Niin on, mutta että ei tiedä, mikä maa (tai minkä maan lempinimi) on Jenkit?Itseasiassahan Jenkit ON Japanin vieressä. Onhan siinä Tyynimeri toki välissä
Niin on, mutta että ei tiedä, mikä maa (tai minkä maan lempinimi) on Jenkit?Itseasiassahan Jenkit ON Japanin vieressä. Onhan siinä Tyynimeri toki välissä
Mitäs tietämättömyyttä siinä on, jos on sähkölle yliherkkä?Homeopatia toimii, kuussa ei ole voitu käydä kun sieltä on kuvia vaan yhdeltä puolelta, reiki-hoidot toimii, ms-taudista voi parantua ruokavaliolla, munasolut irtoaa paremmuus järjestyksessä ja siksi vanhat äidit saa helpommin vammasia lapsia, lapsettomia ei ole tarkoitettu äideiksi, koska sikiöt valitsevat itselleen sopivan äidin, fluorihammastahna on myrkyllistä, sähkölle voi olla allerginen, ilmakehään levitetään tarkoituksella kemikaaleja(chemtrails), tupakoinnista aiheutuvat haitat sikiölle ovat pienempiä kuin lopetuksen aiheuttaman stressin haitat, onhan näitä.
Mä muistan lukeneeni (palstalta ) että jossain vaiheessa, vielä 1900-luvulla, oli voimassa laki jonka mukaan saman isän lapset laskettiin täyssisaruksiksi. Sillä olisi sitten ollut jotain merkitystä perinnönjaossa. Geeneihin tuo ei tietenkään vaikuta mitenkään, mutta olisiko vanha laki joka kummittelee ihmisten mielissä?Mä oon kans törmännyt tähän. Mulla on velipuoli, meillä on yhteinen äiti. Veljellä ja hänen toisella siskollaan on yhteinen isä. Sitten pari ihmistä sanoo (päälle kolmekymppisiä) että velipuoleni ja tämä hänen toinen siskonsa ovat täyssisaruksia mutta minä ja veljeni vain puolikkaita.
ei kuitenkaan mielipidettä. Se että en ole täydellinen enkä koskaan tule olemaankaan!Itseasiassahan Jenkit ON Japanin vieressä. Onhan siinä Tyynimeri toki välissä
Toivottavasti tää on Akaatti vaan taas sinun kuulemasi typerä väite? On varmaan... Kun ei pojalla ja tytöllä voi olla samat kromosomit.Tyttö ja poika voivat kyllä olla identtisiä kaksosia, mutta se erittäin epätodennäköistä ja harvinaista.
Jos asia on painettu lehteen/lukee uutisissa se on totta.
Tämä johtuu siitä, että ennen muinoin on pidetty saman isän lapsia täyssisaruksina ja saman äidin lapsia ainoastaan sisaruspuolina. Osalle on varmaan edelleenkin jäänyt tällainen kuva.Mä oon kans törmännyt tähän. Mulla on velipuoli, meillä on yhteinen äiti. Veljellä ja hänen toisella siskollaan on yhteinen isä. Sitten pari ihmistä sanoo (päälle kolmekymppisiä) että velipuoleni ja tämä hänen toinen siskonsa ovat täyssisaruksia mutta minä ja veljeni vain puolikkaita.
Joo no mikä vaan on myrkyllistä kun overit vetää. Kyse oli ihmisistä jotka kuvittelevat että normaali hampaiden peseminen fluorihammastahnalla aiheuttaa terveysongelmia. En nyt tarkoittanut toki että sitä voi tuubista vetää mahan täyteen. Ja sähköallergia on todella kyseenalainen juttu. Ihmiselimistön toiminta perustuu suurilta osin sähköön, joten miten sille voisi olla allerginen? Miten tällainen ihminen reagoi defibrilaattorilla elvytykseen?No itseasiassa fluori on myrkyllistä ihmisen elimistölle...
Ja tuo sähköallergiakin käsittääkseni alkaa jo saada ihan virallistakin tunnustusta. Itse en aiheesta tiedä, mutta kyllähän sähkömangneettinen säteily vaikuttaa ihmiseen, joten ei lienee mitenkään mahdotonta, että joku olisi säteilylle herkempi kuin joku toinen.
mutta siks miks sanotaan että joku ei matki! .Siinä voi käydä niin että alkiolla on alunperin kromosomit XXY ja sitten jakautuessa kahtia toiselta häviääkin se Y kromosomi, jolloin ovat muuten samanlaiset kromosomistoltaan mutta toisella on kromosomit XXY(poika ylimääräsellä X:llä) ja toisella XX(tyttö). Tällaisen tapauksen muistan hämärästi jostain dokkarista.
lemppariks! OOn oikeesti pee reikä! Minä ei halua että tykkäät! minä joudun olemaan hyvä sinulle!Sä oot mun lempparipalstailija
No eihän tuossa tarvitse muuta kuin hypätä väärään metroon, eli siihen, joka menee väärään suuntaan. Eri asia sitten on, jos jää väärällä pysäkillä pois. Itselläni on ollut vaikeaa hahmottaa esim mikä linja-auto menee mihinkin suuntaan. Minun logiikkani sanoisi, että linja-auto, jossa lukee tuulilasissa helsinki-tampere on menossa helsingistä tampereelle, mutta sehän meneekin juuri päinvastoin.Paras ystäväni ei ymmärrä Suomen metroverkostoa. Eli siis jos pyydetään tulemaan esim. Puotilaan, menee lähes poikkeuksetta toiseen suuntaan, esim. Myllypuroon.
Oikeesti, miten vitun vajaa voi olla, ettei jotain niin yksinkertaista tajua?
Itse asiassa viimeaikaisten tutkimusten mukaan hysterektomia eli kohdun poisto tosiaankin näyttää aikaistavan vaihdevuosia eli ei tuo väite ole (enää nykyään siis) väärin.Kohdun poistosta seuraa vaihdevuodet. Siis jos se poistetaan ennen kuin vaihdevuodet ovat alkaneet.