[QUOTE="vieras";27483465]Mutta et närkästyisi jos muut maksavat ja mamut pääsevät ilmaiseksi?[/QUOTE]
En ainakaan näillä tiedoilla.
En ainakaan näillä tiedoilla.
Martinlaakson uimahallissa aloitetaan ensi vuoden alussa maahanmuuttajille tarkoitetut uintivuorot. Käytännössä normaaleiden aukioloaikojen ulkopuolella järjestettävien uintien aikana hallin suuret ikkunat peitetään kankaalla. Uimahalli hankki uimarit peittävät verhot | Uutiset | Pääkaupunkiseutu | Oma kaupunkiKerropa, mistä kouluista on joulujuhla POISTETTU ja just MAAHANMUUTAJIEN takia?
Luuletko että ne lapset tulee sinne omin nenineen? Yhtään aikuista ei ole paikalla, muuta kuin järkkärit?Jaahas...meinasit,että eskarilaiset ja alakoululaiset järjestävät siellä mellakan, johon tarvitaan kymmeniä järkkäreitä?? Missä tällaista on aiemmin tapahtunut kun kerta tuttu juttu?
Me ei, se riittäisi kun mamuilla on just samat oikeudet mitä kantauosmalaisella ihmisellä on suomessa, mutta kun se vaan ei mene niin.Anna mä veikkaan, teitä närkästyttää nyt se, jos ne mamut ovat afrikasta tulleita?
Mutta entäpä jos ne ovatkin amerikkalaisten sotilaiden lapsia esimerkiksi?
Tehän suorastaan hurraatte ilosta jos näin on.
:xmas:
Siksi kysyinkin, missä tällaisia lastenkonserttimellakoita on aiemmin tapahtunut kun kuulemma vanhan toistoa?Luuletko että ne lapset tulee sinne omin nenineen? Yhtään aikuista ei ole paikalla, muuta kuin järkkärit?
Tuosta se lähti ja tähän se johti. Tajuathan sä itsekin että islamistit kieltää suomessa kaiken kristillisen toiminnan?Hieman vanhoja uutisia ja ohi kysymyksen aiheen, eikä mene edes maahanmuuttajien piikkiin. Katylina olisi voinut kertoa, missä koulussa ei ole joulujuhlaa ensi kuussa kun hän nähtävästi sen tietää, ihan simppeliä!
Asia on harvinaisen selvä: sinä hyväksyt syrjinnän etnisen alkuperän perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27483523:En ainakaan näillä tiedoilla.
Ei hurraututa. Onko niillä lapsia, eikös niillä ole vain niitä iloisen masentuneita pommikoiria? Ehkä silloin voin hurrauttaa vähän kun Liettuan lapset lähtee lippujonoon, siinä ei muut huomaakkaan kun on pöllitty vauvoiltakin vaipat ja keikkaliput vaihdettu käytettyihin hyttikortteihin. Tunnin sisään on sänkipäiset myyneet liput ovelta ovelle NicoLiinoille.Anna mä veikkaan, teitä närkästyttää nyt se, jos ne mamut ovat afrikasta tulleita?
Tällaisia kommentteja luettuaan ei voi kuin ihmetellä, että onko sinulla oikeasti hajuakaan niistä luvuista ja määristä, mitä tänne "mamuja" otetaan?Jos en paremmin tietäisi niin tuo kuulostaisi ihan natsien touhulta, keskitetään mamuja yhteen paikkaan ja sitten....
Mutta tuo on niin idioottimaista toimintaa kuin olla ja voi! Olen ollut aina hyvin isänmaallinen, mutta nyt olen alkanut toisissani miettiä muuttoa pois Suomesta, saisivat pitää tämän maailman suurimman vastaaottokeskuksen ihan keskenään, kun Suomessa on kohta näitä mamuja enemmän kuin oikeasti suomalaisia!
Oothan huomannut, että maahanmuuttokriitikot (lue: rasistit) aina haukkuu keskustelun toisen osapuolen ääliöksi, idiooteiksi ym ja väheksyy toisten älyä? Eivätkä kuuntele toisen osapuolen mielipiteitä tai perusteluja. Siksi tähän keskusteluun osallistun lähinnä sillä tasolla, millä on liikkelle lähdettyTällaiset kommentit antaa hyvin pohjaa sille, millaiset ihmiset kannattavat tuollaista touhua. Ei ainakaan kovin älykkäät. Ja surullisinta on että noi rasistisyrjijät (myös valkoisia kohtaan tapahtuva syrjintä on rasismia) aina kommentoi yhtä typerillä argumenteilla.
Kerropa sä nyt sitten miten se hyödyttää kotoutumista että hurja määrä mamulapisa laitetaan keskenään samaan tilaan ja yksi suomalainen teini heiluu lavalla? Miten he pääsevät tällä tavoin paremmin kosketuksiin kulttuurimme kanssa kun ovat vaan keskenään siellä? Parhaiten kotouttaminen sujuisi jos maahanmuuttajat sijoitettais hajalleen ympäri suomen, niin eivät voi piiloutua omiin yhteisöihinsä niin helposti piiloon kotoutumisyrityksiä.
pfffft, lisää loistavaa argumentointia vastapuolelta. Mulle on aivan sama millä perusteella syrjitään tai suositaan tiettyjä ryhmiä, itse toivoisin kaikille tasapuolista kohtelua ihonväristä tai alkuperämaasta huolimatta.Anna mä veikkaan, teitä närkästyttää nyt se, jos ne mamut ovat afrikasta tulleita?
Minä olen eri mieltä. Minusta esim. köyhiä pitää jeesata enemmän kuin rikkaita, sairaita hoitaa enemmän kuin terveitä ja nuoria tukea enemmän kuin keski-ikäisiä. Kainuutakin pitää tukea enemmän kuin Espoota.pfffft, lisää loistavaa argumentointia vastapuolelta. Mulle on aivan sama millä perusteella syrjitään tai suositaan tiettyjä ryhmiä, itse toivoisin kaikille tasapuolista kohtelua ihonväristä tai alkuperämaasta huolimatta.