithan
[QUOTE="vieras";27483625]Oothan huomannut, että maahanmuuttokriitikot (lue: rasistit) aina haukkuu keskustelun toisen osapuolen ääliöksi, idiooteiksi ym ja väheksyy toisten älyä? Eivätkä kuuntele toisen osapuolen mielipiteitä tai perusteluja. Siksi tähän keskusteluun osallistun lähinnä sillä tasolla, millä on liikkelle lähdetty ;)

Maahanmuuttajiahan on ympäri Suomea, kaikki eivät tosiaankaan asu siellä Mikkelissä.[/QUOTE]

Mitäpä siihen muuta voi todeta, kun kaikki vastustus teilataan aina vilauttamalla joko kateus- tai rasismi-korttia. Teillä ei oikeasti oo ikinä mitään perusteluita sille miksi mamuja pitää kohdella niin paljon paremmin kuin suomalaisa, vaikka ovat vieraina meillä. Eikö heidän pitäs sopeutua ennemmin tänne kuin meidän heihin?

Ja juu, en ole idiootti. Tarkoitin tuolla mamujen keskittämisellä lähinnä henlsingin, espoon ja vantaan tilannetta. Sekä muutaman muun suuremman kaupungin, tampere ja turku nyt vaikka aluksi mainitakseni.

pfffft, lisää loistavaa argumentointia vastapuolelta. Mulle on aivan sama millä perusteella syrjitään tai suositaan tiettyjä ryhmiä, itse toivoisin kaikille tasapuolista kohtelua ihonväristä tai alkuperämaasta huolimatta.
Minä olen eri mieltä. Minusta esim. köyhiä pitää jeesata enemmän kuin rikkaita, sairaita hoitaa enemmän kuin terveitä ja nuoria tukea enemmän kuin keski-ikäisiä. Kainuutakin pitää tukea enemmän kuin Espoota.

• Tykkää
Reactions: Carelia ja misStar
"..."
Entäs jos olis kaupunki tukenut vaikka erityislapsia esim. kustantamalla kaikki kaupungin autistilapset ilmaiseen konserttiin?

Vaikka nyt mitä sanotte, ovat maahanmuuttajien lapset erityistarpeisia ja harvemmin pääsevät osalliseksi tuollaisista tapahtumista. 149 lasta ei ole paljon. Hetki maahanmuuttajalasten asemassa voisi valaista teitä.

[QUOTE="...";27483674]Entäs jos olis kaupunki tukenut vaikka erityislapsia esim. kustantamalla kaikki kaupungin autistilapset ilmaiseen konserttiin?

Vaikka nyt mitä sanotte, ovat maahanmuuttajien lapset erityistarpeisia ja harvemmin pääsevät osalliseksi tuollaisista tapahtumista. 149 lasta ei ole paljon. Hetki maahanmuuttajalasten asemassa voisi valaista teitä.[/QUOTE]
Näin just.

"vieras"
[QUOTE="...";27483674]Entäs jos olis kaupunki tukenut vaikka erityislapsia esim. kustantamalla kaikki kaupungin autistilapset ilmaiseen konserttiin?

Vaikka nyt mitä sanotte, ovat maahanmuuttajien lapset erityistarpeisia ja harvemmin pääsevät osalliseksi tuollaisista tapahtumista. 149 lasta ei ole paljon. Hetki maahanmuuttajalasten asemassa voisi valaista teitä.[/QUOTE]

Autististen lasten suosiminen ei ole etnistä syrjintää.

Ovatko mamujen lapset hiukan tyhmiä, vai mitä ihmeen erityistarpeita on lapsilla jotka ovat kuitenkin syntyneet Suomessa?

Yhteistyössä