Anastacija, Hopsan ja Toivounelma:Vastaan teille kaikille, koska oon vielä ihan noviisi täällä:ashamed:Mä ap viestissäni tarkoitin, että oisivat mulle selittäneet miksi just inssi meille. Kunta on sitoutunut maksamaan noi kaikki kolme kertaa, ja lekuri antoi mun ymmärtää ,että noi kaikki kolme kertaa olisivat inssejä, perustelematta sitä mitenkään tai että voitaisiin ajan myötä miettiä myös toisia vaihtoehtoja. Täällä kun olen lukenut aiempia viestiketjuja, niin olen saanut sen käsityksen, että moni on hoidossa julkisella puolella, myöskin maksusitoumuksella. Valtaosassa kuntia se on just se kolme kertaa, jotka ovat sitoutuneet maksamaan. Koitin sanoa, että jos mulle nyt sitten tehtäis noi kolme inssiä, niin oisko se julkisen puolella sit sen jälkeen that's it ja soon moro?Että sit pitäisi siis siirtyy yksityiselle jos haluisi lisää hoitoja, mitä ne sit ikinä oisikaan. Taustoista vielä sen verran, että mulla on 10:n vuoden takaa tytär, joka siis tullut ihan luomuna. Ja en ole lähes ikinä käyttänyt ehkäisyä. Nyt uus mies, jolla ei lapsia ennestään, koskei ole seurustellut ennen mua. Ennen tyttären syntymää mulla pari pitkää suhdetta, joissa ei myöskään ehkäsyä, ei myöskään raskautta:headwall:. Jotenkin vaan mun taustaa ajatellen, niin inssi tuntuu ajatuksena melko "lievältä" ts. riittämättömältä mun tapauksessa. Aina sen on jotenkin sisimmässään tiennyt, että mussa on joku vika, vaikkei mitään olekaan löytynyt. Inssiin kyllä laitoin jo kaiken toivoni, vaikka olikin vasta eka sellanen. Tiedän, että monet teistä ovat yrittäneet seitsemänkin kertaa, ennen kuin on siirrytty toisiin hoitomuotoihin.Jaksamista Teille:hug:. Hopsan; Mitä tarkoitit kysyessäsi "miksi noin pian inssiin"? Siksi oikeestaan tätä kyselen, kun mulla alkaa tulla myös ikä vastaan:'(. Kiitos kun jaksoitte vastailla.