Mikset laita talven tullen itseruskettavaa tms. vaan hillut kadulla nahka vakoisena?

"vieras"
mä olen alkanut käyttää itseruskettavaa kasvoissa ja dekolteella... :) ei vaan ole kiva mikään kalkkilaivan kapteeni look. oon aina ihaillut ruotsalaisten naisten kauneutta, ruskettuvat kyllä paljon paremmin kuin suomalaiset, eikä se blondi tukka ja päivettynyt iho minusta kauhealle näytä... :)
playboy tytöks? Isot tisut ja muuta. Siihen se jää...En kokeilis sitä uraa noilla aivoilla!
 
rusketus varmaan peittoaisi mun nykyisen talvilookin:nenä+posket siitä vierestä niin punaiset että ei meikillä saa piiloon
alkoi jo vähän punoittaa, kohta talven tultua enemmän ja ne katoaa sitten kun aurinko taas tulee esiin :p
 
"Vieras"
Koska olen niin onnekas, että sain puolison ihan vaaleana suomalaisena. En harrasta feikkiä näissä asioissa.
Mitäs sitten, kun saat ruskeana sen miehen, lapsia syntyy yksi, kaksi tai kolme? Puunaatko itseäsi edelleenkin, ja laiminlyöt lastesi hyvinvoinnin?
 
Mä en tykkää päivettyneestä ihosta, en pidä sitä kauniina, lähinnä rumana ja epäterveellisenä, aito päivetys vanhentaa ihoa, ja lisää melanooma riskiä.
Mitään itseruskettavia en halua käyttää, herkän ihon vuoksi.
 
[QUOTE="Vieras";27366905]Koska olen niin onnekas, että sain puolison ihan vaaleana suomalaisena. En harrasta feikkiä näissä asioissa.
Mitäs sitten, kun saat ruskeana sen miehen, lapsia syntyy yksi, kaksi tai kolme? Puunaatko itseäsi edelleenkin, ja laiminlyöt lastesi hyvinvoinnin?[/QUOTE]

Mitenköhän ihonväri korreloi lasten hyvinvoinnin kanssa? :LOL: :LOL: :LOL:
 
rietas
Oho, enpä ole tällaista ajatellutkaan :O Kai olen vaan asennoitunut niin, että talvella ruukaamme olla kalpeampia. Ei ole haitannut tähän mennessä, eikä taida haitata jatkossakaan. Jos jollekin on mun kalpeus ongelma, niin ongelmahan on hänen, ei minun ;)
 
"Pisama"
Täällä toinen punatukkainen. Itseruskettava voisi kyllä peittää noi pisamat ainakin osittain. Mutta ajatus porkkananpunaisesta tukasta ja tekorusketetusta oranssiinvivahtavasta ihosta saa jostain syystä ihon kananlihalle.
 
[QUOTE="Pisama";27368179]Täällä toinen punatukkainen. Itseruskettava voisi kyllä peittää noi pisamat ainakin osittain. Mutta ajatus porkkananpunaisesta tukasta ja tekorusketetusta oranssiinvivahtavasta ihosta saa jostain syystä ihon kananlihalle.[/QUOTE]


Mulla samanlainen iho ja hiukset. Ennemmin tulee vakavasti maksa-sairas mieleen, jos yrittää jollain itseruskettavalla pelleillä |O
 
iu
Mun luontainen rusketusvärini on harmahtavan kellertävä - tarviiko ihmetellä, miksi en liiemmin harrasta auringonottoa. Ja nuo keinovärit nyt ovat niin totaalisen yäk. Siksi suosin luonnollisen kalvakkaa oliivisävyäni. :)
 

Yhteistyössä