Itse asiassa sen kirjoitti ko. menijä itse ei mummeliisa.Hittolainen, eihän tuommoisia kerrota netissä. Jotain rajaa.
Asiasta en tarkemmin tiedä, sen vain, mitä aiemmin oli tässä ketjussa. Eikä kauheasti kiinnostakaan.Itse asiassa sen kirjoitti ko. menijä itse ei mummeliisa.
Eikä vieläkään ole sen kummemmin palsta- kuin livetunnistettavakaan.
En aiheesta mitään tiedä, eikä se mitenkään kiinnostakaan - tuo lie yksi parhaista palstakommentoinnin perusteista.Asiasta en tarkemmin tiedä, sen vain, mitä aiemmin oli tässä ketjussa. Eikä kauheasti kiinnostakaan.
En aiheesta mitään tiedä, eikä se mitenkään kiinnostakaan - tuo lie yksi parhaista palstakommentoinnin perusteista.
(Ja monelle muutenkin mielipiteidensä muodostusperuste)
ahaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27459869:Jösses, varmaan ainut asiallisena pysynyt mitä kenestäkin muistat ketju!
PaheksunMä en muista kenestäkään mitään, kun en ole pitänyt sitä kuuluisaa Tiimarin vihkoa . Sori vaan kaikille :ashamed:.
Kunhan ihmettelen miksi pitää "vaihdella" tuolla tavalla sukupuoltaan palstalla. Kirjoittaa välillä olevansa mies ja sitten kieltää asian.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27456851:Ajatteletko tosiaan, että minun irl-seksuaalisuudellani on MITÄÄN tekemistä sen kanssa mitä tai miten täällä kirjoittelen?
tämä kai lie tosissaan kirjoitettu kommenti,mutta minua se silti huvittaa.Kunhan ihmettelen miksi pitää "vaihdella" tuolla tavalla sukupuoltaan palstalla. Kirjoittaa välillä olevansa mies ja sitten kieltää asian.
Minä en ole tavannut, mutta tiedän että hän on tilannut netistä naisten vaatteita itselleen.tämä kai lie tosissaan kirjoitettu kommenti,mutta minua se silti huvittaa.
En ole lukenut ketjua, johon väitteesi perustat. Mutta minä ainakin tiedän että se Lilii, jonka olen tavannut on nainen.
avautnut voinko kysästä! jos en niin tiedät...tämä kai lie tosissaan kirjoitettu kommenti,mutta minua se silti huvittaa.
En ole lukenut ketjua, johon väitteesi perustat. Mutta minä ainakin tiedän että se Lilii, jonka olen tavannut on nainen.
Hyst ja tyst. Ei kuulukaan ymmärtää.??? Nyt en ymmärtänyt:ashamed:
siis vaikenenHyst ja tyst. Ei kuulukaan ymmärtää.
että älyytkö!??? Nyt en ymmärtänyt:ashamed: