Pysy loitolla tai kaivan jatimatikin povarista!
Juuri kohta lähdössä (taas) niitä perintörahoja sijoittamaan, vähän aikaa oli kuulema myyjä nikotellut, kun välittäjä oli ke soittanut, että asunnosta tulee perjantaina "käteiskauppa". En ole itse asuntoa vielä edes nähnyt, serkku vaimoineen kävi katsomassa sen mulle.Vantaan neito on perinyt rahaa niin paljon, että voi elellä mukavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27450975:Sinun vaimosi petti sinua ja olit aikasi hyvin katkera ja halusit kostaa. Päädyit sitten tänne kehumaan kaikkia naisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27451563:Kukapa ei? Kukapa ei haluais Lispetille noin tehdä?
Muakin on monesti väitetty mieheksi miesmäisten näkökulmieni vuoksiLilii lisänimetön on mies. Luulin häntä aina naiseksi ja totuus asiasta paljastui minulle vasta noin viikko sitten, kun hän oli vastannut johonkin ketjuun palstamiehen näkökulmasta.
Siis puhukko nää nyt pajatsosta:OAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27451632:Eikö siel persreijjässä oo niit vaarallisia kolikkopakteereja?
¤
Jotenkin tuntuu ettei sulla tuon näköisenä ja -oloisena ihmisenä olisi pulaa tyttö-/poikaystävistä niin halutessasi. Tai sitten olen ymmärtänyt väärin ulkonäön tuoman edun/haitan suhteiden luomisessa.Voi kiitti Peikko, nyt sä viet multa tolla palautteellas kaikki pontentiaaliset tyttöystävät
Ei varmaan koska kolikot sopii paremmin sinne slotin muotoiseen paikkaanSiis puhukko nää nyt pajatsosta:O
Onko näin? Mää en tod ollu tajunnuIhanaValo tykkää Ville Valosta.
Ja minä tajusin just tällä sekunnilla, mistä hän on nikkinsä saanut.
Mutta Lilii lisänimetön vastasi siihen ketjuun miehenä. Siis ei vaan miesmäisenä, vaan mies. En jaksa etsiä sitä ketjua, mutta mies siis on. Ellei valehdellut silloin.Muakin on monesti väitetty mieheksi miesmäisten näkökulmieni vuoksi
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27452739:Jotenkin tuntuu ettei sulla tuon näköisenä ja -oloisena ihmisenä olisi pulaa tyttö-/poikaystävistä niin halutessasi. Tai sitten olen ymmärtänyt väärin ulkonäön tuoman edun/haitan suhteiden luomisessa.
Mutta Lilii lisänimetön vastasi siihen ketjuun miehenä. Siis ei vaan miesmäisenä, vaan mies. En jaksa etsiä sitä ketjua, mutta mies siis on. Ellei valehdellut silloin.
Onko näin? Mää en tod ollu tajunnu
Just meinasin tulla vastaamaan, että mikään Edelman-fani en ole. Että siitä ei ainakaan oo nikkiä keksitty, vaikka ihan ok biisi tuokin on.Mulle tulee mieleen Samuli Edelmann.
Tai sitten vitsailee että on muka nainen ja äiti Pääsee varmaan helposti naisten kanssa juttuun.Vitsaili että on palstalla joskus mies, eli nainen on oikeesti.
Joo kattokaa, sillä on profiilissa joku äijän kuva!Mutta Lilii lisänimetön vastasi siihen ketjuun miehenä. Siis ei vaan miesmäisenä, vaan mies. En jaksa etsiä sitä ketjua, mutta mies siis on. Ellei valehdellut silloin.