Olette kyllä ihan mahdoton kaksikko!Huomatkaa lunan välitön kimpaantuminen
Olette kyllä ihan mahdoton kaksikko!Huomatkaa lunan välitön kimpaantuminen
Huomatkaa lunan välitön kimpaantuminen
Alat oppia että lyhyestä virsi kaunis, hyvä poika.Huomatkaa lunan välitön kimpaantuminen
Jotka on itse asiassa aika kaukana näppäryyksistä sanan varsinaisessa merkityksessä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27394380:Lie se sama, jolla on just tekeillä monitieteinen filosofinen väitöskirja. Ja jolla on vahvat mielipiteet naiseudesta, parisuhteesta ja onnesta, mutta joka ei ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa. Joka aina kurvaa keskusteluissa astetta friikimpään suuntaan siten, että koko keskustelu sotkeentuu terminologisiin näppäryyksiin.
Tästä olisi hauska saada lajitteluperusteineen listaaMun mielestä 70% palstalaisista on pätijöitä, 25% on aivottomia peesaajia ja loput hulluja.
Pahapaha.Mun mielestä 70% palstalaisista on pätijöitä, 25% on aivottomia peesaajia ja loput hulluja.
Älä yllytä hullua.Tästä olisi hauska saada lajitteluperusteineen listaa
Kyl ois mukavaa ja kivaa kun pääsis sua työstämään.Kyllä on mukavaa kun on kivaa =)
Mihin osastoon itse kuulut? Minä valkkaisin hullun, jos itse saisin päättää.Mun mielestä 70% palstalaisista on pätijöitä, 25% on aivottomia peesaajia ja loput hulluja.
Mun mielestä 70% palstalaisista on pätijöitä, 25% on aivottomia peesaajia ja loput hulluja.
unohit muumitMun mielestä 70% palstalaisista on pätijöitä, 25% on aivottomia peesaajia ja loput hulluja.
Täällähän luokitellaan pätemiseksi se jos ilmaistaan oma mielipide ja perustellaan myöskin se mielipide..Mun mielestä 70% palstalaisista on pätijöitä, 25% on aivottomia peesaajia ja loput hulluja.
Ja OT; luullaan mieheksi jos osaa vaihtaa renkaat ja tykkää näyttävistä autoistaMie tunnustan olevani hintelä ja heiveroinen tossukka jota vähän pelottaakin jos ulkona on pimeää :'(
Täällähän luokitellaan pätemiseksi se jos ilmaistaan oma mielipide ja perustellaan myöskin se mielipide..
Niinhän täällä tehdään, sitäkinTäällähän luokitellaan pätemiseksi se jos ilmaistaan oma mielipide ja perustellaan myöskin se mielipide..
Tietysti.Niinhän täällä tehdään, sitäkin
olisko noin?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27396237:Tietysti.
Sinun listasi oli muuten hyvä. Itse kuulun tylsään 70% enemmistöön, eli pätijöihin. Mutta olenkin siinä ihan priimaa. :xmas:
:O Luulin sinua NAISEKSI.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27393242:Palstamiehenä sanoisin, että tuo ilmenee vain tällä palstalla, täällä on vaan niin helppo päteä. Se tulee ihan puolivahingossa.
Kyseenalaistat priimuuteni? :Oolisko noin?
njoo :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27396336:Kyseenalaistat priimuuteni? :O
No PÖH.njoo :ashamed:
on sullakin huonoja päiviä