Mamut ilmaiseksi Robinin konserttiin...ei ju**l****

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27483383:
Niimpä.
Tasa-arvo on kaukana tästä taas. Olisivat vetässeet koko keikan ilmaisiks, kaikille. Tyyliin nopeimmat saa liput, siinä olis kaikille tarjottu sama mahdollisuus päästä keikkailemaan. Robin nyt tuppaa olee pienten suosiossa, ainakin täällä Mikkelissä.
Näinpä! Kuinkahan äkkiä olisi poliisit ovella jos vaikka Hoplop päättäisi että itsenäisyyspäivänä vain syntyperäiset suomalaiset pääsee ilmaiseksi ja muille maksaa 20e?? ei menisi edes kymmentäminuuttia..

"vieras"
Eipä ihmekään kun kalansilmä Schupak oli ottamassa lapsilisät pois, ja toinen valonkantaja kokoomusleirissä ottamassa kaikki sosiaalietuudet pois. Mamuthan saa sossusta rajattomasti rahaa.

"vieras"
Että mä en tajua. Kateudella mitään määrää? Vai mistä tässä nyt on kyse. Maahanmuuttajataustaisille lapsille jaossa ilmaisia lippuja, suomalaiset maksaa omansa, eikä suinkaan käännytetä pois. Mutta siitäkö nyt kiikastaa, että Jani-Petteri ei pääse Robinin keikalle ilmatteeks, vaikkei se sinne ois muutenkaan halunnu?! Vai ihan vaan siitä, että Pirkko nyt vaan on niin tynnyrissä kasvanu, ettei kestä ketään erilaista, saati jotain ulkomaalaista lähimaastossaan?

"nuuh"
[QUOTE="kkkk";27483380]Kulttuuripalvelut maksaa liput, joten mielestäni on ihan ymmärretävää että konsertti on tarkoitettu mamulapsille :)[/QUOTE]

Jos nää lakanoitaan solmuvärjäävät kamelinnahkarumpukomppeihin hurahtaneet kulttuuripalvelunaiset maksaisi sen omasta pussistaan niin senkun menevät vaikka mama africa-muodostelmassa.

• Tykkää
Reactions: erinys ja vicy
"kkkk"
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27483402:
Nuoriso- ja kulttuuripalvelut on Mikkelissä samaa lafkaa, ja se on kyllä tarkotettu kaikille. Ei vaan maahanmuuttajille, Mimosa on maahanmuuttajien oma juttunsa. Jos Mimosa ois liput hommannu, ei ois ärsyttäny.
Mä en vaan kykene näkemään tätä tasavertaisena toimintana, kun tuo meidän koulussa on eniten maahanmuuttajia koko Mikkelissä.
Mikä on hyvä asia, on monenlaista ihmistä ja oppii olemaan tasavertainen ihonväriin tai kieleen katsomatta, mutta ei kuitenkaa tulis syrjiä sitten suomalaistaustaisia lapsia näin.
Ai, luulin että se on vain tarkoitettu mamuille :)

??
[QUOTE="vieras";27483406]Eipä ihmekään kun kalansilmä Schupak oli ottamassa lapsilisät pois, ja toinen valonkantaja kokoomusleirissä ottamassa kaikki sosiaalietuudet pois. Mamuthan saa sossusta rajattomasti rahaa.[/QUOTE]

Niinpä tietenkin ja suomalaisille sinne on nykyisin porttikielto!

Juu juu...

huomasithan
[QUOTE="kkk";27483312]Ettekö voi olla iloisia että maahanmuuttajalapsillekkin järjestetään välillä jotain? Onhan suomalaisillekkin ollut paljon ilmaisiatapahtumia.[/QUOTE]

Mä ymmärsin että toi on ihan yleinen kaikille järjestetty konsertti, johon mikkelin kaupunki maksaa mamulapsille ilmaset liput, suomalaisetkin saavat tulla jos maksavat itse omat lippunsa. Eli ei oo varsinaisesti mamuille järkätty keikka.

ärrinmurrinmurmurmur
Mun lapset ei pääse enää tonne!! :( Nyt peruuntui kyllä lasten keikka!!! Syyttäköön Mikkelin kaupunkia!! Ja huom!! Syntyperäisiä mikkeliläisiä omat lapset jo monennessako lie polvessa!!!

vähemmistön ääni
vedetääs asia näin, koska mustalaiset on päässeet ilmaseksi, hekin on "erilaisia" ja heillä on "erilainen" kulttuuri kuin valkolaisilla ja heidänkin pitää "sopeutua" tänne valkolaisten sekaan.

ei pirulauta
Mä ymmärsin että toi on ihan yleinen kaikille järjestetty konsertti, johon mikkelin kaupunki maksaa mamulapsille ilmaset liput, suomalaisetkin saavat tulla jos maksavat itse omat lippunsa. Eli ei oo varsinaisesti mamuille järkätty keikka.
toivottavasti on tarpeeksi järkkäreitä
ei tuo konsertti hyvin tule päättymään jos vanhat merkit paikkansa pitää :( :(

"nuuh"
Alkuperäinen kirjoittaja vähemmistön ääni;27483462:
vedetääs asia näin, koska mustalaiset on päässeet ilmaseksi, hekin on "erilaisia" ja heillä on "erilainen" kulttuuri kuin valkolaisilla ja heidänkin pitää "sopeutua" tänne valkolaisten sekaan.
Mihin ne on päässeet ilmaiseksi, tonne keikallekko? Niillä on ihan omat keikkansa ravipiireissä, niihin kinkereihin ei kukaan valtaväestöstä osallistukkaan.

??
[QUOTE="vieras";27483477]Mitä ihmettä Kenian pakolaisleirit liittyvät Mikkeliin?[/QUOTE]

Katsopa hieman tarkemmin, mitä kommentoin. :D Sen takia siihen sen alkuperäisen viestin otin mukaankin!

huomasithan
[QUOTE="vieras";27483414]Että mä en tajua. Kateudella mitään määrää? Vai mistä tässä nyt on kyse. Maahanmuuttajataustaisille lapsille jaossa ilmaisia lippuja, suomalaiset maksaa omansa, eikä suinkaan käännytetä pois. Mutta siitäkö nyt kiikastaa, että Jani-Petteri ei pääse Robinin keikalle ilmatteeks, vaikkei se sinne ois muutenkaan halunnu?! Vai ihan vaan siitä, että Pirkko nyt vaan on niin tynnyrissä kasvanu, ettei kestä ketään erilaista, saati jotain ulkomaalaista lähimaastossaan?[/QUOTE]

Tällaiset kommentit antaa hyvin pohjaa sille, millaiset ihmiset kannattavat tuollaista touhua. Ei ainakaan kovin älykkäät. Ja surullisinta on että noi rasistisyrjijät (myös valkoisia kohtaan tapahtuva syrjintä on rasismia) aina kommentoi yhtä typerillä argumenteilla.

Kerropa sä nyt sitten miten se hyödyttää kotoutumista että hurja määrä mamulapisa laitetaan keskenään samaan tilaan ja yksi suomalainen teini heiluu lavalla? Miten he pääsevät tällä tavoin paremmin kosketuksiin kulttuurimme kanssa kun ovat vaan keskenään siellä? Parhaiten kotouttaminen sujuisi jos maahanmuuttajat sijoitettais hajalleen ympäri suomen, niin eivät voi piiloutua omiin yhteisöihinsä niin helposti piiloon kotoutumisyrityksiä.

Yhteistyössä