En ole kuullut. =) En ole itseasiassa kuullut koskaan edes sanaa ilmaaminen, mitä se mahtaa tarkoittaa?Tuli mieleen vielä semmonen kun kerrostalossa asuvat ihmiset valittaa et on kylmä, patterit ei lämpee.. eikä ne oo kullukkaan pattereiden ilmaamisesta
Tämäki on aika tietämätön, kun helsingin metro on suomen metroverkosto.Paras ystäväni ei ymmärrä Suomen metroverkostoa. Eli siis jos pyydetään tulemaan esim. Puotilaan, menee lähes poikkeuksetta toiseen suuntaan, esim. Myllypuroon.
Oikeesti, miten vitun vajaa voi olla, ettei jotain niin yksinkertaista tajua?
Mä olen muuten itse laihtunut ihan vain liikunalla, joten kyllä niitäkin ihmeitä tapahtuu.Mua kans risoo se, että ihmiset luulee, että hiukset kasvaa latvasta. Lapsen hiuksethan kannattaa leikata tosi usein, niin tulee tuuheet ja jos taas haluaa ne kiharat, niin sitten ei missään tapauksesssa kannata leikata. AAARGH!
Ja toinen on se, että ihmiset luulee, että pelkällä liikunnalla voi laihtua ja se, että todellakin joku ihmepilleri on keksitty laihtumiseen ja sitähän myy joku nettifirma, ostostv tai muu taho, ei viralliset lääkefirmat...
Miulla ei oo metroverkososta mitään hajua. Oon ajanut siellä kaks kertaa tän vuosituhannen puolella ja sitä ennen joskus pikkulapsena....Paras ystäväni ei ymmärrä Suomen metroverkostoa. Eli siis jos pyydetään tulemaan esim. Puotilaan, menee lähes poikkeuksetta toiseen suuntaan, esim. Myllypuroon.
Oikeesti, miten vitun vajaa voi olla, ettei jotain niin yksinkertaista tajua?
Silloin kun asuin kerrostalossa, niin meidän taloyhtiössä oli pattereiden ilmaaminen itse ankarasti kielletty. Huoltomies kävi ilmaamassa kerran sen 10 vuoden aikana, kun siellä asuttiin.Tuli mieleen vielä semmonen kun kerrostalossa asuvat ihmiset valittaa et on kylmä, patterit ei lämpee.. eikä ne oo kullukkaan pattereiden ilmaamisesta
Suomen metroverkosto näyttää tältä:Miulla ei oo metroverkososta mitään hajua. Oon ajanut siellä kaks kertaa tän vuosituhannen puolella ja sitä ennen joskus pikkulapsena....
Älä viitsi. Mulla työkaveri päätti alkaa kasvattamaan kotimaisia luomu-appelsiineja kun niille olisi menekkiä mutta ei tarjontaa, hän ei ainakaan ole nähnyt kaupoissa!-kotimaisia banaaneja on olemassa