No mä olen mun analyysi episode 01:ssä luokitellut sut näin: "Lilii lisänimetön - Nokkela, fiksu nainen" Jos yhtään lohduttaaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27448752:Juu, tuo on joskus hämmentävää, kun en ole kuvaani täällä koskaan esitellyt. :xmas: Mutta siis silti harva muistaa minusta mitään, vaikka nikkini selkeesti herättää närää.
Ja analyysiini taas vedoten: "Ruutiukko - Kunnon Mies!"Lispetti särki jalkansa laskettelurinteessä ja hällä on nyt jalka senverta pipi ettei tahdo kärsiä kuunnella ehki musaa.
rapsakka huumorintaju
Ja analyysiini taas vedoten: "Ruutiukko - Kunnon Mies!"
Tietää sähköstä ja on huumori miehiä.
Sivistävä; olen oppinut Ruuutikselta paljon uusia sanoja.
Heh.Lilii lisänimetön on introvertti joka käy töissä, lapset päiväkoti-ikäisiä. Asuvat Helsingissä (veikkaus oikeastiaan), asunto pieni. Peräti kaksio? Bonusveikkaus: on avoliitossa.
Minäkin pidän ruutiksesta.Ja analyysiini taas vedoten: "Ruutiukko - Kunnon Mies!"
Tietää sähköstä ja on huumori miehiä.
Sivistävä; olen oppinut Ruuutikselta paljon uusia sanoja.
Sama tääl.Ei minuukaan kukaan koskaan näissä ketjuissa muista Mutta empä ole hetkeen täällä ollutkaan.
:O Tämä oli ihan uutta mulle!Lilii lisänimetön on mies. Luulin häntä aina naiseksi ja totuus asiasta paljastui minulle vasta noin viikko sitten, kun hän oli vastannut johonkin ketjuun palstamiehen näkökulmasta.