Tekee mieli etsiä lääkkeistä syytä sille jos joku on sinussa valintojensa kanssa?Lispetillä taitaa olla (jalassa) tuskia ja on joutunut ottamaan aika rankasti nappia...
Tekee mieli etsiä lääkkeistä syytä sille jos joku on sinussa valintojensa kanssa?Lispetillä taitaa olla (jalassa) tuskia ja on joutunut ottamaan aika rankasti nappia...
Ei vaan sillä on oikeesti jalka kipee ja syö lääkettä.Tekee mieli etsiä lääkkeistä syytä sille jos joku on sinussa valintojensa kanssa?
... Koska kaikki mitä me itsestämme täällä palstalla kerromme on oltava... totta... Vai miten se menikään...Mutta Lilii lisänimetön vastasi siihen ketjuun miehenä. Siis ei vaan miesmäisenä, vaan mies. En jaksa etsiä sitä ketjua, mutta mies siis on. Ellei valehdellut silloin.
Joo, tarkoitin seksiseuraa. Ihan vain panoa.Siis mistä teitä pönttöjä oikein sikiää jotka ajattelee että ulkonäöllä seurustellaan. Etkö sä puhu naisen kanssa esim. mitään, katsot sitä vain?
Voi jumalavita mua ärsyttää tää asia oikeesti. Mä sain kuulla tuhannen kertaa että "Miten sä voit olla sinkku kun oot noin hyvän näköinen?" ....aivan kun se olisi siitä kiinni että löytääkö sitä oikeaa vai ei.
Ps. En mä oikeesti suuttunut. Puhuit varmaan vaan seksiseurasta. Kunhan leikin ärhäkkää vaikka oikeesti ei ees vituta mikään just nyt. Paitsi et mua ärsytti kyl toi aikoinaan sikana toi kysely silti.
muistan mä monta muutakin asiaa sinusta. Mutta samanlaista asiaa en muista kenenkään muun täällä kertoneen.Sen kerran kun erehtyy kertomaan, että on kaatanut jauhelihakastiketta vaimon käsilaukkuun, se sitten täällä muistetaan.
Päätön ei juo.Päätön ei juo kahvia, ei syö pullaa, ei syö karkkia, ei äänestä.
Tai ylipäätään Päätön ei.Päätön ei juo.
Tupakoin valitettavasti ja kaasujalka on joskus hivenen raskas, tosin tällä hetkellä ei, kun on vielä kesärenkaat alla...muistan mä monta muutakin asiaa sinusta. Mutta samanlaista asiaa en muista kenenkään muun täällä kertoneen.
Muistan että tupakoit ( ellet ole lopettanut) sinulla on välillä ehkä aavistuksen raskas kaasujalka,
tsihauttelet jne.
Mutta niitä tekee moni muukin palstalainen.
Joo! Tai siis ei, Päätön ei.Tai ylipäätään Päätön ei.
Kuulostaapa reilulta. Miksi olet vaimosi kanssa, kun et kerran ole antanut hänelle anteeksi? Onko sillä naisella joku syy, miksi se ei vaan lähde?Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27454564:Joo, tarkoitin seksiseuraa. Ihan vain panoa.
Seurustelussa pätee ihan muut säännöt.
Oma vaimo ei ole mikään missi mutta se on korkeasti koulutettu ja tulee kaikkien kanssa toimeen (ei siis mikään nirppis) ja se riittää mulle.
:heart:Minni asuu kotikaupungissani, hänellä on poika, jolla on pitkät ripset.
Ja gradu kesken, jos oikein muistan. Ja viihtyy perusarjessaan... onnellista arkea.
Jos oikein muistan.
Mitä vittua?Kuulostaapa reilulta. Miksi olet vaimosi kanssa, kun et kerran ole antanut hänelle anteeksi? Onko sillä naisella joku syy, miksi se ei vaan lähde?
Sä olet kehunut täällä ihan jokaista naista, myös niitä ihan tavallisen näköisiä kehut aika limaisesti ja kuolaat ja omasta vaimosta sanot noin. Sä vaan kostat sille vaimolles. Ne kaikki ällöt kehut, joita sä annat täällä kelle tahansa, onkin vaan tarkoitettu sun vaimon nähtäväksi. Mua alko inhottaa.
:OTai ylipäätään Päätön ei.
No siis ethän sä edes nukuAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27455199:
ehkä se sentään joskus, silloin kun muut valvovat.No siis ethän sä edes nuku