Mitä muistat palstalaisesta?

• Viestiketjun aloittaja kaikki mukaan
  • Ensimmäinen viesti
Vantaan neito on perinyt rahaa niin paljon, että voi elellä mukavasti.
Juuri kohta lähdössä (taas) niitä perintörahoja sijoittamaan, vähän aikaa oli kuulema myyjä nikotellut, kun välittäjä oli ke soittanut, että asunnosta tulee perjantaina "käteiskauppa". En ole itse asuntoa vielä edes nähnyt, serkku vaimoineen kävi katsomassa sen mulle.

Voi kiitti Peikko, nyt sä viet multa tolla palautteellas kaikki pontentiaaliset tyttöystävät:D

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27452739:
Jotenkin tuntuu ettei sulla tuon näköisenä ja -oloisena ihmisenä olisi pulaa tyttö-/poikaystävistä niin halutessasi. Tai sitten olen ymmärtänyt väärin ulkonäön tuoman edun/haitan suhteiden luomisessa.

:whistle:

Siis mistä teitä pönttöjä oikein sikiää jotka ajattelee että ulkonäöllä seurustellaan. Etkö sä puhu naisen kanssa esim. mitään, katsot sitä vain?

Voi jumalavita mua ärsyttää tää asia oikeesti. Mä sain kuulla tuhannen kertaa että "Miten sä voit olla sinkku kun oot noin hyvän näköinen?" ....aivan kun se olisi siitä kiinni että löytääkö sitä oikeaa vai ei.

Ps. En mä oikeesti suuttunut. Puhuit varmaan vaan seksiseurasta. Kunhan leikin ärhäkkää vaikka oikeesti ei ees vituta mikään just nyt. Paitsi et mua ärsytti kyl toi aikoinaan sikana toi kysely silti.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
Morbid mama on sellainen joka on usein äänessä mutta josta ei kaa mitään mieleen. Tai siis hyvät ja perustellut mielipiteet sillä on, tykkään keskustelijana! Mutta mitään faktaa sen elämästä ei kyl muista.

[QUOTE="vieras";27453351]Morbid mama on sellainen joka on usein äänessä mutta josta ei kaa mitään mieleen. Tai siis hyvät ja perustellut mielipiteet sillä on, tykkään keskustelijana! Mutta mitään faktaa sen elämästä ei kyl muista.[/QUOTE]

Luultavasti en ole pahemmin avautunut palstalla...;)

Yhteistyössä