Mikset laita talven tullen itseruskettavaa tms. vaan hillut kadulla nahka vakoisena?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27362550:
Oikeasti kamalan näköistä, kun jotkut ovat niin valkoisia, että verisuonet paistaa läpi. Miksette siis tee asialle jotain? Ymmärrän, ettei kaikilla ole mahdollisuutta käydä päivettämässä ihoaan etelässä ja kaikki eivät solariumeista välitä, mutta miksette laita edes itseruskettavaa tai käy suihkurusketuksessa? Ei nyt tarvitse miltään nuohoojalta näyttää, mutta päivettäisitte itseänne edes pari astetta? Näyttäisitte paljon terveemmiltä. :|
oranssi. Onneks vaan kokeilin jalkoihin. ei ees tarttunut joten olin oransin laikukas. Onneks lähtee kulumalla.
 
"vieras"
Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Aurinkoallergisena päätin pistää päähäni mustat sukkahousut, etten olisi niin vaalea.

Homma kariutui mustasukkaisuuteen jota mieheni koki halaillessani lyhtypylväitä, kun en nähnyt kunnolla eteeni.

Sain kyllä väriäkin ihooni mustelmista, joita sain törmäillessäni erinäisiin kohteisiin sekä riippuvuuden kipulääkkeisiin, koska kuhmut olivat kipeitä kauan. Lopputulos oli tokkurainen quasimodo.
 
"vieras"
Aidon näköisiä ripsipidennyksiä ei ole olemassa, ei vaikka miten ne olisi tehty tuhannen dollaria maksavista vesinokkaeläimen pimppikarvoista!

Niitä on kahdenlaisia, niitä jotka huomaa feikeiksi jo sekunnissa ja tosi kaukaa ja niissä toisissa menee se 3 sekkaa.
 
gggd
rusketus näyttää rumalta, varsinkin jos se tulee purkista. Itellä on todella kuiva atooppinen iho ja pahentuu talven tullen, en todellakaan kaipaa iholleni yhtään enempää myrkkyjä. Suomalaiset naiset on parhaimmillaan just sellasenaan, en todellakaan ymmärrä sitä rusketusbuumia mitä kaikilla on.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27363421]40-kympin jälkeen se on pelkkää alamäkeä,joillakin enemmän ja joillakin vähemmän.
Mutta fakta on se kun vierekkäin laitetaan kaksi viisikymppistä joista toinen ottanut aurinkoa ikänsä ja toinen joka on suojellut itseään auringolta näkee myyräkin eron ja kauas.[/QUOTE]

Tässä yksi kuva:
 
nnohh
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27362550:
Oikeasti kamalan näköistä, kun jotkut ovat niin valkoisia, että verisuonet paistaa läpi. Miksette siis tee asialle jotain? Ymmärrän, ettei kaikilla ole mahdollisuutta käydä päivettämässä ihoaan etelässä ja kaikki eivät solariumeista välitä, mutta miksette laita edes itseruskettavaa tai käy suihkurusketuksessa? Ei nyt tarvitse miltään nuohoojalta näyttää, mutta päivettäisitte itseänne edes pari astetta? Näyttäisitte paljon terveemmiltä. :|
Olen ylpeä maitovalas. :D

Mies tykkää vitivaaleasta ihostani. En rusketu kesälläkään ja itseruskettava levittyy rumasti atooppisen ihon takia. Joskus haaveilin päivetyksestä, mutta kun ei onnistu niin ei. Ihoni sävy ei ole tärkeysjärjestyksessäni korkealla, joten en jaksa nähdä vaivaa.

Omat piirteet pitää oppia hyväksymään. Minulla on luonnostaan taipuisa tukka. Haaveilin suorasta. Suoristusraudalla saa vetää ainakin 15 min ja heti kun vetää hiukset korvan taakse, niihin tulee korvan muotoinen kaarre. Pidän kiharalla sitten.

On tää iho pimeällä hyvä, ei tartte heijastinta.
 
pönt
Ihmisiä kuolee nälkään ja ap se vaan ihmettelee, miksei jengi pistä rahaa, aikaa ja energiaa talvirusketukseen.

Niin, miksen käytä: No kun mulla on parempiakin kohteita rahalleni, ajalleni ja vaivalleni, ja toisaalta en koe mitään tarvetta läträtä kemikaaleilla. Tuskin se pidemmänpäälle tekee hyvää terveydelle.
 
"CIS"
kävin solariumissa kunnes luin tarpeeksi sen aiheuttamista melanooma tapauksista. kyllä haluisin hirveesti edelleen käydä hankkimassa sellasen kivan päivetyksen, mutten tiä uskallanko. rusketun tosi hitaasti.
mulla on jotain suihkutettavaa itseruskettavaa kasvoille. en oikein perusta niistä kun ne jää valkosiin vaatteisiin ikävästi. vaikka siis on jo kuivaa.
pidän ittestäni enemmän päivettyneenä, et ois kiva saada sellanen ikuisesti kestävä väri.
 
En halua mitään epämääräisiä kemikaalimömmöjä.
En jaksa levitellä tai käydä jossai suihkurusketuksissa (ei kai täälä semmosia ees saa). Eikä ole oikee varaakaan. Liekö tuloskaan olis niin kaunis...

En ota aurinkoakaan.

Jos jotaki häiritsee mun valkonen nahka ni hankkikoon vaikka paskanhuuruiset lasit ni näyttää kaikki ruskeammalta.
 
Kysyvä
Osaatko Björn suositella jotain hyvää itseruskettavaa voidetta, kasvoille ja vartalolle? Noista markettiputiloista lähes jokainen testattuna, eikä niillä saa sievää, parin asteen rusketusta aikaiseksi..
 
Ihme vouhkaamista tosta rusketuksista ja päivetyksistä. Mä haluan olla tämmönen kun olen. Mulla on vaalee iho ja toki suonet näkyy selvästi käsistä ja käsivarsista. mutta en ainakaan ole huomannu että, naamasta nyt mitenkään erityisesti erottuis. Toki sillon jos, nauran mun otsalta näkyy suoni, mutta eipä tuo ole mua ja mun miestäni haitannu. Se jota haittaa niin, kattokoon muualle. Oon oikein tyytyväinen ihoni väriin ja mä inhoon noita rusketus pelleilyjä, ei ole mun juttuni.
 
mä olen alkanut käyttää itseruskettavaa kasvoissa ja dekolteella... :) ei vaan ole kiva mikään kalkkilaivan kapteeni look. oon aina ihaillut ruotsalaisten naisten kauneutta, ruskettuvat kyllä paljon paremmin kuin suomalaiset, eikä se blondi tukka ja päivettynyt iho minusta kauhealle näytä... :)
 

Yhteistyössä