Tehäänkö tämmönen ketju?
Minä aloitan.
Minä aloitan.
Viimeksi muokattu:
Oikeesti tossa on paljon kivaa.Raakileena vielä pysyykin jokusen viikon Olen outo sisustelija; laitan sitä, mistä tykkään (mautonta tosiaankin) ja 2 vee tykkää kans.
Kiitos. Toivottavasti uskot, että näin ei aina oleMinä tykkään aloittajan kodista kovasti, aivan ihana tyyli! :heart:
Mun silmääni näyttää mukavalta
Kiitos Vielä kesken mutta pikku hiljaa valmistuuMun silmääni näyttää mukavalta
Tytär vaihtoi taannoin keittiön seinien värin valkoisesta "hillityn tyylikkääseen harmaaseen".Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27367611:Ja tässä värin vaihdon jälkeen (joskin Morrigan herätti kysymyksen, onko seinässä edes väri
Mörkö-väri :heart:Tytär vaihtoi taannoin keittiön seinien värin valkoisesta "hillityn tyylikkääseen harmaaseen".
Kaksivuotias tyttärensä sitten asteli aamupalalle ja kysyi, että "Äiti, miksi meillä on mörkö-väri seinällä?"
Jossain ketjussa oli sun kahvimyllysi. Tässä on minun jo edesmenneen ihanan mummoni kahvimylly.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27367611:Mä tykkään kans ap:n sisustuksesta Mulla ei ole uusia tuoreita kuvia muuta kuin olohuoneesta eli tässä olkkaria ennenkuin päätin vaihtaa väriä:
Ja tässä värin vaihdon jälkeen (joskin Morrigan herätti kysymyksen, onko seinässä edes väri
Ja vielä tuunausvaiheessa oleva sohva:
Ihana mylly!!! :heart: Tää on se mun kirppislöytöni toisesta ketjusta: