Näin minäkin taidan omastani ajatella.Alkuperäinen kirjoittaja ämmmmä;27472018:Mun vartalossa ei ole mitään noloa, vaikka siinä on läskiä, selluliittia, epäsymmetriaa, roikuvaa nahkaa, ryppyjä ja karvoja.
Ei napaa ollenkaan?Näin minäkin taidan omastani ajatella.
Mutta yhden leikisti nolon jutun keksin. Se kun lastenlasten mielestä on niin hauskaa ja kiehtovaa: Minulla ei ole napaa.
Voi, ihania:heart:Näin minäkin taidan omastani ajatella.
Mutta yhden leikisti nolon jutun keksin. Se kun lastenlasten mielestä on niin hauskaa ja kiehtovaa: Minulla ei ole napaa.
Näinhän se on mä oon kans miettiny että jos joskus johonkin leikkaukseen joutuis (vatsan alueelle) niin napaa en enää haluais..Neps.
Lääkäri olisi kuulemma tehnyt sellaisen minulle mielellään, mutta en keksinyt mihin moista tarvisin joten sanoin ettei ala turhaan väkertämään.
Sama täällä. Toinen on valtava ja toinen minikokoinen lipare. On mulla sitten kyllä iso mahakin ja raskausarpia, eikä tissitkään nyt niin hienot ole.Mulla toinen häpyhuuli paljon isompi ku toinen, roikkuu ulompien ulkopuolella, yli ku ruma.
Veit jalat suustani kroppa vois olla vielä kiinteämpi mutta sitä kohti mennään koko ajan....ja mullon hirrrveen kiva perseMä olen todella tyytyväinen omaan vartalooni, eikä siinä ole mitään noloa. Näen vaivaa myös täyttääkseni tämän itselleni tärkeän kriteerin.
tosin raskausarpia löytyy ja yks ruma sektioarpikin mutta ne ei enää häiritse mua ollenkaanAlkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;27472146:Veit jalat suustani kroppa vois olla vielä kiinteämpi mutta sitä kohti mennään koko ajan....ja mullon hirrrveen kiva perse