* S i s u s t u s k u v i a *

Minä tykkään aloittajan kodista kovasti, aivan ihana tyyli! :heart:

Omia kuvia ei ole, kun siirsin juuri kaikki kuvat koneelta ulkoiselle kovalevylle, enkä jaksa sieltä alkaa kaivaa. Mutta pitäisi ottaa lähiaikoina makkarista kuvia, se alkaa pikkuhiljaa olla sellainen kuin olen haaveillutkin. Intialaishenkinen tilkkupäiväpeitto, itämaisia messinkiesineitä, (ns. Alladinin taikalamppu etsinnässä) itäimaishenkisiä kynttilälyhtyjä, paksut verhot, paljon eri kokoisia ja -värisiä tyynyjä, iso antiikkinen , koristeellinen kaappi jossa ovissa leijonanpäät tms. Mattona on vielä lasten liikennematto kun ei olla jaksettu mennä etsimään sopivaa mattoa, vuosi tässä asuttu. :D
 
[QUOTE="Hmm";27367376]Aapee. Ihana raakile tuo sisustuksesi. Tuosta sais hiomalla tosi kivan![/QUOTE]

Raakileena vielä pysyykin jokusen viikon :) Olen outo sisustelija; laitan sitä, mistä tykkään (mautonta tosiaankin) ja 2 vee tykkää kans.
 
Keittiönoita
Mä tykkään kans ap:n sisustuksesta :) Mulla ei ole uusia tuoreita kuvia muuta kuin olohuoneesta eli tässä olkkaria ennenkuin päätin vaihtaa väriä:



Ja tässä värin vaihdon jälkeen (joskin Morrigan herätti kysymyksen, onko seinässä edes väri :)



Ja vielä tuunausvaiheessa oleva sohva:

 
vaikka
[QUOTE="vieras";27367556]mitä hittoa?
chefin ymmärrän vitsailevan mutta onko muut oikeasti tosissaan?![/QUOTE]

Jokainen tekee kotinsa juuri itselleen. Meillä on lapset vaikuttaneet paljon omiin huoneisiinsa ja minä taas halusin tuoda jonnekkin kappaleen prinsessaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27367611:
Mä tykkään kans ap:n sisustuksesta :) Mulla ei ole uusia tuoreita kuvia muuta kuin olohuoneesta eli tässä olkkaria ennenkuin päätin vaihtaa väriä:



Ja tässä värin vaihdon jälkeen (joskin Morrigan herätti kysymyksen, onko seinässä edes väri :)



Ja vielä tuunausvaiheessa oleva sohva:

Jossain ketjussa oli sun kahvimyllysi. Tässä on minun jo edesmenneen ihanan mummoni kahvimylly.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Keittiönoidan seinän uusi väri on mun mielestä hieno, mutta tummat ikkunankarmit tekee vähän tunkkaisen. Eipä niitä taida vaaleammaksi saada edes maalaamalla. Jos ne olis valkoiset ja laittaisi valkoiset korkeat lattialistat, niin raikastaisi tilaa lisää. Vaikka-nimimerkin huoneet näyttivät mukavalta ja Minni-hiiren asunnossa on hienoja yksityiskohtia.

Nämä sisustusketjut on siitä vähän ankeita, kun harvalla on koskaan mitään hyvää sanottavaa. Kai hyvä sisustus on semmoinen, että asukkaat itse viihtyvät kodissaan. On mukavaa kuitenkin, että joku uskaltaa vielä laittaa kuviaan katsottavaksi :)
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27367687]Keittiönoidan seinän uusi väri on mun mielestä hieno, mutta tummat ikkunankarmit tekee vähän tunkkaisen. Eipä niitä taida vaaleammaksi saada edes maalaamalla. Jos ne olis valkoiset ja laittaisi valkoiset korkeat lattialistat, niin raikastaisi tilaa lisää. Vaikka-nimimerkin huoneet näyttivät mukavalta ja Minni-hiiren asunnossa on hienoja yksityiskohtia.

Nämä sisustusketjut on siitä vähän ankeita, kun harvalla on koskaan mitään hyvää sanottavaa. Kai hyvä sisustus on semmoinen, että asukkaat itse viihtyvät kodissaan. On mukavaa kuitenkin, että joku uskaltaa vielä laittaa kuviaan katsottavaksi :)[/QUOTE]
Kiitos :) Mä elin 45 vuotta asunnoissa, joissa käytännöllisesti katsoen kaikki pinnat olivat joko valkoiset tai muuten vaaleat. Mukaanlukien huonekalut ja sisustustekstiilit. Siksi en haluaisi valkoista yhtään mihinkään... makkarista maalasin katonkin harmaaksi :D

Sisustusketjut on tosiaan melkoisia arvosteluketjuja, mutta tykkään niistä silti. Mun mielestä koti kuvastaa asujaansa ja on mielenkiintoista nähdä, millaisissa kodeissa kanssapalstailijat viihtyvät. Mielikuva, jonka on jostain kirjoitusten perusteella saanut, voi vahvistua kotikuvien näkemisen jälkeen tai sitten ajattelee, että ohops, olin kuvitellut palstalaisen ihan erilaiseen kotiin.
 

Yhteistyössä