Juuri näin meinasin tulla vastaamaan minäkin. Olen jo vanha ja painoindeksi juuri siinä normaalin ja lievän ylipainon rajoilla eli en todellakaan sieltä hoikimmasta päästä. Selluliittiä löytyy pyllystä, jaloista, mahasta ja käsistä. Järkky sektioarpi mahasta ja kolmesti venynyt roikkuva vatsanahka siinä yläpuolella. Juuri lopettelen yli 7 vuoden imetystä joten rinnat roikkuvat melko pahasti nekin, nännipihat maata kohti. Tukkakin on irronnut päästä lähes kokonaan kun kroppa ollut sen verran kauan kovalla koetuksella. Ja mitähän vielä...Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27473782:Mä olen kuulkaas niin rakastunut että alta pois. Sekin vähä mitä ittessäni häpesin niin ei hävetä enää =) Tuo uskomaton olento on hävittänyt kaiken sellasen, nykyään olen ainoastaan kaunis ja haluttava :xmas:
Voisin muuten, mutta liikaa tunnistettavia tatuointeja...Tää ei oo yhtään kivaa kun ei oo kuvia mukana
Hih,Näin minäkin taidan omastani ajatella.
Mutta yhden leikisti nolon jutun keksin. Se kun lastenlasten mielestä on niin hauskaa ja kiehtovaa: Minulla ei ole napaa.
Samis! Ja muutenkin sormeni taipuvat hämmentäviin asentoihin. Mutta minusta se ei ole lainkaan noloa.Mun peukut taittuu tosta ylemmän nivelen kohalta yli 90 asteen kulmassa taaksepäin.
Ainoa mitä saatan nolostella on mun takapuolen taipuvaisuus jonkinmoiseen akneen.. En tiedä mikä sen aika ajoin äidyttää, mutta esim. teini-iässä kun muilla kukki naamat niin mulla kukki perse.. Kasvoissa taas ei ole ikinä ollut kuin muutamia hassuja näppylöitä..
Iän myötä tuo on kyllä alkanut helpottaa mutta joo, se on pakko sanoa että sitä olen ajan myötä aina aika ajoin nolostellut kun se on ollut ihan järkyssä kunnossa..
hyi viddu :xvatsa |O olen perinyt äidiltä sen, että suurin osa rasvasta kertyy mahaan ja se kun on vielä sellainen kiinteä pallo.. sitten on notkoselkä ja olen ihan vinossa vasemmalle. lisäksi kynnet liuskoittuvat ja hajoavat vaikka niihin sivelisi mitä tai söisi mitä vitamiineja tahansa ja toisen raskauden jälkeen poskiin on jäänyt untuvaa joka korostuu ikävästi meikillä ...
Hui, ootko sukua mulle? Long lost sister? Oikeesti oon nähnyt sun kuvia ja meissä on tosi paljon samaa, siksi tälleen oikein hämmästyin.vatsa |O olen perinyt äidiltä sen, että suurin osa rasvasta kertyy mahaan ja se kun on vielä sellainen kiinteä pallo.. sitten on notkoselkä ja olen ihan vinossa vasemmalle. lisäksi kynnet liuskoittuvat ja hajoavat vaikka niihin sivelisi mitä tai söisi mitä vitamiineja tahansa ja toisen raskauden jälkeen poskiin on jäänyt untuvaa joka korostuu ikävästi meikillä ...