Mitä muistat palstalaisesta?

• Viestiketjun aloittaja kaikki mukaan
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27453407]Ei vaan sillä on oikeesti jalka kipee ja syö lääkettä.[/QUOTE]

ootte kumpikin oikeassa, Lipspetin jalka on oikeesti pipi mutta toisaalta mulla oli vähän tarkoitus kiusia Lispettiä tämän ulostuonnista

olen antanut ittelleni kiusimisluvan koska tiedän että Lispetti on (tavan palstamammasta poiketen) huumorintajuinen elli

ok
Björn syötti kasvissyöjille ruoassa lihaliemikuutiota ja nauroi jekkuaan palstalla jälkeenpäin.
Lunaticin mukaan hänen pimppinsä haisee sillille.
Tytsin eka pussailu oli NinaTT:n kanssa.
Minni tykkää antiikki yms vanhoista kalusteista.

Siis mistä teitä pönttöjä oikein sikiää jotka ajattelee että ulkonäöllä seurustellaan. Etkö sä puhu naisen kanssa esim. mitään, katsot sitä vain?

Voi jumalavita mua ärsyttää tää asia oikeesti. Mä sain kuulla tuhannen kertaa että "Miten sä voit olla sinkku kun oot noin hyvän näköinen?" ....aivan kun se olisi siitä kiinni että löytääkö sitä oikeaa vai ei.

Ps. En mä oikeesti suuttunut. Puhuit varmaan vaan seksiseurasta. Kunhan leikin ärhäkkää vaikka oikeesti ei ees vituta mikään just nyt. Paitsi et mua ärsytti kyl toi aikoinaan sikana toi kysely silti.
Joo, tarkoitin seksiseuraa. Ihan vain panoa.

Seurustelussa pätee ihan muut säännöt.

Oma vaimo ei ole mikään missi mutta se on korkeasti koulutettu ja tulee kaikkien kanssa toimeen (ei siis mikään nirppis) ja se riittää mulle.

Sen kerran kun erehtyy kertomaan, että on kaatanut jauhelihakastiketta vaimon käsilaukkuun, se sitten täällä muistetaan. :LOL:
muistan mä monta muutakin asiaa sinusta. Mutta samanlaista asiaa en muista kenenkään muun täällä kertoneen.

Muistan että tupakoit ( ellet ole lopettanut) sinulla on välillä ehkä aavistuksen raskas kaasujalka,
tsihauttelet jne.
Mutta niitä tekee moni muukin palstalainen.

muistan mä monta muutakin asiaa sinusta. Mutta samanlaista asiaa en muista kenenkään muun täällä kertoneen.

Muistan että tupakoit ( ellet ole lopettanut) sinulla on välillä ehkä aavistuksen raskas kaasujalka,
tsihauttelet jne.
Mutta niitä tekee moni muukin palstalainen.
Tupakoin valitettavasti ja kaasujalka on joskus hivenen raskas, tosin tällä hetkellä ei, kun on vielä kesärenkaat alla...
Tsihauttelen juu, mutta nyt en kyllä ole kolmeen viikkoon taas kaatanut mitään alkoholipitoista kurkusta alas - pitäisikö huolestua?

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27454564:
Joo, tarkoitin seksiseuraa. Ihan vain panoa.

Seurustelussa pätee ihan muut säännöt.

Oma vaimo ei ole mikään missi mutta se on korkeasti koulutettu ja tulee kaikkien kanssa toimeen (ei siis mikään nirppis) ja se riittää mulle.
Kuulostaapa reilulta. Miksi olet vaimosi kanssa, kun et kerran ole antanut hänelle anteeksi? Onko sillä naisella joku syy, miksi se ei vaan lähde?

Sä olet kehunut täällä ihan jokaista naista, myös niitä ihan tavallisen näköisiä kehut aika limaisesti ja kuolaat ja omasta vaimosta sanot noin. Sä vaan kostat sille vaimolles. Ne kaikki ällöt kehut, joita sä annat täällä kelle tahansa, onkin vaan tarkoitettu sun vaimon nähtäväksi. Mua alko inhottaa. :(

[QUOTE="vieras";27453407]Ei vaan sillä on oikeesti jalka kipee ja syö lääkettä.[/QUOTE]

Voi hele-vetti, askin paramaxia oon syöny tän jalan takia:LOL:
Älkää musta nyt vaan mitään narkkia sen takia muovatko:D

Kirurgille on aika varattu joten nou hätä kohta ei enään tartte vetää
pillereitä:D

Kuulostaapa reilulta. Miksi olet vaimosi kanssa, kun et kerran ole antanut hänelle anteeksi? Onko sillä naisella joku syy, miksi se ei vaan lähde?

Sä olet kehunut täällä ihan jokaista naista, myös niitä ihan tavallisen näköisiä kehut aika limaisesti ja kuolaat ja omasta vaimosta sanot noin. Sä vaan kostat sille vaimolles. Ne kaikki ällöt kehut, joita sä annat täällä kelle tahansa, onkin vaan tarkoitettu sun vaimon nähtäväksi. Mua alko inhottaa. :(
Mitä vittua?

Mitä väärää tuossa kehumisessa on?

Pitäiskö mun haukkua ja huudella porukkaa rumaksi ja läskiksi (aiheetta)? Voisin jopa tehdä sen harmaana kuten sinäkin.

Jokainen käsittelee parisuhdeongelmansa omalla tavallaan. Tämä mun kehuminen ei edes liity mitenkään tuohon ongelmaan. Eikä vaimo edes ole täällä joten miten mä sille mitään täällä kostan?

Syyt miksen lähde olen jo aikaa sitten täälläkin kertonut.

Inhoo ihan kaikes rauhas, mä jatkan sitä mitä oon tehny tähänkin asti kunnes joku mut bannaa.

Ihme whinettäjiä saatana...

Björn ihmettelee ihmisiä jotka eivät tykkää olla ruskettuneita.
Katylina ei hyväksy aborttia vaikka sikiö olisi kuinka vammainen.
Keittiksen kissalla on liian kireät housut. :D
Bootypepillä on nykyään kanssani sama kotikaupunki.
Tiirun äiti on Miss Isoäiti -11 ja todella kaunis, kuten Tiirukin.
Lodella on paljon upeita kenkiä ja mekkoja.
Majurin mielestä nainen ratissa on katastrofi.
Sinisulan nettitreffit kestivät vartin. (vai oliko se 10 minuuttia) :D

Tuossa joitain jotka tulivat ensimmäisinä mieleen.

Yhteistyössä