Mitä muistat palstalaisesta?

• Viestiketjun aloittaja kaikki mukaan
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
paskan hailee mikä olet tai mitä teet. Joillekin vaan jää mieleen joten se henkilö on kiinnostava siitä henkilöstä....Muistan mitä joku on sanonut mutta se tulee mieleen vaan kun toisen kerran juttelen sen henkilön kanssa. Ain niin sinä olet tuota mieltä! niin sanoit sillon?

"vieras"
ne jotka osaa lukea kirjotuksia. Ikinä en ota vakavasti juttuka ja osaan haukkua itseni.:). Olen välillä aivan idiootta mutta se ei varmaan haittaa muita kun minua itseäni morkkiksessa! oon huijari, viherpiipertäjä ja vieras.

[QUOTE="vieras";27457083]Pari kuukautta sitten lomamatkalla? Tai ainoa keino oli saada itseä ilmi sukulaisille?[/QUOTE]

Siitä matkasta on jo melkein puoli vuotta. Enkä silloinkaan viillellyt itseäni vaan rikoin aurinkolasit ja tästä johtuen käteeni tuli haava, jota en alkuun edes huomannut eikä sen haavan muodostuminen ollut tarkoitus.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27456851:
Ajatteletko tosiaan, että minun irl-seksuaalisuudellani on MITÄÄN tekemistä sen kanssa mitä tai miten täällä kirjoittelen?
Kunhan ihmettelen miksi pitää "vaihdella" tuolla tavalla sukupuoltaan palstalla. Kirjoittaa välillä olevansa mies ja sitten kieltää asian.

Kunhan ihmettelen miksi pitää "vaihdella" tuolla tavalla sukupuoltaan palstalla. Kirjoittaa välillä olevansa mies ja sitten kieltää asian.
:D tämä kai lie tosissaan kirjoitettu kommenti,mutta minua se silti huvittaa.
En ole lukenut ketjua, johon väitteesi perustat. Mutta minä ainakin tiedän että se Lilii, jonka olen tavannut on nainen.

• Tykkää
Reactions: metsänpeitto
[QUOTE="vieras";27457022]No kirjoitat kuin vähä-älyinen ja haluat että kaikki muistaa sun olevan leikki-ikäisen imettäjä (ehkä kohta jo koululaisen?).[/QUOTE]

En sentään niin vähä-älyinen, etten osais kirjottaa. Poika täytti heinäkuus 5v, joten kouluikään on viel aikaa. :)

Yhteistyössä