Nolot vartalot pinoon

• Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti
"poiu"
-tubulaariset roikkutissit
-löysähkö alapää
-huono ryhti
-löysää mahassa, pepussa, käsivarsissa ja reisissä
-karvoja tisseissä

kaikki nämä saisi suht helposti hoidettua poiskin (liikunta, rintaleikkaus, nyppiminen, lantionpohjalihasten treeni) mutta en vain ole jaksanut keskittyä vielä. ehkä sitten kun lapsi on isompi :)

Kyllähän mulla painoa on vähän liikaa, eikä mikään kehossa varmaan ole symmetristä. Eriparitissit ja naamakin vähän vinksallaan. Välillä tulee epätoivonhetkiä, mutta ne ovat tähän mennessä ainakin olleet ohimeneviä - joskin kestossa on ollut vaihtelevuutta. Kaikenkaikkiaan olen melkein tyytyväinen joka senttiin itsessäni.

Ainoastaan epäonnistuneen tatuoinnin haluan mahdollisimman pian pois. Sitten kun mulla on rahaa.

Roikkuva mahanahka. Mulla on vielä leikkausarpi alavatsalla ja se on tosi ikävän näköistä kun sen tiukan arven päällä roikkuu semmoinen läskimakkara. YÄK! Nyt varsinkin kun ylipainoa on kertynyt, mutta mun pitäisi olla alipainoinen ettei sen arven päällä mitään löysää olisi, kun se arpi on niin pingottunut.

"vieras"
Minulla rinnat ovat saman kokoiset ja näköiset.. Ainut vaan, että molemmat katselevat alaspäin ja nännipihat ovat aivan törkeän isot ja tummat. Kunhan tämä imetys loppuu niin majavan hännät näistä tulee...

oivoi
Mun napa on ihan kauhean näköinen. Multa leikattiin n. kuukausi sitten pois kohtu ja munasarjat ja leikkausarpi jatkuu navan yli. Napa on ihan ruttuinen ja piilossa, vaikka maha on litteä. Ei tuo arpikaan mitenkään kaunis ole, mutta olen arpeen tottunut, kun mulla oli jo ennestään samassa kohdassa n. 10 cm lyhyempi sektioarpi.

vatsa |O olen perinyt äidiltä sen, että suurin osa rasvasta kertyy mahaan ja se kun on vielä sellainen kiinteä pallo.. sitten on notkoselkä ja olen ihan vinossa vasemmalle. lisäksi kynnet liuskoittuvat ja hajoavat vaikka niihin sivelisi mitä tai söisi mitä vitamiineja tahansa ja toisen raskauden jälkeen poskiin on jäänyt untuvaa joka korostuu ikävästi meikillä ...

Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27473782:
Mä olen kuulkaas niin rakastunut että alta pois. Sekin vähä mitä ittessäni häpesin niin ei hävetä enää =) Tuo uskomaton olento on hävittänyt kaiken sellasen, nykyään olen ainoastaan kaunis ja haluttava :D :xmas:
Awww :heart: *samanlaista onnenpotkua odotellessa*

• Tykkää
Reactions: Miä.
"hmm"
rintani ovat todella epäkiinteät, sellaisina löysinä patonkeina lähinnä roikkuvat ilman tukea :( en tiedä onko tubulaarinen sitten oikea sana, sillä kun löytyy kuvahausta paljon omaninäköisiä mutta sitten taas myös sellaisia selvästi erinäköisiä.

Yhteistyössä